Gå til innhold

vinterjakke til 2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 2.5 må ha vinterjakke. Hvilken anbefaler du?

Anonymous poster hash: 593d2...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en billig en fra H&M eller Cubus tror jeg, vinterjakke ble for vår sel kun brukt til og fra barnehage, butikk ol. Så kriteriet var kun noe som holdt ungen noenlunde varm. Brukte heller pengene på en god vinterdress, da det var denne som ble brukt under lek og når vi var på lengre turer ute.

Anonymous poster hash: f3852...7d5

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Kjøpte en utrolig fin og god til våre unger fra Wheat.

Gjest pysepusen
Skrevet

Har bare hatt en billig, vi. De har ikke blitt brukt uansett. Er vi ute har han dress på og kjører vi bil har han ullgenser da det er for tykt med jakke.

Gjest Magdalene
Skrevet

. Brukte heller pengene på en god vinterdress, da det var denne som ble brukt under lek og når vi var på lengre turer ute.

Ja, om man må velge så er det selvsagt viktigst med en god vinterdress.

Skrevet

Ja, om man må velge så er det selvsagt viktigst med en god vinterdress.

Meg du siterte over, må man velge så velger man så klart vinterdressen. Selv har vi råd til dyr jakke, men ser faktisk ikke behovet for en dyr jakke til så liten unge. Som pysepusen sier så blir de gjerne lite brukt.

Så anbefaler TS å se ann behovet, når og hvor mye kommer dere til å bruke den? Jeg personlig synes det var like kjapt og like praktisk å putte ungen i dressen når man skulle ut å gå (for eksempel når vi går hjem fra barnehagen, når vi kjørte på morgenen var det greit med jakke).

Skrevet

Vi kjøpte en billig en fra Reflex i fjor. Fin var den også, og ikke så tykk at vi ikke kan bruke den i bilen. Håper den holder hele denne vinteren også. :jepp:

Skrevet

De fra Navigare med Elias motiv på, de er også ganske greie som jakke til å ha i bil etc. Å så kan man ta en ullgenser under også, siden den ikke er tykk som ei dunjakke.Å så har du jo Stormberg og Skogstad også.

Skrevet

Noen som har erfaring med jakkene fra Vossatassar? Så de på xxl.

TS

Anonymous poster hash: 593d2...f65

Skrevet (endret)

H&M har fått en del tekniske plagg nå som er billige og supre. Disse jakkene her har jeg hatt i noen sesonger til mine nå: http://www.hm.com/no/product/00281?article=00281-J

De kommer også ofte på halv pris slutten av sesongen, så da pleier jeg å kjøpe en str større så de har til neste år også. Har f.eks en slik i brun som ligger klar og venter på min 2 åring til kaldere dager. Kjøpt i fjor til 200 kr :)

Vi bruker de til og fra barnehagen og out & about. Eldste brukte den også som skijakke i påsken, helt topp.

Endret av SummerJoy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...