AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Siden maten allerede er most og kroppen ikke behøver å ta seg av det selv?Anonymous poster hash: 729c7...8c3
Supraspinatus Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Ja. Du blir mindre mett av flytende mat. Derfor er flytende mat førstevalg for dem som sliter med å få i seg nok.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Ja. Du blir mindre mett av flytende mat. Derfor er flytende mat førstevalg for dem som sliter med å få i seg nok. Jeg blir jo veldig mett av grønnsaksmoothien jeg lager meg, men det var ikke helt det jeg lurte på da Anonymous poster hash: 729c7...8c3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Kroppen tar vel ikke til seg flere/færre kalorier fra en matvare, av at man moser den. Det sparer bare kroppen litt tid på å fordøye, slik at det hele fyker igjenom systemet raskere, noe som er med på å bidra til at man blir sulten fortere. Anonymous poster hash: 3124f...2c2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Mange får i seg for mye kallorier når de drikker kallorier også. Man blir ikke mett nok og spiser derfor ved siden av. Men om du holder deg innenfor ditt kalorinivå selv ved å drikke kalorier, så spiller det ingen rolle. Alt i alt er det jo antall kalorier du får i deg. Anonymous poster hash: f1b86...85d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Kroppen tar vel ikke til seg flere/færre kalorier fra en matvare, av at man moser den. Det sparer bare kroppen litt tid på å fordøye, slik at det hele fyker igjenom systemet raskere, noe som er med på å bidra til at man blir sulten fortere. Anonymous poster hash: 3124f...2c2 Jeg tenker ikke på hvor mange kcal kroppen tar opp av maten, men hvor mange kcal kroppen bruker på å fordøyd mat som smoothiemaskinen eller stavmikseren har "fordøyd" for meg allerede Anonymous poster hash: 729c7...8c3
Supraspinatus Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Jeg tenker ikke på hvor mange kcal kroppen tar opp av maten, men hvor mange kcal kroppen bruker på å fordøyd mat som smoothiemaskinen eller stavmikseren har "fordøyd" for meg allerede Anonymous poster hash: 729c7...8c3 Sannsynligvis ikke målbart. Mitt svar var myntet på trådtittelen. Det er lettere å legge på seg med flytende føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå