AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg har en egen side på Facebook for nettsiden min, og har invitert omtrent alle vennene mine og har fått ganske mange likes. Jeg vil gjerne at siden skal nå flere enn bare venner og bekjente, og lurer på om det er mulig å sende invitasjon til folk som ikke er facebook-venner? Hvis ikke, om det finnes en annen løsning? Anonymous poster hash: cd0f3...dec
Kjetil.. Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Du kan betale for prioriterte annonser på facebook? Hva skal du reklamere for?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 En del sider poster "del dette innlegget og du kan vinne bla bla", har jeg sett. Anonymous poster hash: 2af54...b44
Dallandra Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Hvis du har en knakende god nettside så vil den etterhvert spre seg, og du vil få flere likes. Men det kan ta tid.
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Du kan vel lage en morsom musikkvideo kanskje? Om for eksempel dyrelyder? Det er veldig in for tiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå