Gjest Ferie Skrevet 28. september 2013 #41 Skrevet 28. september 2013 Hva mener du? Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 hvis det er Frp innvolvert så er det frp en del av overskrift og i annenhver setning. Ser ikke det samme i den saken som jeg nevnte.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #42 Skrevet 29. september 2013 hvis det er Frp innvolvert så er det frp en del av overskrift og i annenhver setning. Ser ikke det samme i den saken som jeg nevnte. Åja, det var jo logisk å skylde på media, alltid deres skyld Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 1
belle_ Skrevet 29. september 2013 #43 Skrevet 29. september 2013 Saken blir nok henlagt. Er nok ikke tilstrekkelig bevis.
makkapakka Skrevet 29. september 2013 #44 Skrevet 29. september 2013 samme hvilket parti det er, det pules og voldtas jevnlig i alle partier, det kommer bare an på hvem de vil ha ut av partiet.. Jeg lurer på hvorfor denne kvinnen ble med 2 menn hjem?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #45 Skrevet 29. september 2013 Saken blir nok henlagt. Er nok ikke tilstrekkelig bevis. Kvinnen oppsøkte voldtektsmottak samme natten så politiet har bevis, så hvorfor uttaler du deg så skråsikkert?Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 1
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #46 Skrevet 29. september 2013 Kvinnen oppsøkte voldtektsmottak samme natten så politiet har bevis, så hvorfor uttaler du deg så skråsikkert?Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 Det blir vel ord mot ord mhp om sexen var frivillig eller ei. I slike saker blir kvinner systematisk mistrodd og avfeid av rettsvesenet.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #47 Skrevet 29. september 2013 Det blir vel ord mot ord mhp om sexen var frivillig eller ei. I slike saker blir kvinner systematisk mistrodd og avfeid av rettsvesenet. Dette er spekulasjoner du kan holde fordel selv.Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 3
Gjest Ferie Skrevet 29. september 2013 #48 Skrevet 29. september 2013 Åja, det var jo logisk å skylde på media, alltid deres skyld Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 Abselutt ikke. Jeg diskuterer ikke handling eller skyldspørsmålet, men ordbruk i media.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #49 Skrevet 29. september 2013 Dette er Siv Jensen sin feil. På samme måte som at det er greit at media gir blaffen i at Stoltenberg inviterte Rune Øygards mindreårige elskerinne med på middag i statsministerboligen. Anonymous poster hash: ff4e8...ed9 1
Surriball Skrevet 29. september 2013 #50 Skrevet 29. september 2013 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjon. Stjernesol, mod. Endret 29. oktober 2013 av Stjernesol 1
belle_ Skrevet 29. september 2013 #51 Skrevet 29. september 2013 Kvinnen oppsøkte voldtektsmottak samme natten så politiet har bevis, så hvorfor uttaler du deg så skråsikkert?Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 Fordi jeg kjenner til alle parter.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #52 Skrevet 29. september 2013 Det er jo enkelt Når noen fra FRP blir anmeldt for voldtekt er det media sin feil og hun som anmelder. Faktisk så er det bare en konspirasjon satt ut av den rød-grønne regjering for og sværte Siv Jensen Når noen i AP blir anmeldt da er det alle i AP sin feil + alle som er i slekt med de som er med i AP Anonymous poster hash: 3a8d9...76b 1
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #53 Skrevet 29. september 2013 Dette er spekulasjoner du kan holde fordel selv.Anonymous poster hash: f8cf5...8f4 Dette er ikke spekulasjoner, det er gjeldende praksis. Det er tilstrekkelig å se hvordan voldtektssaker blir behandlet i rettsvesenet. Som regel ender rettsprosessene med at overgrepsofferet føler seg som voldtatt på ny etter harde forhør om intime detaljer, mens overgriper slipper glatt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå