Gå til innhold

Kjærlighetssorg etter to ukers flørt. Normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest tristoglei
Skrevet

Jeg føler meg så trist og lei for tiden. Møtte en fyr for to uker siden, vi hadde det veldig koselig men that's it. Han var veldig interessert i at vi skulle møtes påfølgende kveld. Og dagen etter der, og så videre. Så det ble en veldig intens uke hvor vi var veldig mye sammen og hadde det helt fantastisk. Jeg kjente at jeg ble litt mer interessert enn jeg ville, siden han kanskje kommer til å flytte mange mange mil på grunn av jobb om en måneds tid. Uansett... Nå sier han at han tror jeg legger mer i det enn han gjør, og at han tror vi skal roe det ned, iallefall til vi vet om han får den jobben. Jeg respekterer dette og har lagt det på is - utad. Inni meg er det full storm, det er heller regelen enn unntaket at jeg tenker på ham. Og jeg gråter. Og er trist og lei. Hele tiden. Føler tap og sorg, det er veldig sjelden jeg møter noen jeg liker så godt som jeg liker denne mannen. Har er på mange vis drømmemannen min! Jeg blir også litt forvirret og synes han sender ut mixed signals.

Når jeg prøver å være realistisk, tenker jeg at jeg har jo bare kjent denne mannen i to uker!! Er det normalt å få så sterke følelser etter bare to uker? Jeg er en oppegående dame i slutten av tjueårene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man si... been there done that :(

Vet hvordan du har det, og tror nok ikke det er så veldig unormalt nei. Av og til, og til enkelte personer, knytter man seg nok bare sterkere og raskere til enn andre.

Men en stor trøst (selv om det helt sikkert ikke hjelper akkurat nå) er at det går over :blomst: klem til deg

Skrevet

Takk! :hug:

Jeg håper virkelig det går over kjapt, for denne korte flørten overskygger faktisk alt det fantastiske som skjer i livet mitt akkurat nå, og jeg hater det!! :sjokkert:

Gjest anonym dame
Skrevet

jeg også har vært der :) . En kan faktisk forelske seg i en person med bare et blikk en gang og.

Men jeg hadde en fyr som jeg møtte to ganger og var allerede da kjempeforelsket,, og han bodde på andre siden av landet, og ting var vanskelig.......

Han møtte meg igjen etter en tid, men så brøt han med meg... og da var jeg helt knust.... Så forstår deg godt.. Jeg har opplevd akkurat det samme. Det handler ikke alltid om hvor mye tid man har hatt tilsammen.... En kan bli forelsket uten å ha tilbringt noe særlig tid i lag sammen....

Skrevet

Ja, det er fullt mulig å føle kjærlighetssorg etter så kort tid. Datet en gutt i 3-4 uker (men møtte han bare 5 ganger tilsammen). Så ville han ikke treffes mer, og jeg ble faktisk dritlei meg!! Hadde klart å bygge opp litt forventninger og skapt noen fremtidsbilder, og trivdes kjempegodt i denne mannens selskap. MEN, det gikk fort over! Nå satt han jeg datet helt punktum da. Han holdt meg ikke på noen pinebenk eller noe, men sa rett ut at han ikke ville møte meg mer. Det er klart det blir værre hvis man "går på vent" og liksom ikke får avsluttet. Så håper ikke det blir tilfelle for deg! Selv om det føles pyton akkurat nå, så tror jeg neppe du kommer til å gå sånn veldig lenge. Du har nok ikke knyttet deg så emosjonelt til han som det føles ut, er nok følelseslivet som spiller deg et lite puss. Nyt alt det andre fine som skjer i livet ditt nå, og kast ikke bort tiden på en mann som ikke vil ha deg.

Skrevet

Tenker mye av sorgen er tapet av det som kunne vært, det et kunne blitt.

Om så er, vil du nok ikke kjenne på denne sorgen så altfor lenge.

Skrevet

Tenker mye av sorgen er tapet av det som kunne vært, det et kunne blitt.

Om så er, vil du nok ikke kjenne på denne sorgen så altfor lenge.

Enig med winston, utenom dette med tiden. Ofte når man forelsker seg i forelskelsen og det man tror kan bli, kan det være vanskelig å bryte ut av de vonde følelsene fordi man tror at det man føler handler om HAN og da er det HAN man vil ha.

Her burde du rett og slett bare smile og la han få den tiden han trenger og vise han at du ikke depper av den grunn. Ikke prøv å gjør han sjalu men vær opptatt med ditt en periode og gjør ting som gir deg gode følelser. Vis han at du har gode venner, er en flott jente og at det faktisk er hans tap! :) Menn får panikk når ting blir for mye for raskt og så må de se at den dama de har fått følelser for er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...