AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Vi flyttet for et par måneder siden og datteren min på drøye to år gikk da fra å legge seg greit til å måtte sovne i mine armer. Hun ble veldig redd ved legging. Dette gikk over, og jeg har den siste tiden ligget ved siden av henne og holdt henne i hånden. Nå de siste kveldene har hun begynt og tulle og drøye tiden ved legginga. Jeg kjenner jeg blir mektig irritert over dette. I dag sa jeg til henne at dersom hun fortsatte og tulle så kom jeg til å gå ut av rommet. Jeg mener at har hun et reelt behov for å ha meg på rommet så burde hun kunne forholde seg rolig. Samtidig fikk jeg dårlig samvittighet for å "true" henne på den måten og kanskje skremme henne. Er det noen som har vært borte i noe av det samme og kan gi meg noen tips på hvordan jeg skal gripe ann dette på best mulig måte?Anonymous poster hash: bcfde...2a3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Uff, kjenner meg igjen i det der. Når jeg er veldig sliten og har mye å gjøre resten av kvelden så har det hendt at jeg har sagt "nå legger du deg ned ellers går mamma". Samvittigheten spiser meg oppAnonymous poster hash: 20568...41e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Men det ga deg vel ikke noe tips. Hehe.. Skal følge med på denne tråden Anonymous poster hash: 20568...41e
gravid med nr 2 Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 kansje det hjelpe og gradvis forflytte deg mer og mer ut a rommet, kansje sitte på en stol rett utenfor døren til slutt og lese i et blad, da hører hun at du blar i bladet av og til og vet at du er der, og med tiden så trenger du kansje ikke sitte der noe mer kan jo hende det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå