AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Skal prøve å fatte meg i korthet.. Har en mann som jobber turnus: 4 uker på,4 uker hjemme. Det siste året( dethar pågått lengre enn som så) har jeg lagt merke til et mønster han har,som jeg misliker sterkt. Den dagen han kommer hjem er det slik at han er veldig ok, kjælen og kosete,vi har sex og alt er bra. RETT etterpå er det liksom tydelig at han har fått behovet sitt dekket,og dermed kan han være skikkelig "ufin". Han har lagt til seg en forferdelig uvane som går ut på å være frekk og spydig - riktignok på en slags "køddete" måte,men jeg ser virkelig ikke artigheten i det. Væremåten hans forandrer seg fra å behandle meg bra,til å bare slenge spydigheter rundt seg. Som sagt så er det mest på kødd,tror jeg. Er egentlig blitt vanskelig å vite siden det kommer på løpende bånd. Har sagt ifra at jeg syns det er regelrett teit gjort,og at jeg ikke setter pris på det. Det kan funke fint i en uke,men så starter han på nytt. Tar jeg igjen med samme mynt ender vi tilslutt i voldsomme diskusjoner,for plutselig kan han snu helt om,og faktisk begynne å krangle om gamle ting. Enten det,eller så blir han bare sur. Han tåler nemlig ikke at man gjør narr/tuller osv...så tålmodigheten min er snart slutt kjenner jeg..det er jo ikke normal oppførsel! Man kan kødde og tulle med partneren sin,men det trenger vel ikke å være sånn heeeele tiden,og av den ufine sorten. Eksempel: hold nå du kjeften på deg,flytt deg,ikke vær i nærheten av meg,ikke pust på meg osv.. Uansett hva det er. Hærregud sier jeg bare...Anonymous poster hash: 10561...d85
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Regner med han er fisker??? Anonymous poster hash: 42b1e...67d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Han er ikke fisker nei. Å vi har ikke barn, men vi har vært sammen i mange år..Anonymous poster hash: 10561...d85
gravid med nr 2 Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Han er ikke fisker nei. Å vi har ikke barn, men vi har vært sammen i mange år..Anonymous poster hash: 10561...d85 Okey, uff jeg føler med deg, det er så vondt å få slengt slikt etter seg, snakker om erfaring. Det jeg valgte å gjøre var å gå videre i livet. Fordi man kan ike forandre en annen person, og siden du sier det alltid sklir tilbake så tror jeg ikke han virkelig føler han trenger og forandre seg, så er ikke så mye du kan gjøre annet enn det du har gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Høres ut som han tar forholdet for gitt og er fornøyd så lenge han får litt sex, men elsker deg ikke. Hadde han virkelig elsket deg så hadde han jo ikke gjort noe han vet sårer deg? Anonymous poster hash: e9fa5...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Ts her. Tusen takk for svar:) Elsker og elsker..tror nok han er glad i meg, men kanskje tar meg litt for gitt ja..det er kun når han er hjemme at han oppfører seg sånn. Når han er borte og vi snakker sammen,så er han normal. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor han får et så sterkt behov for å være ufin når han er hjemme. Jeg tror ikke han bevisst prøver på det,det virker mer som om han prøver å være morsom. Men det finnes ikke morsomt. Han kan være køddete mot kompiser og andre også(mye),men han går ikke like langt som med meg. Men jeg vet jo at ene kompisen hans ble skikkelig fornærmet en gang(riktignok i fylla) og ville gå ut på trappa å ordne opp....! Da hadde han sittet å dissa jobben hans,bare for artighetsskyld.Det burde kanskje vært en tankevekker for ham,men neida. Da var det kompisen som kanskje heller burde ta seg en "chillpill".Anonymous poster hash: 10561...d85
Bloggleseren Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Dette er ikke noe jeg hadde orket å leve med, men du får selv kjenne på dine egne grenser, og så er det bare du som kan vite om han faktisk er glad i deg fortsatt eller bare holder fast i deg av gammel vane. Personlig hadde jeg ikke taklet å få beskjed om å flytte meg og pelle meg vekk og sånt. Var i et sånt forhold en gang, og det er noe jeg ikke kunne tenke meg nå. Så jeg ville stilt et ultimatum. Men det er vanskelig å gi råd til andre, for de har andre grenser. Du må nesten selv kjenne på hva du kan takle og hvor verdsatt/elsket du føler deg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Ts. Ja ser den. Det er ikke ok å leve med det, men jeg leter etter en måte å si dette til ham på en fin måte. For jeg tror at dette er en form for humor fra hans side, og jeg vil ikke nødvendigvis såre han ved å si at han ikke er noe gøyal:p han har litt lett for å bli fornærmet. Dårlig på å motta kritikk av noe slag..så i verste fal kommer han til å ta det skikkelig personlig. Men jeg vet jo at jeg bare må gjøre noe med det før det går for langt. Han er en artig fyr ellers - er ofte midtpunkt og har egentlig ganske god humor. Det er kanskje bare den barnslige,teite,unødvendige humoren som går uten over meg. Men siden jeg allerede har sagt ifra,så må jeg finne en mer konkret måte å si det på, uten at jeg skal høres surkete og nærtagende ut.Anonymous poster hash: 10561...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå