AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg har smakt de nye greske yoghurtene til Synnøve Finden og favoritten er eple og janel. Et beger på 150 gram inneholder også bare 130 kalorier. Men det er veldig mye sukker i de. 13 gram per 100gram, så derfor vil jeg heller gå over til den naturelle varianten. Den har bare ca 4 gram karbohydrater per 100g. Men jeg liker ikke å spise den naturell. Derfor trenger jeg noen tips til hva jeg kan tilsette for å få den god. Er det f. Eks digg å tilsette lettsyltetøy eller evt litt dobbel 0 % yoghurt, eller eplebiter og kanel? Er det noen gode tips? Helst ikke honning og nøtter for vil begrense kaloriinnholdet. Anonymous poster hash: 21211...499
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 jeg spiser naturellversjonen til frokost med banan og musli. det er også godt med litt lettsyltetøy i. Anonymous poster hash: afeeb...d7a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Blander med fun saft jeg Anonymous poster hash: c41ee...4a1
Supraspinatus Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Jeg spiser lindahls gresk yoghurt med litt vaniljefrø i. Gjerne litt nøtter og bær også.
Bad Advice Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Gresk yoghurt med valnøtter / pekannøtter og honning eventuelt bjørnebærsyltetøy er fantastisk. Noen bananbiter evt litt musli for perfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå