Gå til innhold

klikket med å sende sinte meldinger til eksflørten min....

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter
Skrevet

Jeg klikket nå i sted på eksflørten min. Jeg hadde kontakt med en mann som jeg innledet forholdsgreier med... i 2 måneder. Men merket at han var veldig redd jeg skulle komme han for nære....

Han skulle flytte og huset var så tomt at jeg synes det var rart han bodde i det..... Så ikke ut som om han bodde der.... Jeg burde ha rygget før... for han var ganske tåpelig i mye han sa.....

Siste gangen vi møttes så ringte telefonen hans, og en person spurte om han var på fotballkamp med den påståtte eksen sitt navn.....

Jeg valgte å stole på han og lagde ikke nummer av det, dum som jeg var. Jeg var med han hjem, og han tok intiativ til sex, og virket superkåt på meg på kvelden og på morgenen. Og så kjørte han meg til jobb, og dumpet meg med å si at han ikke hadde følelser for meg.

Etterpå så jeg at eksen hadde annonsert huset hans på sin facebookside, på samme tidspunkt han og jeg møttes.

Og så ser jeg nå , en måned etter bruddet med han, bilde av han i syden med eksen...... Og at han trykket liker på det.. og det var sårt......

Han vet jeg har det vondt å føler meg utnyttet, men har aldri giddet å si mer til meg. Nå ble jeg dansende galen i sted, for jeg har blitt utnyttet slik gang på gang av menn før.... og jeg skrev meldinger til han om at han var en drittsekk som hadde utnyttet meg slik, og at jeg så dette med dama. Jeg skrev at han har etterlatt sår i meg, og det er så råttent... Jeg vil aldri se ditt ansikt igjen, så håper jeg aldri møter på deg, for deg tåler jeg ikke skrev jeg....

Hva mener dere om min reaksjon, er jeg tåpelig som sa ifra slik? eller kunne det gått rundt for dere også? Noen som kjenner seg igjen i min reaksjon og hva jeg følte med å sende han meldinger å si det ...... Nå får jeg bare roe meg, og prøve å bearbeide alle skuffelser jeg har opplevd, for jeg hater slike følelser, for jeg har opplevd de gang på gang på gang før.....

Herretter så får ikke noen røre meg før de har vært venner med meg i lang tid. Jeg har ikke hatt noen fysisk kontakt med noen etter bruddet med han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig skjønner jeg ikke at dere gidder å sende meldinger til menn som behandler dere dårlig.

De bryr seg jo ikke om at de har såra dere uansett.

Anonymous poster hash: 422b1...ba4
  • Liker 6
Gjest Trådstarter
Skrevet

ja ser den... han bryr seg ikke.... vet at han ikke kommer til å svare...

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg hadde ALDRI sendt melding til han , men gått videre med hevet hodet. Ikke faen om han skulle fått den gleden å vite at jeg var knust. Nei, han skulle fått tro at han ikke betydde en tøddel for meg heller!

• Liker 1
Skrevet

Gå videre. Han er ferdig med deg.

• Liker 3
Skrevet

Ikke vis hvor mye han såret deg, det er en ego boost for drittsekker som han

Anonymous poster hash: 55ab8...7e9
  • Liker 1
Skrevet

ja ser den... han bryr seg ikke.... vet at han ikke kommer til å svare...

:klem:

Gjest trådstarter
Skrevet

Ja jeg gjorde noe dumt Viste jo han med å sende han meldinger om hvor såret jeg er, og han bryr seg ikke. Han svarte ikke. Skjønner jo at slike som han bare gir faen, og på en måte så burde jeg slutte å bry meg når noen oppfører seg sånn. Han kalte han selv seriøs siden han har forhold alltid , og meg useriøs men er motsatt. Skjønner ikke den slags menn

Gjest Trådstarter
Skrevet

Han pleier å spørre om vi skal ha sex, tidlig... Og så sier jeg ja. Også ender det bare med sex en stund, derretter blir jeg dumpa. Skal ikke gå på samme feilen igjen. Holder tilbake nå :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette

Mvh Irrlys, mod.

Skrevet

Her handler det ikke bare om følelser og sex, men også om en person som var ensom etter et brudd med eksen og "utnyttet" situasjonen til å ha en flørt eller rebound som noen kaller det.

Som menneske har vi ett ansvar til å ta vare på oss selv og følelsene våre og hvis noe ikke føles rett må vi trekke oss unna og ikke la oss utnytte.

Å reagerer i ettertid med sårede følelser nytter ikke. Det som nytter er å lære av det man har opplevd og bare gå videre.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, samt svar til disse.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...