Gå til innhold

mulla løftet i været

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Noen kroppslig skade led han imidlertid ikke, og det er primært det paragrafen om legemsfornærmelse går på.

Man trenger ikke bli skadet for å få noen dømt for legemsfornærmelse, det er legemsbeskadigelse om man blir skadet.

Spytting, dytting, vannglass over hodet, ørefik osv, alt dette er dekket av paragrafen om legemsfornærmelse i hht rettspraksis. Men noen skade som sådann er ikke oppstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han vært noe særlig til mann, uansett kultur, så hadde han bare ledd det bort.

quote]

Jeg synes det var interessant det en eller annen (fra uib, tror jeg) kommenterte på nyhetene, at dette som du sier, og le det bort, ville vært en helt vanlig reaksjon på noe sånt. Men Krekar gjorde jo ikke det, han sto opp for seg selv, og jeg synes han må få stå for sine prinsipper, og gi beskjed om at han ikke liker dette. Det gjelder jo alle! Å anmelde det synes jeg var å gå litt langt. Vi lever tross alt i Norge, akkurat der må han forstå at grensen går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skulle mullaen ha løftet meg med pose på magen så er det ikke tvil. For det første har han " drite" meg ut for alle som var til stede, og jeg ville ha gått rett og anmeldt han.

Antagelig hadde posen vert full etter noen timer på smuget.

Han kunne jo ikke vite at jeg hadde pose, nei selfølgelig ikke. Vi løfter heller ikke fremmede folk.

Grunnen til at han anmelder dette er at han ble " drite" ut av en kvinne.

Om det hadde vert en mann hadde han ikke reagert. Muslimske menn er mere vant enn eks. europeiske til å ta på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

jeg synnes vi skal sende han til St.Helena så kan han leve der

da slipper han at kvinner løfter han.

for en skam..en kvinne løftet mullha hvilken verden.

vi lever i. :roll:

men for og si det med min mening...

og anmelde at man blir løftet er idiotsik

men nå står det klart og tydelig i den muslimske lov skrevet av mulla

lov..1

En kvinne skal ikke løfte en mann for da driver de hor og de skal ikke bli Martyrer men hedninger og sendes til dragen....

nei jeg synnes vi skal kaste Mullha ut hvorfor skal vi ha en Terrorist i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La fyren få en jobb så han har noe annet og gjøre når han først skal være her! Da kan han bruke energien sin til noe annet enn og saksøke i øst og vest.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...