AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg snakker med en fyr på sms. Aldri møtt han før, men han ville ha nr mitt. Vi møttes på sukker. Har nå snakket i to uker eller noe. De siste dagene her har vi sendt litt grove meldinger til hverandre og litt bilder også. Begge har lovet å ikke lagre bildene osv. Magefølelsen min er god og jeg stoler på han. Han har også sagt at han syns jeg er kjempenydelig og søt osv. Men jeg merker at han er forsiktig også og stiller ikke så mange spm om hva jeg jobber med osv. Men han har stilt noen spm da, som feks om hvor mange barn jeg ønsker meg og når jeg ser for meg å få det. Og hva jeg gjør om dagen og sånne ting. Men han har ikke tatt intiativ i å spørre når vi kan møtes for eksempel. Jeg har spurt han om han kunne tenkt seg å møtes, og da har han sagt ja. Men virker som han ikke vil snakke så mye om det, så jeg har latt vær å nevne det så mye. Jeg koser meg med å flørte med han og sånt, men er samtidig litt usikker på hva han egentlig er ute etter. Altså, han har jo sagt at han savner å være i et forhold osv og er lei av engangsligg og sånt. Han har også sagt at han er kresen og det er jeg selv. Men så langt hørtes det ut som han liker meg. Mulig jeg er helt idiot nå.. Hehe. Jeg er vel litt mer vant til gutter som minner meg på hvor koselig jeg er og sånt, og at de vil møte meg og spør når det passer osv. Han er ikke den typen jeg ville gått etter hvis jeg hadde sett han på byen for eksempel, men han er kjekk og sjarmerende. Jeg ville ikke trodd han ville like meg, men det var han som sa hei først osv. Kanskje jeg bare må venne meg til at han er annerledes enn hva jeg er vant til? Jeg merker jeg tenker litt mye på å møte han og finne ut om det kan bli noe mer. Er litt redd for at jeg bare er til kos for han. Jeg spurte faktisk om det også, da vi sendte hverandre bilder og han hele tilden nevnte hvor digg jeg var. Men da svarte han "selvfølgelig er du ikke bare sex for meg!" han sa ikke det akkurat sånn da, vil bare ikke sitere akkurat hva han sa. Hva tenker dere? Tenker jeg for mye? Anonymous poster hash: c05f4...108
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Nei, han virker ikke interessert.
Obiola Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Jeg tenker at det er dumt å sende grove meldinger og bilder så tidlig, det kan fort gjøre at han ser på deg kun som en potensiell sexpartner. Nå blir det jo kanskje bygget opp til forventninger om sex første gang dere møtes, kanskje det som blir mest sannsynlig. Har man lyst på et seriøst forhold vil man jo i starten være mer interessert i å bli kjent med hverandres personlighet og snakke om ting rundt det. Er kanskje best å bli kjent på den måten først, for å luke ut de som bare vil ha en ting. Enkelte menn gjør mye for å få seg noe og kan flørte lenge for at det ikke skal virke som de bare vil ha en ting, til og med veldig ofte si ting som tilsier at de er ute etter et forhold. Om han faktisk er interessert i deg finner du vel ikke ut før dere møtes, om det første han gjør er å prøve å få seg noe er det vel ikke et godt tegn.
Bernardette Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Hvordan er det mulig å være geniunt interessert i en person man aldri har møtt?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 TS her. Jeg selv forventer ikke at han skal ville ha et forhold til meg. Men jeg håper jo han tenker litt slik også, og ikke bare sex. Om vi har sex på første date spiller ingen rolle, det skjer om vi føler for det. Jeg er ikke løs eller noe, liker ikke ons og har bare hatt det èn gang. Men en sexpartner er greit, og han kan være en potensiell en... men samtidig så merker jeg at jeg er litt interessert i han også og lurer litt på om han tenker det samme tilbake. At det kanskje er mulighet for noe mer. Men det finner vi jo ikke ut av før vi møtes. Hørtes det virkelig ut som han ikke er interessert? For jeg vil ikke gjøre dette mer hvis han ikke er interessert i noe annet enn bare sex. Altså, hvis han feks ikke vil møte meg eller egentlig bare "bruker" meg for kos (selv om han har sagt at han IKKE gjør det). Er ikke så lett å stole på en man aldri har møtt Er litt forvirra jeg. Vil nødig bli lurt heller. Men jeg finner vel ut av hvem og åssen han er når/hvis vi møtes da. Ikke sikkert jeg vil like han heller, men jeg tror faktisk jeg vil gjøre det. Han virker veldig grei og sånt. Er mer bekymra for at han ikke vil like meg, for han virker så sykt kresen. Anonymous poster hash: c05f4...108
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 PS! Har det noe å si at han sender meg god morgen meldinger og noen meldinger utover dagen også? Han spør om det går bra og hva jeg gjør. Hva jeg skal i helgen osv. Vi snakker ikke BARE sex... han spurte meg også pent før vi begynte å snakke om sex og sånt, om jeg var åpen om å snakke om det. Han er nysgjerrig av seg. Og jeg har aldri vært pysete når det kommer til sånt, så det var sånn det begynte. Jeg liker at han er litt rett på sak og ikke så "pusete" av seg, som jeg er litt mer vant til... Anonymous poster hash: c05f4...108
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Hadde en fyr spurt meg om bilder så hadde jeg blitt forbannet. Man har jo ingen garanti for at de viser kameratene dem.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Hadde en fyr spurt meg om bilder så hadde jeg blitt forbannet. Man har jo ingen garanti for at de viser kameratene dem. Men jeg har også fått bilder av han. Drøye bilder... men jeg viser de selvfølgelig ikke til noen andre. Men du har rett i det... nå har jeg litt småpanikk, lurer på om jeg har dumma meg ut skikkelig nå! Jeg er glad jeg ikke tok med ansiktet mitt på noen av de bildene. Men han vet jo åssen jeg ser ut også, ettersom han har sett vanlige bilder å. Lurer noen ganger på hva jeg tenker på altså... argh! Anonymous poster hash: c05f4...108
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Men jeg har også fått bilder av han. Drøye bilder... men jeg viser de selvfølgelig ikke til noen andre. Men du har rett i det... nå har jeg litt småpanikk, lurer på om jeg har dumma meg ut skikkelig nå! Jeg er glad jeg ikke tok med ansiktet mitt på noen av de bildene. Men han vet jo åssen jeg ser ut også, ettersom han har sett vanlige bilder å. Lurer noen ganger på hva jeg tenker på altså... argh! Anonymous poster hash: c05f4...108 Hadde en fyr som jeg ikke hadde et forhold til (det seg være en KK eller en kjæreste) sendt meg slike bilder, så hadde jeg lagt ham i boksen "creep".
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Det har hendt at en mann har gjort det med meg før, men da har jeg backet unna med en gang og mistet totalt interesse. Men med han her er det litt annerledes. Vanskelig å forklare... er bare måten han snakker på og sånt. Og vi hadde snakka i en uke først før han turde å spørre. Men det er nok uansett for tidlig å sende slike bilder, så jeg kjenner jeg angrer litt. Men gjort er gjort, får bare håpe han ikke viser til noen andre. Han har blant annet skrevet "Jeg vil holde rundt deg og kysse deg. Stirre inn i de vakre øynene dine" så han tar jo med andre detaljer også, som er ganske koselige. Men enten er han utrolig sleip eller så er han bare... snill og utrolig spennende! Skal innrømme han er veldig fristende. Første gang jeg har hatt lyst på en jeg aldri har møtt. Anonymous poster hash: c05f4...108
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Det har hendt at en mann har gjort det med meg før, men da har jeg backet unna med en gang og mistet totalt interesse. Men med han her er det litt annerledes. Vanskelig å forklare... er bare måten han snakker på og sånt. Og vi hadde snakka i en uke først før han turde å spørre. Men det er nok uansett for tidlig å sende slike bilder, så jeg kjenner jeg angrer litt. Men gjort er gjort, får bare håpe han ikke viser til noen andre. Han har blant annet skrevet "Jeg vil holde rundt deg og kysse deg. Stirre inn i de vakre øynene dine" så han tar jo med andre detaljer også, som er ganske koselige. Men enten er han utrolig sleip eller så er han bare... snill og utrolig spennende! Skal innrømme han er veldig fristende. Første gang jeg har hatt lyst på en jeg aldri har møtt. Anonymous poster hash: c05f4...108 Du har vært steine dum du.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Gutter kan lire av seg mye søtt og romantisk pjatt og i veldig mange tilfeller ikke mene noe med det. Bare så det er sagt. Jeg tror "forholdet" deres egentlig har begynt litt feil, som en annen her sa så er det kanskje ikke beste måten å gå fram på om du vil at han skal ville ha deg for noe annet enn sex. En HEL uke før han spurte sa du?? jaja... Men skjønner egentlig ikke helt hva du er ute etter? Du sier på et punkt at : "Jeg selv forventer ikke at han skal ville ha et forhold til meg. Men jeg håper jo han tenker litt slik også, og ikke bare sex. Om vi har sex på første date spiller ingen rolle, det skjer om vi føler for det. Jeg er ikke løs eller noe, liker ikke ons og har bare hatt det èn gang. Men en sexpartner er greit, og han kan være en potensiell en.." men på den annen side sier du: "Hørtes det virkelig ut som han ikke er interessert? For jeg vil ikke gjøre dette mer hvis han ikke er interessert i noe annet enn bare sex. Altså, hvis han feks ikke vil møte meg eller egentlig bare "bruker" meg for kos" Her sier du jo to ulike ting? du ser han som en potensiell sexpartner (da leser jeg FF), men samtidig vil du ikke ha noe mer med han å gjøre om han baee vil ha deg for sex.. Kanskje greit å bestemme seg for og være ærlig med seg selv om hva man forventer av neste partner enten det er kjærlighet eller bare sex? Anonymous poster hash: e7e5c...e48 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Ja... Jeg er visst svært forvirret av meg. Vet ikke hva jeg vil. Kom ut av et milelangt forhold for noen mnd siden... så er bare så spent på singellivet og vil prøve alt. Men nå har jeg kanskje rota meg oppi noe tull. Anonymous poster hash: c05f4...108
Anglofil Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Ingen vits i å bruke tid på å angre! Du har jo ikke gjort noe galt enda. Bare dummet deg litt ut kanskje, men det er det ingen som vet uansett. Og liker du det, så kan du jo bare fortsette. Men da må du vite hva hans intensjoner er og om du er ute etter det samme. Ellers bare bryter du det av. Si at du har møtt noen du vil vie tid til å bli kjent med f.eks. Det pleier jeg å gjøre for å lett bli kvitt Sukker-menn. Ikke bruk for mye energi på å tenke på dette for det kan skje alle å møte på noen du finner ut i etterkant at det var litt flaut å involvere seg med. Man lærer så lenge man lever. Anonymous poster hash: 56efc...54d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 Typer har sex som tema i det fleste samtaler, er som regel ikke interessert i noe seriøst nei Anonymous poster hash: 97edf...911 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Du har vært steine dum du. Helt enig! Ts, han virker veldig interessert i ett ligg eller ti Anonymous poster hash: 84597...331 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Jeg får komme med en liten oppmuntring jeg da... Jeg ble kjent med en fyr over nett for drøyt 4 mnd siden. Vi prata masse over nettet i en uke ca. før vi møttes, og det tok ikke mange dagene før det gikk mye i sex-prat. Det var nok mye fordi vi begge har hatt tørke lenge, og nok var litt overkåte begge to. Han sov over første gang vi møttes, og vi hadde sex. Nå skal det sies at jeg kjenner søsteren ganske godt, så jeg var trygg på at han var en fin fyr. Jeg var litt skeptisk, men tenkte "skitt au, blir det bare sex så er det helt greit det og..." Vel, idag er vi kjærester, og har det utrolig bra sammen! Anonymous poster hash: 68a29...580
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 Jeg får komme med en liten oppmuntring jeg da... Jeg ble kjent med en fyr over nett for drøyt 4 mnd siden. Vi prata masse over nettet i en uke ca. før vi møttes, og det tok ikke mange dagene før det gikk mye i sex-prat. Det var nok mye fordi vi begge har hatt tørke lenge, og nok var litt overkåte begge to. Han sov over første gang vi møttes, og vi hadde sex. Nå skal det sies at jeg kjenner søsteren ganske godt, så jeg var trygg på at han var en fin fyr. Jeg var litt skeptisk, men tenkte "skitt au, blir det bare sex så er det helt greit det og..." Vel, idag er vi kjærester, og har det utrolig bra sammen! Anonymous poster hash: 68a29...580 Da har han en relasjon til deg. Du kjenner søsteren hans ganske godt. Han kan ikke gjøre noe dumt eller slemt, for da får han høre det av søsteren sin. Hadde du tort å involvere deg med denne fyren hvis dere ikke hadde felles bekjente? Anonymous poster hash: 84597...331 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 TS her igjen. Jeg tror faktisk han er interessert. Vi snakker ikke bare om sex, selv om det går en del i det. Men han har også sagt at han liker meg og vil møtes, og så har han til og med sagt at han ikke forventer sex første natten. Han håper vi finner tonen og han vil gjerne kose med meg. Han har sagt at han savner forhold da det er en god stund siden sist han var i noe. Jeg føler vi har omtrent samme tankegang, og ingen av oss forventer så mye av den andre. Det jeg bekymrer meg for nå er om vi ikke finner tonen liker bra irl. Men det finner vi ikke ut av før vi møtes. Men jeg er ganske sikker på at han ikke bare er ute etter en ting. Mye har "vokst" de siste dagene her mellom oss. Er lenger ikke usikker på om han er litt interessert, for det tror jeg han er Anonymous poster hash: c05f4...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå