Gjest Lisa Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Som hos så mange andre gjør dessverre facebook oss usikker. Her er saken: Jeg hadde en mann på vennelisten min som jeg datet for noen år siden. Vi var enige om at det ikke kunne bli noe mer mellom oss, men har hatt litt flørtekontakt på sms/facebook innimellom etter dette, og etter at jeg ble sammen med kjæresten min, i begynnelsen av forholdet har denne mannen min sendt ett par meldinger til meg på fb, meldinger som "Hvordan går det søta? ;-) " " Tenkte på deg i dag da jeg så en kake i butikken." (En spesiell kake som var en "greie" mellom oss.) Disse meldingene har kjæresten min lest og blei fly forbanna, etter dette tålte han ikke å se at denne mannen evt. "likte" ting som jeg la ut på fb, og etter en liten stund krevde han at jeg slettet mannen fra vennlisten. Jeg skjønner at han ble sur/mistenksom så jeg gjorde dette. Han har en tidligere date som han har flørtet MASSE med, slik at alle rundt de trodde at de hadde noe ordentlig på gang har han fortalt. De har kysset, sovet i samme seng osv..Det var så mye flørtemld og hjerter osv på facebook siden hans fra hun i begynnelsen av forholdet vårt at jeg måtte spørre hva dette egentlig var, han svarte da at de som sagt hadde flørtet masse, de hadde vært gode venner + litt til, men at jeg ikke trengte å bekymre meg, det var meg han ville ha. Denne damen kan han ikke slette, fordi hun er en del av en stor omgangskrets som deler en hobby, hun vil han/vi altså fortsatt treffe på. Greit nok. Men hun liker og kommenterer ALT som kjæresten min legger ut, jeg irriterer meg over dette. Jeg vet at hun egentlig fortsatt vil ha han som "flørtevenn". Hadde hun bare vært en som han "måtte" ha på vennelisten fortsatt, men egentlig ikke hadde noe kontakt med så var det ok, men å HELE tiden se hennes navn med en gang jeg slår på facebook og små "samtaler" de imellom er ødeleggende. Er jeg utrolig vanskelig? Hva kan jeg si om dette i forhold til hans "krav" ?
whoppii Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 I et forhold skal det gå begge veier. Ta de opp med han hva du føler om at di to forsatt driver å flørter osv så krever du at han ska slette ho 3
amylee Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Facebook er vanskelig. Er så typisk at dette er roten til krangling og irritasjon. De gangene vi har diskusjoner her i huset, kommer det fra sosiale medier ja. Men ja, nei det er ikke rart du irriterer deg. Jeg irriterer meg over slike ting selv. Men har finne ut at det beste er og heve seg over det, rett og slett la det gå. Du kan jo eventuelt blande deg inn i "praten" de skriver offentlig, så du er inkludert. Jeg tenker at han vil jo være med deg, så da forblir han vel det. Han sier jo det er deg, så om dere stoler på hverandre så. Fortid er fortid, den vil alltid være der, men man kan velge hvor mye man gidderog bry seg.
Gjest Marita Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Det er gjerne sånn at de som faktisk er utro, eller har mer enn vennskapelige tanker om andre, er de som oftest mistenker at kjæresten gjør det samme!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Merkelig at han ber deg slette en han ikke godtar, men selv holder han på i samme stil med en venninne. Det er ikke bare du som skal godta krav fra ham, han må finne seg i at dette gjelder begge veier. Hvis han hadde ignorert henne i større grad ville hun sikkert ikke vært så ivrig på å kommentere heller.
Gjest Heartbeat Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Er du seriøs? Selvsagt hadde jeg ikke godtatt dette! Så du må jenke deg og slette din venn, mens han må ha henne på vennelisten og flørter i vei med henne? Dette skal jo selvsagt gå begge veier! Ikke aksepter det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå