AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Hva gjør man egentlig for å få seg dame. Jeg er en mann på 27 år som har veldig lyst på dame. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre for å få meg dame Jeg har ikke så veldig lyst ilå å bli venner eller putta i friendzonen dems som jeg ofte gjør, når jeg blir friendzona blir jeg veldig sint og trist. Noen ganger har jeg fått meg dame på byen, men det er det eneste stedet jeg har klart å få meg dame. Og det er egentlig ikke det beste grunnlaget for et forhold synes jeg. Da er man ofte full og gira og ikke helt seg selv. De fleste synes nok ofte det også holder med et ligg, da man ikke har data og funnet om kjemien er god. På jobben jobber det bare menn så der kommer jeg ikke til å få meg dame. Har også noen interesser der jeg spilller fotball og svømmer. Men det er sammen med andre menn. Jeg har også prøvd nettddating, men der er det 1000 menn på en kvinne. Så det er veldig lett for en dame å finne seg en mann. Jeg skjønner egentlig ikke at damer klager på at de ikke finner noen det er jo kjempelett for dem da mange er interesserte uansett. Som sagt så er jeg ikke ute etter å bli friendzona eller å finne et enkelt ligg, det vet jeg hvordan jeg får til og er ikke så klar for det. Så hva må man gjøre for å få dame? Anonymous poster hash: 56362...4c2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Vel først så skaffer du deg makt så skaffer du deg mye penger Så hjelper det om du har en gigantisk penis. Anonymous poster hash: 4ca26...59a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Vel først så skaffer du deg makt Hmm jeg er langt ned på maktstigen i jobbsammenheng da jeg er ganske nyutdanna. Så har ikke så mye makt så skaffer du deg mye penger Har ikke mye penger Så hjelper det om du har en gigantisk penis. Har en omtrent gjennomsnittlig en Anonymous poster hash: 4ca26...59a Er faen ikke håp? Anonymous poster hash: 56362...4c2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Er faen ikke håp? Anonymous poster hash: 56362...4c2 Glemte og nevne at du kan bli kjendis det er alltid noen kvinner som tiltrekes av menn som er kjendiser uansett hvordan de måtte se ut. Anonymous poster hash: 4ca26...59a
løpejenta Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Er faen ikke håp?Anonymous poster hash: 56362...4c2 Hvis ærlig talt, tenker slik du svarer her har du mye av forklaringen på hvorfor du ikke får deg dame. Ha nå litt trua på deg selv og det du har å by på. Jeg er 27 år og singel jente. Ikke har jeg særlig behov for en type med masse penger eller makt, og en diger penis. Han bør derimot ha en del mellom ørene, litt drømmer her i livet og være snill. Begynn der du! 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Litt off topic, men hvorfor tror du det er så mye enklere for kvinner å finne seg kjæreste? Jeg er selv evig singel dame, normalt pen og oppegående men har aldri noen beilere..Jeg har sånn lyst på kjæreste men aner ikke hvor jeg finner en mann. På nett er menn bare ute etter oppmerksomhet, sex og å sende bilder av tissen sin så der finner jeg heller ingen. Anonymous poster hash: 4510b...613 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Litt off topic, men hvorfor tror du det er så mye enklere for kvinner å finne seg kjæreste? Jeg er selv evig singel dame, normalt pen og oppegående men har aldri noen beilere..Jeg har sånn lyst på kjæreste men aner ikke hvor jeg finner en mann. På nett er menn bare ute etter oppmerksomhet, sex og å sende bilder av tissen sin så der finner jeg heller ingen. Anonymous poster hash: 4510b...613 Huff, føler med deg. Har det akkurat likt. Jeg er klar for et forhold, og en fremtid med mannen, men det ser ut som om de fleste mennene på min alder (25 år) bare er ute etter ONS. Anonymous poster hash: fd7e2...eb8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 thaibrides? Anonymous poster hash: c7d91...6d3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Litt off topic, men hvorfor tror du det er så mye enklere for kvinner å finne seg kjæreste? Jeg er selv evig singel dame, normalt pen og oppegående men har aldri noen beilere..Jeg har sånn lyst på kjæreste men aner ikke hvor jeg finner en mann. På nett er menn bare ute etter oppmerksomhet, sex og å sende bilder av tissen sin så der finner jeg heller ingen. Anonymous poster hash: 4510b...613 Ja det er mye enklere for kvinner. Det er som du sier tonnevis med desperate gutter som vil ha seg dame og stor konkurranse. Anonymous poster hash: 56362...4c2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Ja det er mye enklere for kvinner. Det er som du sier tonnevis med desperate gutter som vil ha seg dame og stor konkurranse. Anonymous poster hash: 56362...4c2 Greit nok det, om dama er attraktiv. Om dama derimot, er under en 7'er på "skalaen" er det så godt som ingen som vil ha henne (etter min erfaring) Anonymous poster hash: fd7e2...eb8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Greit nok det, om dama er attraktiv. Om dama derimot, er under en 7'er på "skalaen" er det så godt som ingen som vil ha henne (etter min erfaring) Anonymous poster hash: fd7e2...eb8 vet om mange mindre pene damer som får seg ofte, mens helt vanlige menn har det vanskelig. Anonymous poster hash: 56362...4c2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Ja det er mye enklere for kvinner. Det er som du sier tonnevis med desperate gutter som vil ha seg dame og stor konkurranse. Anonymous poster hash: 56362...4c2 Desperate gutter som vil ha seg dame, ja. Ikke oppegående menn som er interessert i henne. Anonymous poster hash: 92cc8...c03
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Huff, føler med deg. Har det akkurat likt. Jeg er klar for et forhold, og en fremtid med mannen, men det ser ut som om de fleste mennene på min alder (25 år) bare er ute etter ONS. Anonymous poster hash: fd7e2...eb8 Kjenner meg igjen i den..Det som skuffer meg sånn er at menn er akkurat like useriøse uansett hvor gamle de blir..Jeg er over 30 nå og møter bare tullinger. Ingen som vil forplikte seg og i såfall ikke med meg. Håper det ordner seg for oss også, jeg er i allefall ikke klar for å eldes alene Klem til deg Anonymous poster hash: 4510b...613 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 En ting er ihvertfall sikkert: Om du er en pen dame, som meg , så blir det ikke enklere å finne en bra kjæreste kun av den grunn. Mange menn er kun ute etter deg pga utseendet ditt. Du bør fortsette med nettdating men skrive en skikkelig profil som viser at du er 100 % seriøs. Du bør også sikte mot damer på ditt eget nivå utdannings- og utseendemessig. Ikke de som er mye penere eller mindre pene enn deg selv. Anonymous poster hash: 3c599...886
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 En ting er ihvertfall sikkert: Om du er en pen dame, som meg , så blir det ikke enklere å finne en bra kjæreste kun av den grunn. Mange menn er kun ute etter deg pga utseendet ditt. Du bør fortsette med nettdating men skrive en skikkelig profil som viser at du er 100 % seriøs. Du bør også sikte mot damer på ditt eget nivå utdannings- og utseendemessig. Ikke de som er mye penere eller mindre pene enn deg selv. Anonymous poster hash: 3c599...886 Eh hvorfor har utdanning så mye å si. Kjenner mange menn med høy utdannelse som er sammen med kvinner uten noe utdannelse. Sjelden man ser det motsatte dog. Anonymous poster hash: 56362...4c2
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Om du spiller fotball og svømmer ser du vel ok ut?
Pinto2013 Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Hvis du ikke møter noen gjennom venner og familie kan jo en ide være å oppsøke steder hvor du kan treffe nye mennesker? Kanskje du skulle prøvd å reise litt, eller dra på festivaler, kulturarrangement, torsdagsquiz på puber, arranger spilkvelder eller middager hjemme hos deg selv, eller du kan f. eks gjøre noe frivillig arbeid eller ta noe videreutdanning. Vær der det rører seg og er mennesker! Jeg skjønner at det å møte noen "på byen" kanskje ikke er det ideelle for deg, men det spørs kanskje litt hvor du drar? Det er en viss forskjell på diskotek med 18/20-årsgrense hvor promillen og stiletthelene konkurrerer om å være høyest, og en stemningsfull pub med 25-årsgrense og godt ølutvalg. Når det kommer til den friendzone-greia, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre med det egentlig, kanskje annet enn å utstråle selvtillit (som de fleste syns er attraktivt). Jeg tenker at hvis du havner der, så er det kanskje på grunn av at vedkommende ikke blir tiltrukket av deg. Det betyr jo ikke at du ikke er kjekk eller ålreit, tvert i mot, men at kjemien ikke stemmer der og da. Personlig tror jeg det er litt overdrevet at det er umulig å komme seg ut av denne vennesona, for jeg kjenner til flere som har startet som venner og i dag er gift/samboere. Dessuten er det jo en gyllen mulighet til å komme i kontakt med andre jenter i samme aldersgruppe, hvis du har noen gode venninner! Lykke til, håper du finner henne!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Eh hvorfor har utdanning så mye å si. Kjenner mange menn med høy utdannelse som er sammen med kvinner uten noe utdannelse. Sjelden man ser det motsatte dog. Anonymous poster hash: 56362...4c2 Jeg ser også mange pene damer som er kjæreste med mindre pene menn. Sjeldent jeg ser det motsatte dog. Det må jeg bare innse og investere i utseendet mitt om jeg vil ha en attraktiv mann. Anonymous poster hash: 4510b...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå