Gjest Lena J Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Følger med på serien :oops: , vet den er ferdig innspilt. Er det noen der ute som vet hvordan det ender? Tell me please!
Gjest care Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Jeg har tittet på noen episoder og kan da aldri tenke meg at hun fant noe...hun trenger nok å modenes litt før hun gifter seg..
Fru Fomle Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Jeg vet hvordan det går, men vil ikke fortelle det til noen...
Arwen Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Jeg også, men vil ikke lege de ut her. Vil ikke ødelegge hvis noen ikke vil vite.
Gjest lmari Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Men på pm, da? Jeg tenkte på en ting... Hvis bryllupet allerede har stått, så var jo sjansen veldig stor for at mange hadde sett det? Selv om de fikk hele familien til å holde kjeft, så ligger jo kirken midt i Oslo, så noen har nødvendigvis sett dem? ... altså trekker jeg slutningen at det ikke ble noe bryllup, jeg....
*Lene* Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Kan jeg få vite og??? Please???? Bare såå nysgjerrig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå