Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg møtte en gutt på fylla for 4 uker siden. Den kvelden vi møttes hang vi sammen hele kvelden og det endte med at vi sov sammen(hadde ikke sex). Vi hang også sammen lenge dagen derpå og hadde det veldig koselig. Da han skulle gå fikk han nummeret mitt. Siden den gang har vi sendt noen mld og sett hverandre på felles arrangementet( uten mulighet til ø snakke sammen), men vi har aldri hengt sammen bare vi to. Vil så gjerne henge med han alene, men vet ikke hvordan jeg skal spørre han. Er så sjenert og nervøs for å gjøre noe feil når det gjelder han. Liker han ganske godt. Ingen av oss har så veldig mye fritid, pga skole, trening og jobb! Hva kan jeg gjøre? Tror dere at han også er interessert i og med at vi begge tar initiativ til å sende mld først?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Han virker hvertfall ikke helt uinteressert. Gå innom jobben hans, om du har mulighet for det, og Hils på. For å bli kjent må man kommunisere og møtes:)
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Jeg ville ikke likt at noen kom innom på jobben når det gjelder noe som dette. Ta heller kontakt privat, og så ser du hvordan responsen er. En av dere må være den første, og det kan like godt være deg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Hvis en gutt er interessert, sender han melding eller ringer. Tro meg. Hvis han ikke tar initiativ til å møtes bare dere to igjen er han ikke interessert. Anonymous poster hash: 06fe6...32a 1
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Det er jo ikke alltid at en gutt som er interessert tørr å ta kontakt. Kanskje han er litt sjenert ovenfor deg eller bare generelt sjenert? Send han en mld og spør han om å bli med på noe. Det værste som kan skje er jo at han ikke svarer, og det beste som kan skje er jo at han faktisk blir ned på det du spør han om. Jeg har lært at å ta sjansen er veldig farlig, men så utrolig viktig og nyttig når det gjelder det man ønsker å oppnå. Husk at det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man aldri gjorde (hvertfall i denne sammenhengen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå