Gjest gjest Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg jobber sammens med en fyr som hadde hatt kjæreste i rundt fem år da vi ble kjent, det siste året har vært avstandsforhold fordi hun har starta studier i en annen by. Jeg har de siste årene slitt mye etter et tidligere forhold hvor barn er involvert, for ett år siden døde moren min i en bilulykke som jeg også har slitt utrolig mye med. Jeg har heller ingen nære venner å kunne prate med ting om. Etter at vi ble kjent åpnet jeg meg for han om problemene mine rundt dette. Han ville gjerne hjelpe, tok kontakt og spurte mye om hvordan jeg hadde det. Etter hvert gikk dette mer og mer over til flørting på jobb. Han begynte å si ting som at han tenkte på meg når han var på besøk hos dama, eller hun på besøk hos han. Jeg ble etter hvert forelska i denne fyren, men holdt det for meg selv. Dette var helt til han på sommerfesten åpnet seg og fortalte meg alt om hvor mye han følte for meg og at forholdet gikk dårlig. Han sa han hadde hatt disse følelsene over lengre tid. Han avslutta forholdet med dama. Etter dette begynte vi å holde på. Han var veldig på, og var vel den som var mest gira på det nye mellom oss, mens jeg var litt mer tilbakeholden. Tenkte at det var greit å ta ting rolig, spesielt med tanke på omstendighetene rundt at jeg har barn og at det hadde gått veldig fort. Han løy stadig vekk til eksen sin om meg. Han sa til meg at han hadde fortalt henne om oss, noe jeg vet ikke er sant. I løpet av denne perioden var han samtidig veldig pådriver, og betrygget meg med at det kun var meg han ville ha. Samtidig vet jeg også at han hadde hyppig kontakt med eksen sin mens vi holdt på og hun var hjemme på ferie, og mistenker at han muligens har sjonglert mellom oss i perioden. Vi holdt på hele sommeren, og har til og med bestilt et weekend-opphold i london på spa-hotell nå neste helg. For to uker siden sa han plutselig at vi måtte ta det litt roligere, så han foreslo at vi avslutta det fordi han trengte litt tid på å samle tankene. Her om dagen traff jeg plutselig på han og eksen i dagligvarebutikken, og fikk vite at han har blitt i lag med eksen sin igjen. Jeg sitter igjen her, skjønner ingenting. Har absolutt ingen å prate med det om. Han hadde til og med begynt å få et godt forhold til sønnen min! Har ikke sagt til han at det er slutt enda, og vet ikke hvordan jeg skal si det til ham stakkar. Burde jeg fortelle dama om hva som har skjedd? Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Vurderer å skaffe meg ny jobb. Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Du skal fortsette å jobbe sammen med ham? Han gjorde det slutt med deg, men kunne gjort deg oppmerksom på at han hadde valgt å gå tilbake til eksen etter den "tenkeperioden" sin. Han virker som en veldig vinglete og egoistisk person. Jeg ville prøvt å legge alt dette bak meg. Forstår at du har det vondt, men tror ikke det blir noe bedre for deg om du lager bråk om dette. Det er fælt akkurat nå, og i en periode framover, men det vil gå bedre etterhvert. Kanskje du kunne se deg om etter en annen jobb, ikke noe greit å skulle jobbe sammen med en du fortsatt har følelser for, men som nå er sammen med en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå