Gå til innhold

Ingen å snakke med.. Hjelp meg LITT ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt små redd nå.Husker ikke helt sist jeg hadde mensen, men var vel midten eller slutten av august.. Og da blødde jeg veldig lite som kom og gikk i over en uke så tipper dette var pga jeg hadde begynt med p-piller, at dette ikke var ordentlig mensen. Så ordentlig mensen må da ha vært når babyen min var 9 uker gammel, som nå er 5 mnd om noen få dager.

Til poenget. I det siste har jeg fått noen slags "stikkninger" på høyre side av magen helt nederst og litt i høyre lysk - ikke ofte, men noen få ganger. Samtidig har jeg vondt i korsryggen som kommer og går heletiden, men er dette et tegn? Har egentlig ikke tenkt noe over dette før i natt da jeg plutselig våknet med sterke mensensmerter, de var så vonde at jeg vurderte å ta meg smertestillende og ta på meg bind. Men det ga seg.. Jeg var SÅ sikker på at mensen kom NÅ, men det gjorde den ikke.. Samtidig føler jeg at puppa mine er blitt litt "tyngre" enn det de var for noen uker siden, men kan hende det bare er noe jeg innbiller meg.

Jeg venter på billigtester (graviditetstester) i posten, men vil bare høre her om det er noen som tror det er stor sjangse for at jeg er gravid? Jeg er så nervøs! Og ingen å snakke med dette om.(redd for at folk forteller dette rundt og vil ikke "plage" kjæresten min med dette) Tungt å gå med dette alene, spesielt når det ikke passer seg å bli gravid nå. :(

Tok en billig test i august, men kasten den etter 5 minutter siden det står at man ikke bør lese av testen etter de 5 minuttene. Men tok den opp for å se på den litt senere og da var det positiv. Aldri fått falsk positiv på billigtester fra nette. Men tolker denne som negativ for det - siden man ikke skal lese av etter de 5 minuttene. Men testen skremmer meg litt for det, siden jeg aldri har hørt noen få falsk positiv på de billigtestene, bare på de andre fra butikker.. hehe!

PS: Jeg vet dere ikke kan fortelle meg om jeg ER gravid eller IKKE, men hva høres det ut som? Krysser fingrer og tær for at det bare er noe tull med syklusen min etter fødselen.

Opplevd noe lignende og ikke vært gravid?

Nervøøøøøs :grine:

Anonymous poster hash: 6a959...75c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du surret noe voldsomt og vært ganske så uansvarlig med tanke på at du godt vet dette med nødvendighet av folat osv - og i tillegg fikk en positiv test.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kjøper en test fremfor å vente på posten, og selvsagt burde du kunne snakke med kjæresten din om dette - dere er jo to voksne med barn sammen......

Ta en test nå.

Anonymous poster hash: 20f19...b4c
  • Liker 1
Skrevet

Her har du surret noe voldsomt og vært ganske så uansvarlig med tanke på at du godt vet dette med nødvendighet av folat osv - og i tillegg fikk en positiv test.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kjøper en test fremfor å vente på posten, og selvsagt burde du kunne snakke med kjæresten din om dette - dere er jo to voksne med barn sammen......

Ta en test nå.

Anonymous poster hash: 20f19...b4c

Man skal ikke lese av en graviditestest etter 5-10 minutter pga den kan bli falsk positiv, det betyr ikke at jeg er gravid? Men man blir selvfølgelig nervøs når man får positiv etter de minuttene når man aldri har fått det før.

Jeg har snakket med mannen om det, han vet jeg venter på tester og sånn. Men vil ikke fortelle han om alt som skjer med kroppen min heletiden altså.. Og som jeg skrev så tenkte jeg ikke over alt dette før i natt når jeg fikk sterke mensensmerter.

Skrevet

Man skal ikke lese av en graviditestest etter 5-10 minutter pga den kan bli falsk positiv, det betyr ikke at jeg er gravid? Men man blir selvfølgelig nervøs når man får positiv etter de minuttene når man aldri har fått det før.

Jeg har snakket med mannen om det, han vet jeg venter på tester og sånn. Men vil ikke fortelle han om alt som skjer med kroppen min heletiden altså.. Og som jeg skrev så tenkte jeg ikke over alt dette før i natt når jeg fikk sterke mensensmerter.

Høres jo nesten litt sånn ut, men jeg ville tatt en ekstra test for sikkerhetsskyld. Kjøp en på apoteket, og prøv å tenk positivt uansett utfall!

Anonymous poster hash: 3c993...c77

Skrevet

Jeg er GRAVID. Tok en rfsu graviditetstest nå nettopp, står på pakka at man skal vente fem minutter før man leser av testen og lese av testen innen en halvtime. Først kom teststreken opp og like etter kom den andre, tok ikke to minutter engang! Aldri fått så fort positiv på en g-test før..

Kan noen være så snill å si at jeg drømmer !! :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjære deg hva er så farlig med hvis du har blitt gravid?? Tenk på oss som prøver og prøver men klarer ikke å bli gravid 😔

Skrevet

Kjære deg hva er så farlig med hvis du har blitt gravid?? Tenk på oss som prøver og prøver men klarer ikke å bli gravid 😔

:bond:

Anonymous poster hash: 2d23d...1eb

• Liker 2
Skrevet

Klem til deg!

Håper dere finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...