Gå til innhold

Legging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg med dette. Vi flyttet for et par måneder siden og datteren min på drøye to år gikk da fra å legge seg greit til å måtte sovne i mine armer. Hun ble veldig redd ved legging. Dette gikk over, og jeg har den siste tiden ligget ved siden av henne og holdt henne i hånden. Nå de siste kveldene har hun begynt og tulle og drøye tiden ved legginga. Jeg kjenner jeg blir mektig irritert over dette. I dag sa jeg til henne at dersom hun fortsatte og tulle så kom jeg til å gå ut av rommet. Jeg mener at har hun et reelt behov for å ha meg på rommet så burde hun kunne forholde seg rolig. Samtidig fikk jeg dårlig samvittighet for å "true" henne på den måten og kanskje skremme henne.

Er det noen som har vært borte i noe av det samme og kan gi meg noen tips på hvordan jeg skal gripe ann dette på best mulig måte?

Anonymous poster hash: bcfde...2a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjenner meg igjen i det der. Når jeg er veldig sliten og har mye å gjøre resten av kvelden så har det hendt at jeg har sagt "nå legger du deg ned ellers går mamma". Samvittigheten spiser meg opp

Anonymous poster hash: 20568...41e

Skrevet

Men det ga deg vel ikke noe tips. Hehe.. Skal følge med på denne tråden :)

Anonymous poster hash: 20568...41e

Skrevet

kansje det hjelpe og gradvis forflytte deg mer og mer ut a rommet, kansje sitte på en stol rett utenfor døren til slutt og lese i et blad, da hører hun at du blar i bladet av og til og vet at du er der, og med tiden så trenger du kansje ikke sitte der noe mer :) kan jo hende det funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...