AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Noen her som har fått Sarotex tabletter for kroniske smerter? Starta på de for ca 3 mnd siden og søren som jeg har est ut. Har andre opplevd det samme? Jeg trener 3 ganger i uka og går lange turer i tillegg men eser bare ut. Er så forarga da legen vet at jeg har slitt med spising tidligere og ikke må ha medikamenter som gjør at jeg går opp i vekt. Jeg er ikke tynn så det er ikke det det gjelder. Føler meg konstant oppblåst av pga av dette. Merka det godt da jeg har fått vondt i ryggen igjen pga vektoppgangen og merker det i knærne, klærne mine har plutselig krympet i skapet i løpet av 2 siste ukene. Skjønner ingenting jeg. Anonymous poster hash: 5f67a...ee6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Jeg merket at jeg fikk forstoppelse av det, så magen ble jomoppblåst. Men jeg la ikke på meg sånn direkte. Men folk reagerer forskjellig. Kanskje du burde få en annen smertebehandling, for eksempel NSAID's (Voltaren etc)? Det kommer an på hva slags smerter du har. Anonymous poster hash: 9f7c8...a18
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Har prøvd Voltaren, paracet ingenting hjelper. Har smerter i hele kroppen mer eller mindre. Er mye anspent så det er mye derfor. Ganske irriterenes og føle seg som en ballong hele tia. har drukket masse vann og holder meg unna salt. Sterkere tabletter blir jeg surrete av så det vil jeg ikke ha. I dag er jeg så oppblåst at det er ubehagelig. Trente hardt i går så får vel svette litt i morgen og med trening. Anonymous poster hash: 5f67a...ee6
Gjest LightBulb Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Jeg gikk også på de mot kroniske smerter. Hadde ingen problemer med vektøkning, men hadde veldig mye mareritt...
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Har prøvd Voltaren, paracet ingenting hjelper. Har smerter i hele kroppen mer eller mindre. Er mye anspent så det er mye derfor. Ganske irriterenes og føle seg som en ballong hele tia. har drukket masse vann og holder meg unna salt. Sterkere tabletter blir jeg surrete av så det vil jeg ikke ha. I dag er jeg så oppblåst at det er ubehagelig. Trente hardt i går så får vel svette litt i morgen og med trening. Anonymous poster hash: 5f67a...ee6 Uffda, høres ikke lett ut. Jeg er selv mye anspent, men mest i nakken, og kiropraktor og massasje hjelper meg mye mot smertene. Kanskje legen vet om det kan være noe mer som hjelper. Om du hadde trengt en utredning for smertene, kanskje det er en underliggende tilstand. God bedring i alle fall!Anonymous poster hash: 9f7c8...a18
Sugerøret Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Sarotex tok jeg i overkant av 2 år . Kan ikke si jeg gikk opp i vekt,men noe luftproblemer hadde jeg.Men igjen,jeg har andre diagnoser som teoretisk sett kan være grunnen til luftproblemer Jeg måtte slutte på sarotex da jeg ble sinna. Men kan ta 3 pr.uke uten å bli for sinna Gode på søvn og stimulering av sentralnervesystemet.Jeg digget de rare drømmene,de savner jeg faktisk Kan jeg spørre grunnen til smertene? Det finnes masse annet på markedet ,det kommer jo ann på hva,hvor og hva din kropp tåler av medisiner.Samt intravenøs smertelindring,epiduraler osv.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Veltoppgang er vel en av de vanligste bivirkningene til Sarotex. Det er kanskje vanskelig å overse så lang som den listen er. Når du slutter på de, går du ned igjen så det er ingen fare. Anonymous poster hash: 2a0d6...8be
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Uffda, høres ikke lett ut. Jeg er selv mye anspent, men mest i nakken, og kiropraktor og massasje hjelper meg mye mot smertene. Kanskje legen vet om det kan være noe mer som hjelper. Om du hadde trengt en utredning for smertene, kanskje det er en underliggende tilstand. God bedring i alle fall!Anonymous poster hash: 9f7c8...a18 Jeg skal snart til utredning for og finne ut av dette. Ble mye verre da vær forandringene mot høst kom. Verker i leddene spesielt hendene. hatt det i mange år men man blir jo vant med litt vondter her og der men nå er det ille. Trener så mye som jeg klarer så vel bare fortsette med det. Får prøve annen mat og se om det kan hjelpe og. Anonymous poster hash: 5f67a...ee6
Gjest Keikolina Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Samboeren fikk de, han måtte slutte, følte seg konstant fyllesjuk.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Jeg skal snart til utredning for og finne ut av dette. Ble mye verre da vær forandringene mot høst kom. Verker i leddene spesielt hendene. hatt det i mange år men man blir jo vant med litt vondter her og der men nå er det ille. Trener så mye som jeg klarer så vel bare fortsette med det. Får prøve annen mat og se om det kan hjelpe og. Anonymous poster hash: 5f67a...ee6 Det kan høres ut som du burde utredes for leddgikt og andre autoimmune betennelsestilstander. Man skal jo ikke ha så vondt (om du ikke er veldig gammel). Særlig når di nevner det med vondt inhender og at du reagerer på været. All mat som får litt fart på tarmene er sikkert hjelpsomt (bananer, svisker, fiber). Laktulose er også ufarlig mot treg mage. Vet ikke om du har dette da, men jeg fikk inalle fall det av Sarotex.Anonymous poster hash: 9f7c8...a18
karella Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Jeg gikk på sarotex i 3 år mot kronisk stiv nakke. Jeg opplevde kun trøtthet i begynnelse, men ingen vektøkning, men det er en vanlig bivirkning. Mot slutten økte jeg dosen og ble veldig tørr i munnen om morgenen som var irriterende, men ikke verre enn det. Hvilken dose tar du nå? Sarotex var vidundermedisin for meg, og har vært det eneste som har hjulpet mot kronisk hodepine og stivhet i nakke. Nå har den dessverre ingen virkning lenger og jeg har sluttet. Jeg sover ikke like godt nå kjenner jeg. Men hvis du har vondt i knær og ledd pga vektøkning så ville jeg vurdert å finne noe annet. Du kan prøve å se om det hjelper å spise veldig sunt og trene i 4-5 uker, og så bestemme om det er verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå