Gå til innhold

Shopping i Gdansk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe å anbefale?? Skal på skikkelig jentetur i Oktober, så hadde vært gøy om noen hadde butikker/kjøpesenter eller annet kjekt å anbefale? :)

Anonymous poster hash: 90191...c26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har noe å anbefale?? Skal på skikkelig jentetur i Oktober, så hadde vært gøy om noen hadde butikker/kjøpesenter eller annet kjekt å anbefale? :)

Anonymous poster hash: 90191...c26

Galeria Baltica. Ligger i utkanten av byen, men taxi er billig!

• Liker 2
Skrevet

Googler det samme selv. De har IKEA der, og for noen priser. OMG. 20 kr for et lammeskinnsteppe. 60 kroner for en Makros taklampe :O Og ja MYE billig. Gjett om jeg skal storshoppe julepresanger når vi skal.

Anonymous poster hash: 0a17b...621
Skrevet

Kan med hånda på hjertet si at Galeria Baltycka er den beste shoppingplassen i Gdansk :)

Skrevet

Googler det samme selv. De har IKEA der, og for noen priser. OMG. 20 kr for et lammeskinnsteppe. 60 kroner for en Makros taklampe :O Og ja MYE billig. Gjett om jeg skal storshoppe julepresanger når vi skal. Anonymous poster hash: 0a17b...621

Hehe, da tror jeg du har misforstått kursen litt ;) Jeg bor og studerer i Polen, og ja, det er billig her. Men SÅ billig er det ikke, prisene på Ikea ligger ca 20-30 % under norske priser. (Vet det fordi jeg har innredet hybelen min med stort sett bare ikea-ting).

Anonymous poster hash: f795c...8cf

• Liker 1
Skrevet

Å, søren hehe. Jaja, så lenge man sparer litt så. Hva med klær? Hvor billige er de?

Anonymous poster hash: 0a17b...621
Skrevet

Støtter Baltica, men Klif i Gdynia er bare 15 min unna, eller dere kan ta toget til Gdynia Orlowo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...