Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjekken!

Hadde tenkt å invitere deg i kveld,men kom på at du er så hot at jeg hadde blitt nødt til å kle av meg..

Eller skal jeg skrive at "tanken på at du er så hot gjorde at jeg måtte kle av meg" og legge ved et bilde som viser litt, men ikke alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det spørs jo hvor du vil med denne flørten.. Men jeg hadde ikke skrevet noe av det, kanskje litt mere beskjeden enn deg..

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Hehe, personlig synes jeg den første var ekstremt teit. Like greit å bare sende bildet uten noen form for tekst, eller legge til "Vil du komme i kveld?". Kanskje jeg som er merkelig, men synes det du nevnte virker så tilgjort.

• Liker 2
Skrevet

Den var for cheesy etter min smak. Jeg er enig med NerdMedSverd, du kan bare sende bildet uten teksten. Han skjønner tegninga uansett.

• Liker 3
Skrevet

Synes meldingen var kul, jeg :)

Anonymous poster hash: 7594c...081
Skrevet (endret)

Send da ikke lettkledde bilder av deg selv til en som bare er en flørt...

Med mindre du vil ende opp på anonib.com/nor da.

Endret av Chloe-
  • Liker 2
Skrevet

Vi har tidvis en slik tone. Det er han som har lagt opp til det, og er relativt ivrig de gangene jeg sender en "grovere" sms... Jeg bare lurer på om formuleringen var rar? Om han kommer til å tenke "okei, og så?!"

Skrevet

Ikke noe jeg ville sendt til noen jeg ikke kjenner godt!

Høres cheesy ut og høres ut som om du først og fremst er interessert i sex. Om dere ikke er etablert kan han få inntrykket av at du er interessert i noe casual. Om det er interessant for deg, kjør på!

Det er noe jeg kunne sendt til en kjæreste som kjente meg såpass at han ville ledd av sms'en for å si det sånn..

• Liker 2
Skrevet

Er det en du har møtt på sukker kanskje? xD

Snakker selv med en fra sukker. Flørter vel litt. Og har snakka grovt til hverandre etc. Sendt litt bilder også. Vet det er risikabelt, men jeg pleier å følge magefølelsen min og tror jeg kan stole på han. Er dere på samme "stadie"?

Anonymous poster hash: 67c98...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...