Gjest Trådstarter Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg har funnet en venn fra nettet , som jeg går ut å spiser og snakker med, går på kinoer med, og trener med. Vi har aldri vært hjemme hos hveandre. Jeg er veldig usikker på hele situasjonen. Jeg vet ikke helt hvordan han ser på den. Vi har ennå ikke kysset, eller hatt noe fysisk kontakt, tross at vi har møtt hveandre masse. Jeg kuttet ut datekanalen en stund, pga dette, men nå begynner jeg å lure på om jeg skal benytte den igjen, og heller bare holde kontakten videre med han som venn. Han bruker alltid lørdagene til fester med venner, eller byturer med venner av seg. Og jeg har ikke vært med på det. Derfor så tenker jeg at jeg kan jo egentlig bare ligge på datekanalen når han går ut slik...... Men jeg ville ikke gjøre det før fordi jeg tenkte at hvis jeg logget meg inn og han så det så kunne vår kontakt bli ødelagt. Jeg vet ikke helt anngående om meg og han passer sammen, jeg er veldig usikker på det også. Liker tankene hans, og måten han er på , men liker ikke helt at han prioriterer tiden til venner på lørdag og ikke meg. men samtidig så er vi bare venner inntil videre.....og jeg liker egentlig å ha han som venn en stund for å bli kjent, hopper ikke i noe lett heller... Nei er forvirret , hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Registrer en ny bruker da . Anonymous poster hash: e8205...281
Gjest Trådstarter Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 ja kanskje jeg bare skal lage meg en ny bruker på en annen datekanal, slik at jeg føler jeg kan beholde han som venn bli kjent med han som venn en stund, for han går jo ut på byen og har kontakt med andre venner, så hvorfor skal ikke jeg også kunne bli kjent med andre..... Egentlig vil jeg forholde meg til en date om gangen, men jeg ser jo bare på han som venn og vil ha han til det inntil videre..... Føler det er det som er mest rett nå.... Jeg oppretter heller profil på en annen datekanal inntil videre, og så tar jeg å ser om jeg kan slette den andre.... Ønsker å ha sjans å bli kjent med andre jeg også, og jeg går jo aldri ut.... Da får jeg litt mer kontaktnett. Men finner jeg en der det ser ut til å være noe som kan være noe, så vil jeg kutte å møte han vennen der.... Men jeg har ønsket å finne ut av han inntil videre..... Føler at nå låser jeg meg veldig , og sløser mye med tiden min hvis jeg ikke ser meg rundt etter andre "venner" som kan bli noe mer... Jeg føler jo at han driver på med sine venner, han går jo ut med venner og på fester og alt, så hvorfor skal ikke jeg kunne ha flere venner og kontaktnett og muligheter. Jeg er ikke helt i hundre interessert heller , for jeg føler at han er for lav.... i forhold til meg... Og i tillegg så føler jeg ikke den intense dragningen, men jeg liker han som person, men ikke det at han går ut på fester hver lørdag med andre. Hadde jeg møtt en person jeg ble forelsket i , så hadde jeg ikke tenkt å se meg om etter andre muligheter... men jeg føler meg ikke forelsket i annet enn at jeg elsker personligheten hans på mange plan, men føler jo ikke for å kysse han...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Herre... snakk med ham først da. Det kan tenkes han har vært igjennom mye og ønsker å ta det pent. Og slik du legger det frem burde du iallefall snakke med ham. Han fortjener å komme seg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå