Gå til innhold

Jeans fra Cubus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan disse er? Tenker på de smale jeansene. Vider de seg mye ut? Er de helt stramme? Behagelige å ha på? :) Bør man kjøpe en som er for liten osv?

Har ikke prøvd noen av de enda, men har en Cubus butikk ikke så langt unna. Trenger noen nye jeans, og så på nettsiden at de ikke var så dyre. Pleier vanligvis å bruke Super Flex fra bikbok, men kunne tenkt meg noen som ikke var det også, samtidig som de var veldig billige :)

Er forresten 19 år, og det er viktig at buksene er thigte! :)

Anonymous poster hash: 0fda3...2b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen jeans fra Cubus selv, men ikke av den smaleste typen. De er helt greie og rimelige. Men man må nesten prøve jeans selv. Folk har så ulike kropper (høt liv, lavt liv, smale hofter, vide hofter etc) at de som sitter godt på en person, behøver ikke å se ut på en annen.

Anonymous poster hash: 7613e...a1a

Skrevet

Jeg har en slim fit mørkeblå jeans fra Cubus (kostet 199) og jeg er veldig fornøyd. Sitter som et skudd og den vider seg ikke ut som jeans uten strech gjør. Myk og behagelig å ha på (eller så behagelig som en jeans kan være...) Nå vet jeg riktignok ikke om alle jeansene er slik!

Skrevet

Jeg liker iallefall Abby-buksene godt. De ee tighte, men så bruker jeg str 30 og har ganske kraftige ben. Fargen holder seg greir hvis du vasker på vranga uten skyllemiddel. De vider seg ikke ut, men jef synes de siger en del, men det gjør kanskje alle skinny jeans? Må sies at alle mine skinny jeans er fra Cubus, så jeg har nada sammenlikningsgrunnlag.

Skrevet

Jeg liker iallefall Abby-buksene godt. De ee tighte, men så bruker jeg str 30 og har ganske kraftige ben. Fargen holder seg greir hvis du vasker på vranga uten skyllemiddel. De vider seg ikke ut, men jef synes de siger en del, men det gjør kanskje alle skinny jeans? Må sies at alle mine skinny jeans er fra Cubus, så jeg har nada sammenlikningsgrunnlag.

Skrevet (endret)

Abbey er stretchy og fantastiske å ha på seg :)

Gemma.. Not so much.

Endret av Hecubaa
Skrevet

Jeg har Friday i mørk blå, den er suveren! Holder passformen, går ikke ut. Friday i sort både går ut og siger..

Abbey sitter godt, men mykt. Går bittelitt ut, så jeg kjøper den pinetrang.

Gemma har jeg ikke i jeans, bare "colour pants" og de liker jeg veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...