AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg trenger litt hjelp her. Håret mitt er helt rett fra naturens side, og holder krøller så dårlig at de retter seg ut etter 10 minutter. Jeg har flere krølltenger liggende hjemme, og varmeruller, og ingenting hjelper. Det eneste som er effektivt er hvis jeg ruller opp håret når det er vått og lar det lufttørke, men det tar jo en hel evighet. Jeg har også flere produkter for hånd, alt fra styling kremer, til mousse, til hårsprayer, men jeg har ikke funnet noe med skikkelig WOW faktor - som gjør at mitt hår holder på krøllen. Så har noen her noen anbefalinger? Er det noe jeg kan ha i håret som gjør det mer samarbeidsvillig? Anonymous poster hash: 8ae36...44b
Minya Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Nicky Clarke sitt hårskum funket veldig bra i mitt hår, er en ganske stor metallsylinder med noe svart og noe grått i logoen. Om den finnes enda da. Ganske lett skum så jeg slapp å gå rundt med følelsen av å ha femti liter stæsj i håret, og krøllene holdt i mange timer.
Djungelvrål Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Hvis du vasker håret, tar i en god slump skum, føner det tørt, så tar du en sprayflaske med vann og sprayer en og en lokk med litt vann før du ruller det opp. Da tørker det mye fortere. Kan også føne på rullene for at det skal gå enda fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå