Gå til innhold

Grey's Anatomy - sesong 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld begynner det igjen. I USA. Ser ut som det kommer 2 episoder. Hurra!

Flere som gleder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WoW, vet hvem som skal til bukten i morgen tidlig.

Skrevet (endret)

Jeg både gleder og gruer meg. Vi vet jo at dette blir Christinas siste sesong, og det er utrolig trist.. Klarer ikke se for meg Grey's uten Yang..

Ellers håper jeg vel egentlig at de avslutter serien snart. Siste halvdel av forrige sesong var riktig nok veldig bra, men sånn alt i alt har det helt klart tapt seg.

Endret av Naria
Skrevet

Ikke avslør for mye nå folkens! Jeg har ikke begynt på sesong 9 engang.

Begynner å bli litt lei av at de dreper alle karakterene, kan ikke folk bare slutte på vanlig måte?

Skrevet

Ikke avslør for mye nå folkens! Jeg har ikke begynt på sesong 9 engang.

Da hadde jeg kanskje holdt meg unna en tråd om sesong 10? :)

Jeg likte starten! Veldig glad Richard overlevde så langt, var redd han skulle forlate oss.. Det eneste jeg virkelig trenger fra denne sesongen er at Jackson og April blir sammen igjen! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg kanskje holdt meg unna en tråd om sesong 10? :)

Jeg likte starten! Veldig glad Richard overlevde så langt, var redd han skulle forlate oss.. Det eneste jeg virkelig trenger fra denne sesongen er at Jackson og April blir sammen igjen! :rodmer:

Tull og tøys :fnise: Er alt for nysgjerrig til å klare å holde meg unna :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper dette blir den siste sesongen, men da må de vel bli kansellert og det tror jeg er ganske urealistisk. Sesongpremieren var grei nok, men jeg merker at jeg er møkk lei den "nygjengen". Liker ikke at de tar så mye opp av episodene, da jeg mest føler for å spole over det. Hun som døde var vel den jeg mislikte minst av dem også, så det var jo leit.

Tror favorittstoryen min denne sesongen blir Callie og Arizona. Så langt, så bra, og jeg har overhodet ingen sympati for Arizona. Hvis de blir sammen igjen i løpet av sesongen blir jeg veldig skuffet!

April virker forresten som et forferdelig menneske. Hun utnytter den stakkars mannen, og løper jo bare tilbake hver gang hun får avslag fra Jackson. Ble ganske provosert på slutter når hun fridde selv, for den store talen hennes var jo bare bullshit.

• Liker 2
Skrevet

Veldig spennende dobbel episode. Synes dere ikke?

Skrevet

Sesongpremieren var grei nok, men jeg merker at jeg er møkk lei den "nygjengen". Liker ikke at de tar så mye opp av episodene, da jeg mest føler for å spole over det. Hun som døde var vel den jeg mislikte minst av dem også, så det var jo leit.

Enig. Jeg klarer bare ikke engasjere meg i de nye, ikke vil jeg det heller.

Er enig i at den mest lovende historien så langt er Callie og Arizona.

Ellers håper jeg at Yang og Hunt klarer å holde seg unna hverandre, er rimelig lei de to som par.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer en sesong 11 også, de fleste av skuespillerne har signert kontrakt på det :) Hvis jeg ikke leste feil, så kunne det visst hende at Yang også hadde signert på det, selv om hun sier at hun slutta. (Kan godt hende at dette bare var ønskelesing også da...).

Håper det skjer mye spennende i løpet av denne sesongen :) Greys er så gøy!

Skrevet

Hvorfor skal ikke Yang bli med i neste sesong? Er hun lei?

Skrevet

Er enig med mye over, men den jeg syntes skapte mest unødvendig trøbbel i går, var Debbie Allens rollefigur. Hun var overdesperat etter at ingen skulle gjøre noe med Webber, men som lege burde hun visst at man gjerne tar den beste avgjørelsen man kan basert på få fakta for å redde en person. (Hun har gått langt fra å dunke staven i gulvet i Fame.)

Skrevet

Jeg er også lei av den "nye gjengen"... Og en (litt random) ting: hvorfor snakker ikke barna? Sola og Sophia må jo være 2-3 år nå? Er vel normalt å kunne si et par ord/setninger da?

Skrevet

Hvorfor skal ikke Yang bli med i neste sesong? Er hun lei?

Skuespilleren føler seg ferdig med Grey's, noe jeg godt kan forstå.

Her er en artikkel: Link.

Skrevet

Er enig med mye over, men den jeg syntes skapte mest unødvendig trøbbel i går, var Debbie Allens rollefigur. Hun var overdesperat etter at ingen skulle gjøre noe med Webber, men som lege burde hun visst at man gjerne tar den beste avgjørelsen man kan basert på få fakta for å redde en person. (Hun har gått langt fra å dunke staven i gulvet i Fame.)

Jeg synes faktisk det var veldig realistisk. Selv om man er lege blir det noe helt annet når noen du elsker er døden nær.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også lei av den "nye gjengen"... Og en (litt random) ting: hvorfor snakker ikke barna? Sola og Sophia må jo være 2-3 år nå? Er vel normalt å kunne si et par ord/setninger da?

Sånn er det jo alltid på TV. Tipper det har å gjøre med at det er vanskelig å få så små barn til å høres "ekte" ut når de bare spiller.

Er totalt uinteressert i hele den nye gjengen. Yang og Hunt er jeg rimelig lei av nå (og hva slags leger driver og har seg hele TO ganger iløpet av et skift?!). Men hva skjer med Alex? Han har da vitterlig aldri vært så sexy før? Må ha trent eller no.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er lei kranglinga til Cristina og Meredith..

Men ser ut som om Bailey kanskje har en sykdom?!

Gjest Houdini
Skrevet

Tror hun har psykiske traumer etter den smitte-greien i forrige sesong. (Bailey)

Jeg liker alt med Greys Anatomy, dumt at han kjekke plastikkirurgen døde. Kepner er bare kjedelig. Spoler igjennom alt som har med henne og forloveden hennes å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...