Gå til innhold

1,5 time før stengetid på treningssenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Er det noen folk der da?

Jeg har helt panikk for å trene blant mennesker, men vil gjerne komme ordentlig i gang med styrketrening. Kan teknikken, men vil gjerne "venne meg til" området og vektene osv først, hvis dere skjønner. Før jeg begynner for fullt. Så jeg tenkte å dra dit halvannen time før det stenger (stenger 22.30), for da er det vel minst folk der? :)

Anonymous poster hash: 92cb9...fc0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredagskvelden pleier det å være folke tomt på mitt lokale treningsenteret fra kl 22.

Skrevet

Der jeg trener, pleier det å være ganske så stille frem til 3-tiden på ettermiddagen. 1-2 timer før pleier det å være proppa, ettersom at det er da folk har tid til å trene. Ellers pleier det også å være ganske stille i helgene :)

Skrevet

Der jeg trener, pleier det å være ganske så stille frem til 3-tiden på ettermiddagen. 1-2 timer før pleier det å være proppa, ettersom at det er da folk har tid til å trene. Ellers pleier det også å være ganske stille i helgene :)

1-2 timer før stengetid, mener du? Og jeg som trodde at ingen gadd å dra dit så sent.. Kanskje jeg skal prøve meg i morgen tidlig i stedet da :) TS

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er det stappfullt ja. Stappfullt klokken 6 på morgenen også, så det er litt slitsomt... :ler:

Skrevet

På mitt (Oslo sentrum) er det travelt før 8, og jevnt fra arbeidstid til stengetid. Rolig fredag kveld. Det roligste er vel fra 8-10. Det er for sent for morgentrenerne og for tidlig for de som ikke er på jobb.

Jeg vet det er lettere sagt en gjort... Men det er virkelig ingen som tenker på hva andre gjør på et treningssenter. Og jo fullere det er jo mindre synlig er du.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke mer awkward å være den eneste/nesten eneste på hele senteret? For altså, man er jo aldri 100% alene. Det jobber folk der. Og jo færre mennesker det er der, desto mer legger man merke til de få man evt måtte se.

Anonymous poster hash: 00aa8...89a
Skrevet

Pleier alltid å være nesten tomt på søndagene

Anonymous poster hash: eb0b0...1ac
Skrevet

Min erfaring er at det nesten er tomt på fredagskvelder, og etter kl 9 om morgenen på ganske mange dager. Etter kl 14, så begynner det å komme flere og flere, og absolutt peak tid er vel rundt kl 17-20. Søndag er også ganske folketomt.

Skrevet

Er det ikke mer awkward å være den eneste/nesten eneste på hele senteret? For altså, man er jo aldri 100% alene. Det jobber folk der. Og jo færre mennesker det er der, desto mer legger man merke til de få man evt måtte se.

Anonymous poster hash: 00aa8...89a

Nei, for frivektsavdelingen på senteret jeg trener på er adskilt fra resten, så det er bare de som eventuelt er der som ser meg uansett.

Tusen takk for svar! Prøver meg rundt klokka 9 i dag.. :bond:TS

Skrevet

der hvor jeg trener er det tomt hver morran kl 6,når jeg er ferdig i dusjen å slik i 8 tida begynner folk å komme. . av og til er det 1 eller 2 mennesker der. fra tidlig

Anonymous poster hash: 4e4b9...484
Skrevet (endret)

På hverdager er det på mitt senter ofte rolig midt på dagen (stort sett studenter og pensjonister da) og fredagskvelden + tidlig søndag morgen.

Endret av vulpes lagopus
Skrevet

I helgen hvis det er knallvær er alle ute på utepils, tur i skogen eller hva de nå driver med. Da pleier jeg å være nesten alene på sats. oslo sentrum.

Anonymous poster hash: 309f4...9fe
Skrevet

På veldig mange treningssentra er det lite folk midt på dagen, for da er de fleste på jobb eller studerer. Der jeg trener har jeg observert at det er en topp mellom kl 16 og 18, så er det jevnt nedadgående utover kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...