Gå til innhold

Lenge vært i kontakt med en mann,

Anbefalte innlegg

Skrevet

men nå tror jeg kanskje han ahr funnet en annen :(
Har lagt merke til at en annen dame har kommentert "<3" på et profilbilde. Mannen har også vært inne å "likt" mange bilder til denne damen...
Hun er ganske lik meg på noen måter. Mørk, passe høy og blubbete, smilehull og tja... Veldig ulikt utseende, men flere like trekk på oss.

Hva kan det betyyyy??
Blir så svett, og er såå redd og nesten sjalu på denne dama! Bah, at det skal være så vanskelig.

Anonymous poster hash: c2219...5b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en god venninne bare.

Men jeg opplevde nettopp det samme, datet en fyr, jeg følte vi hadde kjempekjemi og alt var supert og jeg var skikkelig betatt, så plutselig legger jeg merke til at han liker en del bilder av en annen dame (kommer i news feeden på facebook). Samtidig sluttet han å ta kontakt lenger. Så skjønte jeg etterhvert at han datet henne nå istedenfor meg:(

Anonymous poster hash: 0caf0...e41

• Liker 1
Skrevet

Kan være en god venninne bare.

Men jeg opplevde nettopp det samme, datet en fyr, jeg følte vi hadde kjempekjemi og alt var supert og jeg var skikkelig betatt, så plutselig legger jeg merke til at han liker en del bilder av en annen dame (kommer i news feeden på facebook). Samtidig sluttet han å ta kontakt lenger. Så skjønte jeg etterhvert at han datet henne nå istedenfor meg:(

Anonymous poster hash: 0caf0...e41

Denne fyren er også nesten sluttet å ta kontakt, kun en sjelden gang.

Men da er det vel bare å innse at løpet er kjørt :( kjipt, han var så grei.

Skrevet

Hva mener du med "kontakt"? Som i lett prat over FB? Elelr datet dere i virkeligheten? Og hva er "lengre tid"?

Om en person holder kontakt men velger å ikke gi tilbakemelding om ev. interesse vil nok de aller, aller fleste gå videre til neste. Så om du virkelig er interessert må du gi tilbakemelding om dette og sørge for å snappe han opp. Ellers vil noen annen gjøre det.

Anonymous poster hash: fbfcc...cb9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg også lurer på det som AB over her lurer på, så jeg avventer med å kommentere før jeg har fått litt mer info :)

Skrevet

Med kontakt mener jeg at vi har møttes ett par ganger, men skrevet i godt over ett år. Ble kjent gjennom et spill, så var helt tilfeldig at vi kom i kontakt med hverandre.
Vet ikke om kontakten er blitt mindre fordi han er lei av meg eller spillet, eller at han kanskje er lei av å holde kontakt nesten daglig som vi har har hatt i lange tider.

Litt komplisert, men vil ikke ta kontakt, er så redd for å mase og at jeg skal være en "pest og en plage".

Skrevet

Fin deg en annen, hvis han ikke er interessert i å ha kontakt med deg.

Som har gode kvaliteter og løper etter deg som en hun,en motsatt..

Det er så mange fisker i have og ingen fisker er likke ;)

eller så går det and de er venner.

Skrevet

Møttes et par ganger og snakket sammen i et år!? Aner jeg at det ikke er fyrverkeri som oppstår melllom dere?

Skrevet

Med kontakt mener jeg at vi har møttes ett par ganger, men skrevet i godt over ett år. Ble kjent gjennom et spill, så var helt tilfeldig at vi kom i kontakt med hverandre.

Vet ikke om kontakten er blitt mindre fordi han er lei av meg eller spillet, eller at han kanskje er lei av å holde kontakt nesten daglig som vi har har hatt i lange tider.

Litt komplisert, men vil ikke ta kontakt, er så redd for å mase og at jeg skal være en "pest og en plage".

Han har nok mistet interessen tenker jeg.

Skrevet

Grunnen er at vi bor så langt fra hverandre, men vi har hatt det helt fantastisk sammen de to gangene vi har møttes. Begge har vært triste når vi har dratt fra hverandre, men tenker at han kanskje har funnet noen andre som kanskje bor i samme område eller noe lignenede :(
Men ser jo problemer med å bo så langt unna, men har sagt at jeg kan flytte hvor som helst når jeg er ferdig i vikariatet mitt til våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...