AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hadde brann i vår, og vi mistet absolitt all julepynten vi hadde De siste årene synes jeg at julepynten bare har blitt mindre og mindre pen, og jeg vil ha noe som virkelig kan minnes om en god gammeldags jul. Synes alt er blitt så moderne, og det er ikke helt min stil akkurat i julen. Jeg er så glad i tradisjoner. Har dere tips til nettsider eller butikker man får kjøpt julepynt som er verst å ta en titt på? Anonymous poster hash: d6062...df1 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Bruktbutikk? Loppemarked? Ebay? Anonymous poster hash: d208d...fea
Ruskemor Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Det kan være mye fin julepynt som selges på julehusene rundt om kring i landet. Jeg vet at Bergen har et og Drøbak har et. Men sikkert bare å søke litt på nettet så finner du noe. Håper du klarer å finne sånn julepynt du ser etter
frkharepus Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 En del interiørbutikker tar inn litt "ordentlig" julepynt. Har du forresten sjekket ut Lisbeth Dahl?
Luckiness Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 http://www.etsy.com/no-en/search/vintage?q=christmas%20decor%20&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=NO&ref=auto
Bex Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Kanskje du liker det de har på husfliden?? Det gjør hverfall jeg Men vet ikke om de har fått inn ennå.
Loevinna Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Har du en Søstrene Grene butikk i nærheten? i fjor (kanskje i år også..) så hadde de en del julekuler som for meg var gammeldagse.. F.eks juletrekuler formet som kongler, som jeg voks opp med som liten og hvite papirstjerner (som man også kan brette selv).. Og så synes jeg å huske at Åhlens hadde litt forskjellig som ga meg flashback til barndommen.. men det kommer jo selvsagt an på hva du mener er gammeldags juepynt... 2
levelivet Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Da ville jeg lagt ut en "ønskes kjøpt"annonse på finn.no, er helt sikker på at mange har pappesker fulle med julepynt som er erstattet med nyere pynt, hvite og glitrende stilige kuler og papp-stjerner. Det er bare en mnd siden jeg overhørte en samtale der hun ønsket hvit jul, og han sa at han krevde halve huset i den gamle pynten, jeg er sikker på at han taper der i huset og at hun ønsker å snike vekk det gammeldagse. Prøv finn og lykke til trist med brann!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Tusen takk for gode tips, er ikke så flink å tenke selv for tiden. Har nok med å få de grunnleggende tingene på plass, så litt videre tenkning er det kjekt å kan overlate til andre Anonymous poster hash: d6062...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå