Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg gjorde meg i dag oppmerksom på at en app for overvåkning av Iphonens lokasjon er påskrudd på min telefon.

Den eneste som har vært borti denne telefonen siden den ble kjøpt er en nær kjenning av meg.

Er denne appen automatisk påskrudd ved kjøp, eller må vedkommende ha aktivert den? Kjenner jeg synes det er ekkelt dersom vedkommende følger med på meg uten å ha gitt beskjed?

Anonymous poster hash: 30712...86e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Finn iPhone"?

Han må isåfall ha brukernavn og passord på apple-iden din også.

Skrevet

"Finn iPhone"?

Han må isåfall ha brukernavn og passord på apple-iden din også.

Takk for info.. tror det er den ja..der man får ganske nøyaktig lokasjon?

Tror ikke han har brukernavn og passord i hodet etter at han hjalp meg å få i gang telefonen

Skrevet

Takk for info.. tror det er den ja..der man får ganske nøyaktig lokasjon?

Tror ikke han har brukernavn og passord i hodet etter at han hjalp meg å få i gang telefonen

Den appen er laget så du finner igjen iphonen din om den blir stjålet. Ingen kan følge med på bevegelsene dine med den appen. Du selv må inn med brukernavn og passord på din iTunes eller no for å finne lokasjonen på mobilen din. Overvåking....Seriøst liksom? Hehe

Anonymous poster hash: 085e1...0a5

• Liker 2
Skrevet

Veldig nøye posisjon.. Ser kun hvor tlf befinner seg så er ikke veldig nyttig med mindre man mister tlf eller den blir stjelt, har både ipad og iphone og en tendens til og "miste" tlf, går in på ipad og ser hvor den ligger ( eneste nyttige med den) Men med mindre det er en sjalu kjæreste hadde jeg ikke tenkt mer på det :)

Skrevet

Grei venn du har da, som plasserer paranoide tanker i hodet på deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...