AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Ok, jeg liker en mann på jobben som jeg trodde likte meg også, vi jobber bra sammen, prater masse, og jeg har følt at det er noe mer mellom oss. Og hver gang andre har kommet inn i kontoret når vi har vært sammen så har vi begge blitt stille, og stemmningen med en annen person der blir automatisk kleint. Han ba meg legge han til på FB siden han ikke kan legge til meg, dette gjorde jeg. Tenkte at nå har han jo mulighet til å ta kontakt med meg på annen måte enn i jobbsammenheng, men ingenting har skjedd. Ikke en eneste "like", ingen kommentar og heller ikke en melding. Kanskje det ikke er noe mer, men føler meg litt skuffet nå. Vet at jeg kan skrive til han selv, men jeg føler jeg har gitt mange signaler på at jeg er interessert, og jeg vil liksom ikke ødelegge den gode stemningen mellom oss heller. Vi jobber i hver vår avdeling, men ender ofte på samme sted av en eller annen merkelig grunn. Menn er rare!!! Hvordan kan jeg finne ut om han er interessert i noe mer uten å være for på? Anonymous poster hash: 8271c...993
Zicka Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Øøøh, jeg tror du må si det rett til han. Vi jenter er ganske avanserte i forhold til det motsatte kjønn. Som min farfar alltid sa til meg: Gutter er simple! Spør fyren! 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Øøøh, jeg tror du må si det rett til han. Vi jenter er ganske avanserte i forhold til det motsatte kjønn. Som min farfar alltid sa til meg: Gutter er simple! Spør fyren! Jeg har aldri trodd at de er som simple som de vil ha det til, for meg så er de kompliserte. Jeg kunne ha spurt han om vi ikke jobbet sammen, vil liksom være litt mer sikker på det hele før jeg legger ut om hva jeg føler. Tenkte om det var mulig å finne det ut på en litt mer diskre måte. Noen andre som har tips til hvordan? Anonymous poster hash: 8271c...993
Nettinettet Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Hvorfor finner du ikke noe på profilen hans du kan kommentere på chatten? "Så fint det bilde du hadde av den bygningen der og der.. var det fint å feriere der? " eller noe slikt. Menn liker det når man er casual med dem og får dem til å snakke om behagelige ting som ikke medfører at man må avtale en date eller noe.. la han bli kjent med deg utenfor jobb også så skal du nok se at ting går rett vei.. 1
Gjest .-L-. Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 (endret) Til ts: Du vet at vi menn er ganske forskjellige. Noen tar initativ, mens andre er mer passive. Endret 26. september 2013 av .-L-.
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Er han aktiv på facebook med andre?
Zicka Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Joda, de er veldig enkle. Er rett og slett vi jenter som overanalyserer og kompliserer ting unødvendig. Et kjent problem for oss, vi er kobbla slik. Du kan jo flørte med han, se hvordan han svarer osv.
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Ok, jeg liker en mann på jobben som jeg trodde likte meg også, vi jobber bra sammen, prater masse, og jeg har følt at det er noe mer mellom oss. Og hver gang andre har kommet inn i kontoret når vi har vært sammen så har vi begge blitt stille, og stemmningen med en annen person der blir automatisk kleint. Han ba meg legge han til på FB siden han ikke kan legge til meg, dette gjorde jeg. Tenkte at nå har han jo mulighet til å ta kontakt med meg på annen måte enn i jobbsammenheng, men ingenting har skjedd. Ikke en eneste "like", ingen kommentar og heller ikke en melding. Kanskje det ikke er noe mer, men føler meg litt skuffet nå. Vet at jeg kan skrive til han selv, men jeg føler jeg har gitt mange signaler på at jeg er interessert, og jeg vil liksom ikke ødelegge den gode stemningen mellom oss heller. Vi jobber i hver vår avdeling, men ender ofte på samme sted av en eller annen merkelig grunn. Menn er rare!!! Hvordan kan jeg finne ut om han er interessert i noe mer uten å være for på? Anonymous poster hash: 8271c...993 Gjerne han syntes du ikke virket interessert. menn fatter ikke hint
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Hvorfor finner du ikke noe på profilen hans du kan kommentere på chatten? "Så fint det bilde du hadde av den bygningen der og der.. var det fint å feriere der? " eller noe slikt. Menn liker det når man er casual med dem og får dem til å snakke om behagelige ting som ikke medfører at man må avtale en date eller noe.. la han bli kjent med deg utenfor jobb også så skal du nok se at ting går rett vei.. Dette kan jeg jo gjøre om han er online en dag, men han har ikke vært online når jeg har vært det. Selv er jeg egentlig aldri online, men har logget meg mer på nå etter at jeg la han til som venn. Er han aktiv på facebook med andre? Nei, har ikke sett at han har likt noe, kommentert eller annet. Gjerne han syntes du ikke virket interessert. menn fatter ikke hint Mulig... men det er jo det at jeg ikke vil lage en klein stemmning på jobb om det er sånn at han egentlig bare er hyggelig. Men jeg tenker på han dagen lang nå om dagen, og det er ikke så hyggelig for meg. Anonymous poster hash: 8271c...993
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Til ts: Du vet at vi menn er ganske forskjellige. Noen tar initativ, mens andre er mer passive. Men han er jo en ganske så utadvendt som person, han klarer å snakke med alle. Jeg er veldig rolig selv, og på begynnelsen så holdt jeg meg tilbake, ikke fordi jeg ikke likte han, men fordi jeg er beskjeden. Men han brøt på en måte isen, det var han som fikk meg til å prate. Nå har vi det kjempemoro sammen når vi jobber sammen, og jeg savner han når han ikke er på jobb. Kanskje jeg er bare ulykkelig forelsket, og det er sånn det skal være. Anonymous poster hash: 8271c...993
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Nei, har ikke sett at han har likt noe, kommentert eller annet.Anonymous poster hash: 8271c...993 Du synes ikke det er et tegn på at du ikke burde bry deg om at han ikke liker facebookgreiene dine?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Du synes ikke det er et tegn på at du ikke burde bry deg om at han ikke liker facebookgreiene dine? Hehe, joda det har jeg jo ikke problemer med, men lurer kanskje litt på hvordan jeg skal få dette til. Trodde kanskje at han skulle skrive noe til meg siden har spurte meg ikke bare en gang, men to ganger om å legge han til på FB. Men kan jo hende han bare ville at vi skulle være venner å FB også. Anonymous poster hash: 8271c...993
Lammelåret Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Du vil ikke ødelegge stemningen ved å ta mer kontakt? Hm.. hvordan skal dere da få mer kontakt? Å la resten være opp til han, gjør at ting kan ta veldig lang tid. Ikke alle menn henger på Face og mange synes ikke privatlivet hører hjemme der, så ikke tolk for mye ut fra hans manglende initiativ på Face-en.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Du vil ikke ødelegge stemningen ved å ta mer kontakt? Hm.. hvordan skal dere da få mer kontakt? Å la resten være opp til han, gjør at ting kan ta veldig lang tid. Ikke alle menn henger på Face og mange synes ikke privatlivet hører hjemme der, så ikke tolk for mye ut fra hans manglende initiativ på Face-en. Joda, jeg kan godt ta kontakt, og jeg er ganske sikker på at han svarer meg hvis jeg skriver noe til ham. Men det er mer det at jeg ikke vil fortelle han hva det er jeg føler og vil osv. For det kan jo ødelegge mye om det ikke er det samme for han. Anonymous poster hash: 8271c...993
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Menn er enkle og lese pga de er enten/eller. De er enten interessert og da viser de det, eller de er det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Menn er enkle og lese pga de er enten/eller. De er enten interessert og da viser de det, eller de er det ikke. Men jeg har hele tiden trodd at han er interessert, virker isåfall sånn. Måten han ser på meg på, snakker med meg på, skal hele tiden avtale ting med å ta meg i hånden på det osv. En annen på jobb kommenterte en gang at han var "på" og at han siklet etter meg. Men nå så vet jeg ikke, kanskje de ikke er så enkle å lese. Anonymous poster hash: 8271c...993
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Men jeg har hele tiden trodd at han er interessert, virker isåfall sånn. Måten han ser på meg på, snakker med meg på, skal hele tiden avtale ting med å ta meg i hånden på det osv. En annen på jobb kommenterte en gang at han var "på" og at han siklet etter meg. Men nå så vet jeg ikke, kanskje de ikke er så enkle å lese. Anonymous poster hash: 8271c...993 Eller kanskje han fant ut at det er uprofft å ha noe opplegg med noen på jobben?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Eller kanskje han fant ut at det er uprofft å ha noe opplegg med noen på jobben? Det kan også hende, det var det jeg tenkte først så jeg holdt meg unna. La han heller ikke til første gang han spurte om FB, men så liker jeg han mer og mer for hver dag, og så ble det hele plutselig vanskelig. Anonymous poster hash: 8271c...993
Gjest .-L-. Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 Men han er jo en ganske så utadvendt som person, han klarer å snakke med alle. Jeg er veldig rolig selv, og på begynnelsen så holdt jeg meg tilbake, ikke fordi jeg ikke likte han, men fordi jeg er beskjeden. Men han brøt på en måte isen, det var han som fikk meg til å prate. Nå har vi det kjempemoro sammen når vi jobber sammen, og jeg savner han når han ikke er på jobb. Kanskje jeg er bare ulykkelig forelsket, og det er sånn det skal være. Anonymous poster hash: 8271c...993 Jeg kan også være veldig selvsikker og utadvent, men rundt jenten jeg er betatt av, kan jeg bli helt grønnsak. Tenker på hva det ene og det andre betyr og blir i grunn helt tullette. Blir rett og slett litt sjenert..
Gjest winston Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 Det kan også hende, det var det jeg tenkte først så jeg holdt meg unna. La han heller ikke til første gang han spurte om FB, men så liker jeg han mer og mer for hver dag, og så ble det hele plutselig vanskelig. Anonymous poster hash: 8271c...993 Det er vel uansett din tur til å ta initiativ. Han har tross alt bedt deg to ganger om å legge ham til på FB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå