Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gutt i helga på nach, hvilket endte med at jeg sov over hos ham. Jeg hadde mensen og fortalte ham dette, men jeg sugde ham og sa vi kunne ha sex en annen gang (denne helga, sa jeg var alene hjemme). Han sa han skulle finne meg på facebook, og jeg satt hele søndag og ventet, teit som jeg er haha. Jeg likte denne gutten skikkelig godt, og hadde gitt opp alt håp da han helt plutselig la meg til i går! Hva var greia med å adde først nå? Verste er at jeg er ganske sikker på at jeg la han til selv, men at han da ignorerte den (kom opp "legg til som venn" noen timer etterpå). Men i allefall - dersom han tar kontakt og faktisk vil møtes, hvordan kan jeg da få til å møte han uten å ha sex? Han forventer seg vel det nå som jeg sa det sist? Men har virkelig lyst til å bli kjent med denne fyren, han er en keeper! (Sorry for rotete innlegg)

Anonymous poster hash: 9b817...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet ditt?

Skrevet

Kan du vennligst forklare meg hvorfor han er en "keeper" når du endte opp med å bli utnyttet (gi han en blowjob)

Ha litt rygggrad jente!

Skrevet

Du har jo sagt at han kan forvente seg sex denne helgen. Derfor la han deg ikke til før. Han tror nok ikke at du legger opp til noe annet heller.

Husk at du ikke skylder ham sex bare fordi dere ikke hadde sex sist. Du skylder ham ingenting. Om du er ute etter noe mer må du nesten sende litt andre signaler.

• Liker 10
Skrevet

Men hvordan skal jeg da kunne bli kjent med han om jeg ikke inviterer han over...? Tviler på at han er hypp

Skrevet

Kan du vennligst forklare meg hvorfor han er en "keeper" når du endte opp med å bli utnyttet (gi han en blowjob)

Ha litt rygggrad jente!

Blir man utnyttet når man gir noen en blow job?

• Liker 6
Skrevet

Hvis han forventer sex når dere nå møtes igjen, så er han ingen keeper.

Ville snakket med han litt på facebook først jeg, snoket litt om intensjonene hans osv :)

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan skal jeg da kunne bli kjent med han om jeg ikke inviterer han over...? Tviler på at han er hypp

Er han ikke hypp, så hvertfall ikke inviter ham over.

Skrevet

Syns ikke du skal unngå å ligge med han.

Du kan invitere på en date og si i invitasjonen at du ønsker å bli bedre kjent med han.

Hvis daten går bra så kan du knulle han, hvis det ikke går bra så "slipper" du ;)

Skrevet

Prøver jo å ikke ligge med han jooo!

Da vet du hva du har å gjøre.

Skrevet

Jeg har sinnsykt lyst til å ligge med han! Greia er bare at jeg vet at det ikke er så lurt om man ønsker noe mer... Vet at det kan bli vanskelig å si nei om vi først møtes et sted hvor sex er mulig

Skrevet

Hadde lyst til å ligge med han da også, men mensen satte en stopper haha, var en reel unnskyldning..

• Liker 1
Skrevet

Jeg får slå fast det åpenbare: Om du ikke vil ligge med ham, treff ham et annet sted enn hjemme hos en av dere. Ta en kaffe, gå på kino. Prat sammen. Det er det folk gjør for å bli kjent, man inviterer ikke noen av det aktuelle kjønn hjem etter at man har lovet å ha sex for så å ville bli kjent.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor gidde å adde om han ikke er interessert? FF-forhold er helt ok for min del (uten at vi trenger å begynne på den debatten igjen.. Værsåsnilla folkens)

Skrevet (endret)

Hvis han forventer sex når dere nå møtes igjen, så er han ingen keeper.

Ville snakket med han litt på facebook først jeg, snoket litt om intensjonene hans osv :)

Det er jo ikke hans feil om han forventer det. TS er den som kaster seg etter han med tilbud om sex. :klo:

Prøver jo å ikke ligge med han jooo!

Det er bare å møte han på et restaurant e.l. og fortell han at du er interessert i mer enn sex. Og hvis du må ''prøve'' og ikke ha sex med en fyr, jamen, da må du skaffe deg litt selvkontroll.

Endret av LionQueen
Skrevet

Men TS: Håper du har lært nå at du aldri må love en fyr sex, fordi de tar det totalt seriøst og tilater seg å bli sure hvis de ikke får det.

• Liker 2
Skrevet

Vet... Tenkte bare ikke over at dette var en fyr jeg kom til å ha lyst til å se igjen som noe mer enn en FF på tidspunktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...