AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg møtte en gutt i sommer. Har aldri trodd på det "kjærlighet ved første blikk" opplegget, men det er faktisk sant! har aldri møtt en gutt som han, så det tok ikke lang tid før vi ble sånn halvveis sammen. Han jobber for å komme inn i spesialstyrken i forsvaret, i tillegg til at han bor ganske langt vekk fra der jeg bor, så jeg kan nå telle på fingrene hvor mange dager vi har sett hverandre. Vi kom frem til i forige uke at vi skulle slå opp, vi brukte ikke akurat de ordene, men begge skjønte at det var det vi gjorde. Han må jobbe ekstremt mye for å komme inn dit han vil, og han følte han ikke hadde tid til å gi meg den kjærligheten jeg fortjente, nå. Men som han sa, når han har kommet dit han vil, kommer han til å komme til meg å se om jeg ennå er singel. Om dette vil ta et halvt eller tre år vet vi ikke. Jeg er ekstremt glad i han, og vet med meg selv at jeg kommer til å vente på han, ikke noen kjæreste i mellomtiden. Men jeg lurer på, er det ok å rote med andre i mens i en slik situasjon? Jeg eelsker singellivet ved at jeg kan kysse og styre med andre gutter, men vet ikke om dette på en måte er "greit". Vi er jo ikke sammen, så jeg gjør jo ikke noe galt, men jeg vet han ikke kommer til å gjøre det samme. Burde jeg rett og slett være helt "avholds" til han kommer tilbake? Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Anonymous poster hash: e233c...588
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Aldri om jeg hadde klart å være avholds! Er man ikke sammen er man ikke sammen. Da har man ikke noe man skylder hverandre. Ikke en gang det å ikke ha sex med andre. Blir dere sammen igjen er det en annen sak. Når dere er sammen altså. Hva hvis han aldri kommer? Skal du være avholds i tjue år mens du venter? Nei, fy! Er dere ikke sammen så er du fri.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 haha, så sant! Det er bare det når jeg vet han ikke kommer til å gjøre det samme, eller, jeg kan jo ikke vite 100% sikkert, men han kommer til å ditce familie, venner og alt for å komme dit han vil liksom ) Anonymous poster hash: e233c...588
Gjest meh Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Du burde nok bare venne deg til ventingen du hvis han skal bli marinejeger eller spesialjeger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå