AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Hatt en som "kjæreste" ? Er jo så mye fokus og klaging fra kvinner om hvor lite tålmodige og primitive menn er iforhold til at de bare er ute etter EN ting osv. Jeg er av den varianten som ikke synes dette er noe særlig. Har vanskelig for å tro at det kan være en dealbreaker ? Er forresten mann litt over 30år. Anonymous poster hash: 4150c...410
Gjest Wanderlust Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 (endret) Hvor ofte er du i tilfelle faktisk interessert i å ha det, da? Det hadde vært en dealbreaker for min del. Endret 26. september 2013 av Wanderlust 1
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Som en person har jeg nesten mistet lysten på å ha sex på grunn av kjæresten min maser vær jævla dag om sex. Hvis jeg gir han mer sex vil han ha mer. Han har mange gode grunner fot at vi skal ha sex så det skjer. Men mange ganger føler jeg han pusher på meg til det,og det ender at han får sin vilje. Han har mange søte kommentarer Du er så pen, du er så vaker,du har så fin kropp. Kan vi gå å lage kjærlighet nå, du er så god osv. Jeg har sagt til han flere ganger jeg ikke er så interessert i sex.Men han sier hva med min behov, jeg er en mann osv. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Jeg ville gjerne møtt en som ikke er så interessert i sex, ja. Anonymous poster hash: a865d...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 For meg er det "dealbreaker" (som det kalles) med en som MÅ ha sex. Kos er greit når man har blitt trygge på hverandre, litt kyssing går en gang i blant, men vil helst ikke mer enn det. Anonymous poster hash: c957c...bd4
Gjest winston Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Nei takk, det holder å ha vært i et sånt forhold en gang. 2
Ulla Ullsokk Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Dette er jo heeelt forskjellig fra person til person. Jeg ville nok ikke hatt en som ikke er intressert i sex, men det er garantert veldig mange som vil det. Jeg ville heller ikke hatt en som måtte ha sex hver dag (bortsett fra i begynnelsen, da får man jo aldri nok, men det blir for masete i hverdagen med barrn osv), Ikke vær redd for å ikke finne noen. Tipper det er en haug flotte damer som gjerne dropper sexen. F eks er det grusomt mange som har vært utsatt for overgrep og fungerer kjempebra på alle områder i livet, men klarer ikke sex. Så deilig for dem å kunne få kjæreste likevel!
Gjest Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Det ville vært en dealbreaker for meg også. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 spørs, jeg selv er ikke en person som har på lyst sex hver dag, men 1 gang i uka kanskje. Jeg husker jeg var i Tyrkia med eksen i to uker, vi hadde sex to ganger. Han syntes det var lite, og kanskje det var det. Men hele forholdet ble ødelagt av det, for han ville ha sex helst hver dag. Så tror man må finne en med samme behov som en selv. For hvorfor skal vi kreve at han skal synes det er ok å ha lite sex, når han kan kreve det omvendte av oss. Anonymous poster hash: 26ce9...347
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Jeg vil helst ha sex hver dag, så det hadde ikke gått for meg. Men det finnes andre som ikke er så interessert, så du får jakte der. Anonymous poster hash: 27bdb...21d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Det kommer an på hva ved sex du ikke er interessert i. Det er jo forskjell på kvantitet og kvalitet, og hvor ofte det er "normalt" å ha sex, eller hvor ofte man må ha sex i et forhold for å føle at det er ok, tror jeg varierer veldig. Og at en kan akseptere ulike mengder så lenge en har en god dialog om det og forstår den andres behov. Kvalitet går mer på hvor åpen man er og hvor mye sex med den man er sammen med gir en (+ kjemi)... for meg er det det viktigste, tror jeg. Ikke at jeg må eksperimentere med alt osv, men at vi har et avslappet, positivt forhold til å ha sex og til hva som måtte komme fram av lyster og sånt. Å være sammen med en som nesten motvillig puler litt på meg i misjonæren en gang annen hver uke hadde jeg aldri orket. Hva slags behov en har kan også endre seg avhengig av partner, tror jeg? Jeg trodde etter et langt forhold at jeg var lite interessert i sex, og jeg var ganske lukket i forhold til å tenke på egne behov, fantasier osv. Eksen var den som oppfattet seg som åpen og sex-interessert, men han tenkte etter hvert mest på seg selv, kritiserte og karakteriserte meg som nærmest aseksuell (noe jeg absolutt ikke er og aldri har vært i nærheten av). Selv om han var åpen på noen ting, var han veldig fordømmende ovenfor andre ting (det er greit å ikke ville eller være interessert i noen typer sex, men det er ulike måter å forholde seg til det på). Med han jeg er sammen med nå har jeg fått et helt annet forhold til sex. Han er aksepterende både til at jeg faktisk er litt sjenert og usikker, men samtidig veldig interessert i mine fantasier og lyster - og ikke dømmende. Jeg føler meg bra og trygg i senga sammen med ham, og har mye oftere lyst på ham enn det jeg trodde var min "grense". Anonymous poster hash: df6e6...630 1
Mike Waters Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Nei takk, det holder å ha vært i et sånt forhold en gang. Signerer den 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 For min del hadde det vært en dealbreaker. Jeg foretrekker å ha sex så ofte jeg får sjansen, men jeg har forståelse for at ikke alle er like. Men frykt ikke, det er mange damer der ute som drømmer om en mann som ikke bare vil ha sex hele tiden, det er sikkert strevsomt i lengden å hele tiden tilfredsstille en partner som skal ha sex ofte, når man selv ikke har behovet. Anonymous poster hash: 8d687...56a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 TS her... Skjønner at det er dominerende behov hos de fleste som uansett vil TRIGGE utroskap allikevel. Som bare vil være en unngåelig men betydelig psykisk påkjenning for min del. Nok mye derfor jeg tror jeg forblir alene og ikke involverer meg med noen Er nok det beste .. Går ikke an å bare "bli venner" heller ettersom det er det samme "bli en ressurs" for meg .. Anonymous poster hash: 4150c...410
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Hatt en som "kjæreste" ? Er jo så mye fokus og klaging fra kvinner om hvor lite tålmodige og primitive menn er iforhold til at de bare er ute etter EN ting osv. Jeg er av den varianten som ikke synes dette er noe særlig. Har vanskelig for å tro at det kan være en dealbreaker ? Er forresten mann litt over 30år. Anonymous poster hash: 4150c...410 Forrige eksen min var av typen som ikke var så nøye på sex, aldri tok initiativ og egentlig maks ville ha en gang eller to i uka. Meg, jeg syntes det er verdens deiligste ting og vil helst ha hver dag. Noen ganger mer enn en gang om dagen. Det er i bunn og grunn derfor hun er eksen min. For de av oss som liker mye sex er det viktig. Anonymous poster hash: a0e3d...6ef
Sillicious Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Som en person har jeg nesten mistet lysten på å ha sex på grunn av kjæresten min maser vær jævla dag om sex. Hvis jeg gir han mer sex vil han ha mer. Han har mange gode grunner fot at vi skal ha sex så det skjer. Men mange ganger føler jeg han pusher på meg til det,og det ender at han får sin vilje. Han har mange søte kommentarer Du er så pen, du er så vaker,du har så fin kropp. Kan vi gå å lage kjærlighet nå, du er så god osv. Jeg har sagt til han flere ganger jeg ikke er så interessert i sex.Men han sier hva med min behov, jeg er en mann osv. Bra det ikke bare er jeg som har det sånn og tenker AKKURAT sånn om denne situasjonen
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Jeg har lyst på en "kjæreste" og jeg har ikke lyst på sex. Jeg har lyst til å komme i kontakt med deg. Hvordan? :-) TS her... Skjønner at det er dominerende behov hos de fleste som uansett vil TRIGGE utroskap allikevel. Som bare vil være en unngåelig men betydelig psykisk påkjenning for min del. Nok mye derfor jeg tror jeg forblir alene og ikke involverer meg med noen Er nok det beste .. Går ikke an å bare "bli venner" heller ettersom det er det samme "bli en ressurs" for meg .. Anonymous poster hash: 4150c...410 Anonymous poster hash: bf36b...77e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Jeg har lyst på en "kjæreste" og jeg har ikke lyst på sex. Jeg har lyst til å komme i kontakt med deg. Hvordan? :-) Anonymous poster hash: bf36b...77e Er du en kvinne mellom 26-33år ? Hvilke interesser / hobbyer har du ? Vanskelig å sende PM siden du er AB selv ..hehe Anonymous poster hash: 4150c...410
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 TS her... Skjønner at det er dominerende behov hos de fleste som uansett vil TRIGGE utroskap allikevel. Som bare vil være en unngåelig men betydelig psykisk påkjenning for min del. Nok mye derfor jeg tror jeg forblir alene og ikke involverer meg med noen Er nok det beste .. Går ikke an å bare "bli venner" heller ettersom det er det samme "bli en ressurs" for meg .. Anonymous poster hash: 4150c...410 Det fins nok en del aseksuelle som vil ha en partner/kjæreste uten det seksuelle, men hvor du finner dem vet jeg ikke. Nettdating, kanskje? Anonymous poster hash: d5791...655
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 En nettdate spurte meg hva slags sex jeg likte. Jeg ble veldig satt ut fordi det er noe jeg ikke snakker om før jeg kommer dit, men det er kanskje dumt? Nå ga han ellers et godt inntrykk og spørsmålet kom nesten naturlig, men jeg tror det er vanskelig å finne ut sånt på forhånd uten at det blir kleint. Men om det blir lagt frem på en seriøs måte så tror jeg de fleste jenter vil ha forståelse for at dette er noe som må avklares tidlig.Anonymous poster hash: 0c907...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå