Gå til innhold

Pene jenter på byn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte sett når jeg er på byn, at det er de jentene med utringning og masse sminke som blir sett på som digge, og helt alminnelige jenter som blir sjekket opp av gutter. Ofte seg jeg de peneste jentene stående med vennegjengen sin uten noen gutter som prøver å ta kontakt med de med mindre de selv tar initiativ..

Er det sånn at dere gutter ikke prøver dere på de peneste jentene, og hvorfor?

Anonymous poster hash: f76cf...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje fordi de har opplevd at mange pene jenter er overlegne.

kanskje fordi de peneste jentene står med vennegjengen sin, kan være litt skummelt å prøve seg når noen står i en gjeng.

Ikke gutt, men kan være derfor...

Anonymous poster hash: a2172...3df
Skrevet

Når jeg sjekker random damer på byen, er hensikten å pule. That's it. Da er det mye enklere å sjekke opp de halvfine/vanlige, som gjerne blir fortere smigret av oppmerksomhet fra en relativt kjekk mann, enn de peneste damene som ofte (ikke alltid, men når man kun har noen få timer til rådighet for å få snøret i bånn så må man nesten tenke sannsynlighet) er vanskeligere å få med hjem.

Når jeg er beruset og kåt, spiller det ikke så stor rolle om dama jeg drar med hjem ikke er min ultimate drømmebabe. Så lenge hun har noenlunde grei kropp, pupper og rumpe, og et normalt ansikt, så er det helt innafor. Jeg skal bare tømme meg i en varm kropp, ikke kikke på dama resten av livet. Når jeg er ute etter en kjæreste, er jeg mer kresen. Da sikter jeg så høyt som jeg klarer og jobber gjerne lenge med å få den ultimate, ei som jeg nyter å se på hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 39de7...24b
Skrevet

Har ofte sett når jeg er på byn, at det er de jentene med utringning og masse sminke som blir sett på som digge, og helt alminnelige jenter som blir sjekket opp av gutter. Ofte seg jeg de peneste jentene stående med vennegjengen sin uten noen gutter som prøver å ta kontakt med de med mindre de selv tar initiativ..

Er det sånn at dere gutter ikke prøver dere på de peneste jentene, og hvorfor?

Anonymous poster hash: f76cf...a54

Tror du tar feil, de peneste jentene blir sjekket opp, og om de ikke blir det så har de vel valgt det selv ved å isolere seg sammen med vennner osv.

Skrevet (endret)

Både ja og nei, kommer annpå hvordan jeg føler meg den dagen. Er jeg i godt humør, så kan jeg gå å snakke med alle uten at det er noe problem. Er jeg i dårlig humør og har dårlig energi, gjør jeg et par grep som får meg i bedre humør. Jeg vet at når jeg ikke har den gode energien, så har jeg mye lavere sjangse for å få til noe. Så jeg går gjerne ikke bort til en jeg synes er pen på byn dersom jeg føler at jeg ikke har god nok energi.

Det som jeg må forholde meg til i alle fall, er at hvis jeg ikke går og sier hei til en jente jeg synes er pen, så kommer en annen til å gjøre det. Det vil si, dersom jeg ønsker å få henne, må jeg faktisk få fingen ut, jeg kan ikke stå å vente for da mister jeg henne til en annen. Så ja, er ikke alltid man har tid til å komme i riktig humør. Da er det vanskelig å presse seg til å gå bort, og det er da jeg har jeg gjerne ikke tar initiativ.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...