Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #1 Del Skrevet 28. april 2004 kan man ta avlegger der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 28. april 2004 #2 Del Skrevet 28. april 2004 Det tviler jeg på. Mine foreldre har syriner i hagen, og jeg mener å huske at hvis du plukker dem, og setter dem i vann, så visner de ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 Er det ikke noe med at du kutter grener på rett plass og setter de i en blanding av jord/vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 det går fint ann og ta avleggere av syrinbusker. Vi har en syrinbusk som går i generasjoner. den er fra tipp oldemoren min. Men jeg trur de bare tar deler av roten. skal høre med pappa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #5 Del Skrevet 1. mai 2004 Majan Har du snakket med far din. Er så spent. Når den evet kan plantes osv..............Og hvordan man gjør det. Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #6 Del Skrevet 1. mai 2004 Hos noen gamle slektninger av bestemor hadde de syrinbusker. Da kom det opp tusenvis av små skudd rundt omkring moderbusken hvert år, og de kunne man bare grave opp og plante et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Mamma fikk med noen syrinavleggere fra noen slektninger, og sommeren etter kom det jammen opp liljekonval rundt den lille avleggeren også. Fikk vist med litt mer på kjøpet Uansett, syrinen er stor nå, så avlegger fungerte supert for å få ett stort tre hos oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå