Gå til innhold

Strømregning vinter ca 80 m2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke har inkludert varme/varmtvann eller andre ting i borettslag og har helt ordinære varmekilder(bare vanlig strømoppvarming og ikke billigere pga varmepumpe/fjernvarme osv); hva pleier dere ca få i strømregning hvert kvartal i de kaldeste månedene? (hele summen inkludert nettleie) ?

Oppgi størrelse på bolig dersom det ikke er ca rundt 80 m2.

Anonymous poster hash: 49d65...fc4
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Ca 80 kvm og vi ligger på ca 1000:- pr mnd. Ganske trekkfullt hus, så på det aller, aller kaldeste så kan det nok gå opp en femhundring

Skrevet

Jeg bor i Oslo, hus fra 60-tallet men etterisolert for 27 år siden. Bruker kun panelovner. 85 kv. Strømregningen pleier å være 2-4 000 på vinteren.

Anonymous poster hash: 5ee6a...11e

Skrevet

Selve beløpet vil jo avhenge av strømprisen, strømselskap, hvor kaldt det er, osv.

Vi bor i rekkehus på litt over 80kvm, og bruker ca 14-15000kvh i året. Det siste året har det gitt ca 12000 kr i strøm og nettleie til sammen, og ca 7000 av dette gikk med i de 5 kaldeste månedene. Men året før brukte vi ca 9000 på ett år, så det kan jo variere en del.

Jeg er aktiv bruker av konkurransetilsynets sider for sjekking av pris på strøm, og bytter hvis jeg ikke har en av de billigste leverandørene. Jeg har en variabel lavprisavtale uten fastbeløp, og betaler med avtalegiro og efaktura, slik at vi får de laveste prisene og slipper gebyrer.

www.konkurransetilsynet.no/kraftpriser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...