Gå til innhold

Bukett med calla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som syr kjolen min mener jeg bør ha callaer eller "callalignende" blomster i buketten min. Noen som har noen linker til buketter med bare callaer i?

Har lett en del, men finner nesten bare buketter hvor callaer er blandet med roser e.l. og skulle gjerne ha sett noen buketter med bare callaer før jeg blir enig med meg selv om jeg synes det passer til kjolen eller ikke...

Skrevet

Wedding flowers ett blad du kjøper på narvesen,der er det mange flotte calla buketter...

Jeg skal ha kun calla i brudebuketten min skal ha armbukett.Bruke hvite callaer+litt grønt strå i

Skrevet

Syntes denne er pen. Rosene kan byttes ut med calla f.eks

1

2

Mange fine også her

Skrevet

Gå i blomsterbutikker og få se bilder av buketter med callaer i, spør etter bilde eller tegning av en favnbukett.

Mange av de bildene man finner på nettet er av Amerikanske og Engelske buketter som er altfor "dolly" i forhold til de vi bruker her i Norge.

Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lullu: Den siste linken der var jo kjempefin. Der var det mye flott.

Ellers har jeg samme råd som Lisemor.

I blomsterbutikker får du massevis av gode råd. Jeg traff en blomsterdekoratør som var kjempeflink da jeg var innom en blomsterbutikk, og hun kommer nok til å lage en kjempeflott bukett spesielt for meg.

Skrevet

Ååååååå så mange fine buketter.

Tusen takk for hjelpen!!! :klem:

Skrevet

Kjempefin bukett, Pinky!

denne siden har jeg funnet masse fine buketter.

Den siden Lulle hadde link til er en annen favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...