Gå til innhold

Forslag til noe skikkelig god trøstemat jeg kan lage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk i dag, i tillegg fått mensen og er deprimert. Så har bestemt meg for å ha tidenes kose/trøstespisedag helt for meg selv med film i sengen. Er litt tom for idèer. Kan være hva som helst, tenker å ta meg en tur til butikken nå straks. Alt fra noe godt jeg kan bake(har lyst å bake), til noe godt jeg kan spise å drikke. Jeg liker alt, så kom med deres beste trøstespisetips!

Litt OT, men kom gjerne med forslag til en bra jenteserie jeg kan se her jeg ligger å feiter meg opp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lasagne slår alltid an for meg, ellers er typisk sykemat når jeg ikke orker å lage noe grillet kylling og loff med masse smør. Og av bakverk er jeg glad i alt med sjokolade, og spesielt klisne brownies.

Jenteserier:

Frustrerte fruer

Sex & singelliv

Pretty little liars

Vampire diaries

Gilmor girls

Charmed

New girl

Revenge

Greek

Ugly Betty

The secret circle

(Selv er jeg også en sucker for Keeping up with the Kardashians og Kourtney&khloé take new york, men shhhh!)

Edit: God bedring! :)

Endret av Konekon
Skrevet

Hvis du er god til å bake kan du lage omelett Norvegienne. Fikk skikkelig lyst til å smake det etter å ha sett Masterchef!

Anonymous poster hash: cc0ea...4ea
Skrevet

Lasagne slår alltid an for meg, ellers er typisk sykemat når jeg ikke orker å lage noe grillet kylling og loff med masse smør. Og av bakverk er jeg glad i alt med sjokolade, og spesielt klisne brownies.

Jenteserier:

Frustrerte fruer

Sex & singelliv

Pretty little liars

Vampire diaries

Gilmor girls

Charmed

New girl

Revenge

Greek

Ugly Betty

The secret circle

(Selv er jeg også en sucker for Keeping up with the Kardashians og Kourtney&khloé take new york, men shhhh!)

Edit: God bedring! :)

Takk for det! Mmm, da blir det lasagne, må kjøpe med noe hvitløksbrød i tillegg, og driver å laster ned Kardashians nå! Pleide å se det før, men ikke sett på evigheter, så det blir bra :) Så står det mellom brownies og muffins med melkesjokolade! Ikke helt bestemt meg, men noe med sjokolade må jeg ha :)

Skrevet

Hvis du er god til å bake kan du lage omelett Norvegienne. Fikk skikkelig lyst til å smake det etter å ha sett Masterchef!

Anonymous poster hash: cc0ea...4ea

Åå, det så skikkelig godt ut ja! Men så flink er jeg nok ikke :( Men hadde vært gøy å prøve det en gang!

Skrevet

Noe jeg pleier å lage til meg selv, men er antakelig bare for spesielt interesserte...:P

2 søte havrekjeks, knust

100g ananas, kuttet

1 kiwi, kuttet

(eller anna frukt)

Eple eller pæresyltetøy

Krem

BLAND ALT I HOP! Nam:P

Anonymous poster hash: 6dfbe...d33
Skrevet

Siste jeg hadde en slik dag, lagde jeg tykke, saftige amerikanske pannekaker, og dynket de i lønnesirup og sjokoladesaus. Sleng på en dæsj god vaniljeis også, så har du tidenes beste måltid. :D

Anonymous poster hash: 39186...84c
Skrevet

Søte pannekaker fritert i ekte smør. Mmmm :)

Anonymous poster hash: e8f6c...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...