AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg er pen (veldig, vil mange si), slank, velkledd og velstelt, blid og sjarmerende, hyggelig å prate med. Helga for to uker siden ble jeg valgt bort til fordel for ei som er ikke så veldig pen, overvektig, litt sånn sjuskete og ustelt, sur, frekk og for det meste stille. Jeg skjønner at jeg får kjeft nå, men, det er nå en gang sånn at hun og jeg er veldig forskjellige, både utseende- og personlighetsmessig. Han det er snakk om er en fyr jeg kjenner fra før, men som jeg i sommer har blitt med hjem noen ganger etter byen, vi er litt i samme omgangskrets. Vi har det veldig morsomt, ler mye, er enige om at vi har hatt superbra sex, og bra kjemi. Vi har ikke tatt steget videre til noe mer, derfor har jeg jo ingenting jeg skulle sagt. Ble bare overrasket i en bursdag i helga, hvor jeg trodde at jeg kanskje skulle bli med ham hjem, men hvor han åpenbart var mer opptatt av denne andre dama (de klinte visstnok, holdt rundt hverandre osv.) Jeg har bare blåst det vekk, men så så jeg henne i byen i går og da ble jeg skikkelig overrasket igjen - hun så enda mindre attraktiv ut enn jeg husket, nesten som et sosialtilfelle. Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan han kan velge denne dama over meg? Skjønner at dere ikke vet fasiten, men litt manneinnsikt hadde vært flott Anonymous poster hash: b4666...06d
Silfen Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Hun er vel en mye bedre person med mer omløp i hjernen da. 35
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Du tror at om du spurte vennen din om å beskrive den nye jenta hans så ville han brukt ord som sjuskete, sur, frekk, osv? 16
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Hun er vel en mye bedre person med mer omløp i hjernen da. Hvorfor sier du det? Anonymous poster hash: b4666...06d 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Du tror at om du spurte vennen din om å beskrive den nye jenta hans så ville han brukt ord som sjuskete, sur, frekk, osv? Det er ikke alltid det er rom for tolkning. Når man har fett hår og slitte, hullete klær, og har en dårlig attitude mot alle på festen (bortsett fra mot ham), og uprovosert kommer med frekke kommentarer, sånn at de fleste på festen reagerer – ER man ikke da sjuskete, sur og frekk? Jeg vet at KG elsker å hate TS'er som meg, men kan vi ikke bare late som om det jeg skriver i innlegget stemmer? TS Anonymous poster hash: b4666...06d 15
vivana Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 de to sammen har bedre kjemi enn dere to, ofte har utseende lite å si... Meg og mannen er kanskje ikke perfekte, og jeg har datet både pene og mindre pene, men det er mannen min som har fått meg til å føle som blåst vekk fra virkeligheten, jeg tenkte bare på han. Så du må nok vente til du treffer en som du har helt fantastisk kjemi med 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Det kan hende han føler han passer bedre sammen med henne enn deg, selv om du kanskje har noen personlighetstrekk som gjør deg mer "omgjengelig" enn henne? Eller så kan det hende han ikke er spesielt interessert i noen av dere. Ikke godt å si. Anonymous poster hash: e259d...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 HULL ER HULL. Anonymous poster hash: e468c...f42
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Hmm du virker jo ganske overfladisk fra det lille jeg har lest her, kanskje han foretrekker en med litt "dypere" personlighet mtp. forhold? Anonymous poster hash: bf8bc...1c1 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Det der skjønner ikke jeg heller. Har opplevd det flere ganger. Det sies at menn er visuelle og liker pene damer, men hvorfor dumper de ofte disse pene damene til fordel for sluskene? Min ex var utro mot meg konstant, med jenter som ikke så ut i måneskinn. Skjønner heller ikke hvordan bitchene jeg gikk på skole med har fått seg kjekke menn. De jentene har både fæle personligheter og er ikke spesielt pene. Anonymous poster hash: be91c...159 3
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Det er ikke alltid det er rom for tolkning. Når man har fett hår og slitte, hullete klær, og har en dårlig attitude mot alle på festen (bortsett fra mot ham), og uprovosert kommer med frekke kommentarer, sånn at de fleste på festen reagerer – ER man ikke da sjuskete, sur og frekk? Jeg vet at KG elsker å hate TS'er som meg, men kan vi ikke bare late som om det jeg skriver i innlegget stemmer? TS Anonymous poster hash: b4666...06d Skal litt mer ennn å skrive at du er pen for at noen skal hate deg. Uansett, kan late som det du skriver er riktig. Kanskje han bare var lei av å pule deg og ville pule en annen? For every hot girl in the world, there's a guy out there who's tired of banging her 3
vivana Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 kanskje hun minner ham mer om hans mor enn du gjør?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 de to sammen har bedre kjemi enn dere to, ofte har utseende lite å si... Meg og mannen er kanskje ikke perfekte, og jeg har datet både pene og mindre pene, men det er mannen min som har fått meg til å føle som blåst vekk fra virkeligheten, jeg tenkte bare på han. Så du må nok vente til du treffer en som du har helt fantastisk kjemi med Nå har jo jeg og han veldig god kjemi da, det har han også sagt at han synes. Han har tidligere tatt initiativ til å henge sammen, sender sms osv. Det kan hende han føler han passer bedre sammen med henne enn deg, selv om du kanskje har noen personlighetstrekk som gjør deg mer "omgjengelig" enn henne? Eller så kan det hende han ikke er spesielt interessert i noen av dere. Ikke godt å si. Anonymous poster hash: e259d...2c6 Nå er dette ei han har truffet ute samme kveld, så de har ikke akkurat rukket å få den "dype kjemien" før de satt og klinte i sofaen. Hmm du virker jo ganske overfladisk fra det lille jeg har lest her, kanskje han foretrekker en med litt "dypere" personlighet mtp. forhold? Anonymous poster hash: bf8bc...1c1 Er det overflatisk å bry seg om hvordan folk oppfører seg? Å ikke helt forstå hva noen ser i noen som er sur og frekk mot folk hun aldri har møtt? Greit, da er jeg (og veldig mange andre) overflatiske. TS Anonymous poster hash: b4666...06d 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Men TS da! Jeg er ei jente som går under beskrivelsene du gir om deg selv, og er ei jente som får myye oppmerksomhet. På gata stirrer folk, ukjente gir meg komplimenter, og jeg opplevde senest i går at en gutt på sykkel prøvde å beføle meg i farten (jadda!). Jeg føler at jeg kan velge fra "øverste hylle" om jeg vil, uten å legge noe videre ut om det tror jeg. Men jeg har som deg opplevd å bli valgt bort for folk jeg ser på som laaangt mindre attraktive enn meg selv (høres sleezy ut, men), og jeg har innsett etter at jeg fikk kjæreste, at det er faktisk ikke bare utseende som teller, og at alle har ulik smak i både personlighet og utseende. Jeg har en kjæreste som er verdens snilleste og herligste, men han vil ikke gå under kategorien "superkjekk" og en som alle går etter. Og det er jeg kjempeglad for, for i mine øyne er han den fineste av alle. Jeg ville hevet meg over det der, og latt dem få hverandre, uten å si noe mer om det. Anonymous poster hash: 3f133...c05 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Det der skjønner ikke jeg heller. Har opplevd det flere ganger. Det sies at menn er visuelle og liker pene damer, men hvorfor dumper de ofte disse pene damene til fordel for sluskene? Min ex var utro mot meg konstant, med jenter som ikke så ut i måneskinn. Skjønner heller ikke hvordan bitchene jeg gikk på skole med har fått seg kjekke menn. De jentene har både fæle personligheter og er ikke spesielt pene. Anonymous poster hash: be91c...159 Det er det som er greia - hvis det er så enkelt som at du bare vil ha sex - hvorfor velger du da hun sure og strengt tatt ikke veldig pene? Mulig jeg er overflatisk, som noen her mener, men det er nå en gang sånn at vi tiltrekkes av utseendet til folk, og menn flest tiltrekkes av damer som er velstelte og attraktive, og slanke. For å ikke å snakke om at de fleste foretrekker damer som er blide og hyggelige. Har jeg hørt. Skal litt mer ennn å skrive at du er pen for at noen skal hate deg. Uansett, kan late som det du skriver er riktig. Kanskje han bare var lei av å pule deg og ville pule en annen? For every hot girl in the world, there's a guy out there who's tired of banging her Meget mulig! Har hørt i ettertid at hun visstnok er mer typisk for smaken hans enn meg - så det var kanskje jeg som var det merkelige valget. kanskje hun minner ham mer om hans mor enn du gjør? Hehe, ja kanskje det? TS Anonymous poster hash: b4666...06d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Kanskje det rett og slett er noe som er vanskelig å spekulere i? Kjemi og hvem man liker best avgjøres av langt mer enn hvem som er penest, mest velstelt, snillest og lignende på en objektiv skala. Smak og tiltrekning er subjektivt og mer sammensatt enn som så, selv opplever jeg oftest at de jeg tiltrekkes mest av langt fra er billedskjønne engler. Anonymous poster hash: fe31f...c20
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Men TS da! Jeg er ei jente som går under beskrivelsene du gir om deg selv, og er ei jente som får myye oppmerksomhet. På gata stirrer folk, ukjente gir meg komplimenter, og jeg opplevde senest i går at en gutt på sykkel prøvde å beføle meg i farten (jadda!). Jeg føler at jeg kan velge fra "øverste hylle" om jeg vil, uten å legge noe videre ut om det tror jeg. Men jeg har som deg opplevd å bli valgt bort for folk jeg ser på som laaangt mindre attraktive enn meg selv (høres sleezy ut, men), og jeg har innsett etter at jeg fikk kjæreste, at det er faktisk ikke bare utseende som teller, og at alle har ulik smak i både personlighet og utseende. Jeg har en kjæreste som er verdens snilleste og herligste, men han vil ikke gå under kategorien "superkjekk" og en som alle går etter. Og det er jeg kjempeglad for, for i mine øyne er han den fineste av alle. Jeg ville hevet meg over det der, og latt dem få hverandre, uten å si noe mer om det. Anonymous poster hash: 3f133...c05 Men AB da! Jeg sier jo ikke at det bare er utseendet som teller, men personlighet også! Og denne jentas personlighet sjarmerer virkelig ingen - hun ble faktisk en snakkis på den aktuelle festen på grunn av sin dårlig oppførsel mot folk. Ganske sur, kom med frekke kommentarer om det folk sa, om hva folk hadde på seg osv. Noe dypere enn det tror jeg ikke man kommer innpå et menneske på en fest. Det er mulig enkelte KG-ere har en egen evne til å se forbi dårlig oppførsel kombinert med et særdeles ustelt ytre, og se et vakkert menneske, men de fleste jeg kjenner synes hvertfall det var ei rimelig usjarmerende dame. Sorry! TS Anonymous poster hash: b4666...06d 3
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Men TS da! Jeg er ei jente som går under beskrivelsene du gir om deg selv, og er ei jente som får myye oppmerksomhet. På gata stirrer folk, ukjente gir meg komplimenter, og jeg opplevde senest i går at en gutt på sykkel prøvde å beføle meg i farten (jadda!). Anonymous poster hash: 3f133...c05 Hvordan beføler man noe mens man sykler?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 Han våkna vel opp med deg uten sminke og ikke kjente deg igjen, kanskje du er dårligere i senga og har større hull enn hun stygge siden du er mer brukt. Anonymous poster hash: ce185...8de
Version 2.0 Skrevet 26. september 2013 #20 Skrevet 26. september 2013 Mest sannsynlig fordi han er lei av å ha sex med deg og ville prøve noe nytt. Er han gammel? Jeg har erfart at unge gutter er mindre selektiv når det kommer til utseendet og at de noen ganger velger sine jenter ut fra om hun blir ansett som kul eller ikke, altså hvordan sosial status hun har. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå