Gjest edle Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg blir sprø av å se samboeren, høre samboeren og lukte samboeren! Jeg blir kjempeirritert av å se hans eiendeler og har mest lyst til å hive alt i søpla! Nesten ALT ved han irriterer vettet av meg for tiden :/ Jeg får tilogmed tung klump i magen av å ha han i nærheten av meg?! Samtidig er nesten alt helt fint mellom oss. Spesielt ute blant folk. Hva betyr dette egentlig?
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Hmm... Har det skjedd noe mellom dere to tidligere, som kan ha utløst disse følelsene? Ellers er det forøvrig helt vanlig å gå litt lei av hverandre en gang i blant. Du kan ta deg en tur bort alene eller med venninner noen dager og se om det hjelper. Hvis du savner ham etterhvert, er det "bare" noen småting, ellers må du ta tak i det og finne ut hva problemet er.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 La meg gjette, dette er en mann som ikke liker krangling og er på grensen til tøffel? Anonymous poster hash: a22ab...ead
Gjest edle Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Nei det har ikke hendt noe i det siste, men han tar ikke fem øre for å legge all skyld på meg om det skjer noe. Nei han er ikke tøffel, men han stikker av rett som det er. Det lager konflikter etterpå.
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Reis bort noen dager, enten med venner eller alene, om du har muligheten?
Gjest edle Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Reis bort noen dager, enten med venner eller alene, om du har muligheten? Jeg har dessverre ikke muligheten til det. Og tør ikke la han være alene hjemme over flere dager da han er ganske så slurvete av seg. Jeg innså nettopp at det kanskje er derfor jeg blir sprø. Pga slurvingen. Det har bare blitt mer og mer av det. Og han bryr seg ikke.
Gjest edle Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Gidder ikke legge søppel i søppelspannet. Legger skitne sokker overalt. Søler med kaffe og vann, tørker ikke opp. Sier han har gjort ting jeg har bedt han om, og så oppdager jeg at det ikke er gjort i det hele tatt. Og lager han mat er det skitne fingermerker overalt etterpå!
Alvina Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Gidder ikke legge søppel i søppelspannet. Legger skitne sokker overalt. Søler med kaffe og vann, tørker ikke opp. Sier han har gjort ting jeg har bedt han om, og så oppdager jeg at det ikke er gjort i det hele tatt. Og lager han mat er det skitne fingermerker overalt etterpå! Det er mange menn som er slik du beskriver han og jeg er et rotehue selv. Men kjenner den følelsen du har, det kan kalles pms - det forsterkes, alt det negative, det er som å være på avtenning på dop eller ha senabstinenser, men trøsten er at det går over. Bare en teori fra min side, men når mensen kom(mer) er jeg straks tilbake som en nyforelsket igjen. Er det pms råder jeg deg til å lese hvilke tiltak du kan gjøre for å minske plagene, johannesurt er et av de, og også rosenrot, sammen med lite salt og sukker og sunn mat og bevegelse (gå en tur f.eks). Nå blir ikke rødstrømpene glad i meg, men pms er faktisk noe mange sliter med. Og p-piller kan også gjøre noe av den samme (u)nytten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå