Gå til innhold

Oversikt over kommende belastninger på nettbanken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg vises ikke autogiro-trekkene i nettbanken, før trekkdatoen nærmer seg.

Er det slik hos dere også?

Blir ikke trekkene meldt inn fra avsender før 2-3 uker før trekket?

Må jeg skrive en betalingsoversikt selv, for å se dette, og få til å planlegge økonomien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig det, de faller inn ca 4-5 dager før. Men jeg vet jo hvilke faste utgifter jeg har, så jeg har en fast sum pr.mnd til regningsbetaling (alle faste utgifter pr år/12) overføres til regningskonto hver mnd når jeg får lønn, så betales regningene automatisk ved forfallsdato.

Anonymous poster hash: 423bb...447
Skrevet

Riktig det, de faller inn ca 4-5 dager før. Men jeg vet jo hvilke faste utgifter jeg har, så jeg har en fast sum pr.mnd til regningsbetaling (alle faste utgifter pr år/12) overføres til regningskonto hver mnd når jeg får lønn, så betales regningene automatisk ved forfallsdato.

Takk for svar med 2 svært gode tips!

En egen regningskonto høres supersmart ut.

Skrevet

Er det i desember vi har halv skatt?

Jeg skriver budsjett :)

Skrevet

Er det i desember vi har halv skatt?

Jeg skriver budsjett :)

Folk flest har halv skatt desember ja. Der jeg arbeider har vi halv skatt i november.

Lykke til med budsjettet :)

Skrevet

Folk flest har halv skatt desember ja. Der jeg arbeider har vi halv skatt i november.

Lykke til med budsjettet :)

Tusen takk! :)

Det vil føles mye bedre når jeg nå får full oversikt over regningene og hvor mye penger jeg har igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...