AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Da jeg flyttet ut fra mine foreldre har jeg alltid bodd med noen. En venninne den første tiden, og de to siste årene har jeg bodd med min eks kjæreste. Nå har han gjort det slutt for noen måneder siden, og jeg føler meg så ensom. Jeg har for tiden ikke så mye kontakt med venner. De fleste har opprettet nye venninne gjenger, og det går mye i fyll og byturer, mens jeg som kommende mor har ikke den muligheten eller lysten lengre. Flere dager som i helgene blir jeg bare liggende i sengen med pc'en dagen lang. Går kanskje en liten tur til butikken en gang i blant, men det er for så vidt alt jeg gjør.. Hva gjør dere for å få bort den ensomme følelsen? Anonymous poster hash: 9c0c4...8e5
bella_ Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Hei! Så dumt at du føler deg ensom. Det jeg pleier å gjøre er å se på TV-serier, gjerne en hel sesong på en helg. Nå er jo jeg veldig hjemmekjær, så jeg liker å være alene med mine ting. Men hvis du finner noe som gjør deg glad, enten det er å se gode filmer, lese bøker, trene eller gå på kino/teater osv, blir det nok enklere å være alene en helg. Ellers kan du jo kanskje invitere venninnene dine på middag hjemme hos deg, eller kanskje dra ut på en restaurant, i stedet for å feste? Det vil de sikkert bli med på selv om de er glad i å feste. Det finnes også masse klubber i Oslo der du kan finne noen som interesserer seg for det samme som deg :-) Altså alt fra bokklubber, debattgrupper, quizlag osv. Finnes helt sikkert noe som passer deg!
bella_ Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Edit: klubber i Norge. Antok automatisk at du bor i Oslo
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg lurer litt på det samme..Mine venner har liksom forsvinnet i sine etablerte liv med familie osv, mens jeg er ennå singel. I helgene gjør jeg aldri noe lengre..Har begynt å føle meg ensom jeg også. Håper noen har gode råd her inne.. Anonymous poster hash: a8bc9...1d1 2
kulu-kulu Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Meld deg inn på snartmamma.com (hvis det finnes enda..) , eller at annet mammaforum. Meld deg inn i terminklubben , lag treff med andre kommende mødre. Kanskje blir du kjent med noen som kan være din venn ?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Meld deg inn på snartmamma.com (hvis det finnes enda..) , eller at annet mammaforum. Meld deg inn i terminklubben , lag treff med andre kommende mødre. Kanskje blir du kjent med noen som kan være din venn ? Og legge en pute under genseren da, eller? :-pAnonymous poster hash: 7e70c...b25 1
Gjest badeand1 Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Etter flere år har jeg rett og slett lært meg å leve med den. Man blir vandt til det på en måte.
#Sunrise Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Jeg har Pusekatten min:) han er der alltid for meg:D 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Jeg har bygget meg en slags kjæreste å klemme på, av puter og dyner, stålwire og tau. Han er myk og god, dritgod på spooning, holder kjeft og er en god lytter. Haha , enda en skrekkelig morsom ironisk kommentar tenker du kanskje nå. FML, jeg kødder ikke engang. Anonymous poster hash: 29ff0...48e 3
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 (endret) Da jeg flyttet ut fra mine foreldre har jeg alltid bodd med noen. En venninne den første tiden, og de to siste årene har jeg bodd med min eks kjæreste. Nå har han gjort det slutt for noen måneder siden, og jeg føler meg så ensom. Jeg har for tiden ikke så mye kontakt med venner. De fleste har opprettet nye venninne gjenger, og det går mye i fyll og byturer, mens jeg som kommende mor har ikke den muligheten eller lysten lengre. Flere dager som i helgene blir jeg bare liggende i sengen med pc'en dagen lang. Går kanskje en liten tur til butikken en gang i blant, men det er for så vidt alt jeg gjør.. Hva gjør dere for å få bort den ensomme følelsen? Anonymous poster hash: 9c0c4...8e5 Når jeg var singel gjorde jeg masse rart for å tomme ensomheten. Jeg begynte å trene 4 ganger i uka, og fant en treningsvennine der. Jeg begynte å drikke mer, nesten hver helg noe som var negativ. Jeg så på mye tv,plagde min søster,min mor,og far, begynte på kurs. Reise med en vinnene. eller kontaktet noen venninner sjøl som jeg kjente og viste om. Og begynte med hobby. ting som jeg hadde lyst å gjøre gjorde jeg. en ting som jeg savner når jeg var singel var den friheten og hvor mye mer du begynte å kjenne deg sjøl. og hvordan du klarer å leve uten en partner og hvor mye gladere jeg var uten stress. Endret 26. september 2013 av jessica90 1
Ravn1 Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Når jeg var singel gjorde jeg masse rart for å tomme ensomheten. Jeg begynte å trene 4 ganger i uka, og fant en treningsvennine der. Jeg begynte å drikke mer, nesten hver helg noe som var negativ. Jeg så på mye tv,plagde min søster,min mor,og far, begynte på kurs. Reise med en vinnene. eller kontaktet noen venninner sjøl som jeg kjente og viste om. Og begynte med hobby. ting som jeg hadde lyst å gjøre gjorde jeg. en ting som jeg savner når jeg var singel var den friheten og hvor mye mer du begynte å kjenne deg sjøl. og hvordan du klarer å leve uten en partner og hvor mye gladere jeg var uten stress. Høres ut som meg dette Drikker nesten hver helg. Er en veldig rastløs person. Så trening, venninner,fest, familie, jobb og serier er det som fyller mine dager. Dessuten er det litt rart, for jo lenger jeg forblir singel, desto mindre har jeg lyst på en kjæreste. Håper det synet forandrer seg med tiden..
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Høres ut som meg dette Drikker nesten hver helg. Er en veldig rastløs person. Så trening, venninner,fest, familie, jobb og serier er det som fyller mine dager. Dessuten er det litt rart, for jo lenger jeg forblir singel, desto mindre har jeg lyst på en kjæreste. Håper det synet forandrer seg med tiden.. så vittig, det gjør nok det etter med tiden.
kulu-kulu Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Og legge en pute under genseren da, eller? :-pAnonymous poster hash: 7e70c...b25 Eh.. det står at du er en kommende mor , så da antok jeg at du hadde baby i magen..eller leste jeg helt feil?
Gjest Ozelot Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Jeg elsker å være for meg selv. Har ALDRI hatt det problemet at jeg MÅ være med venner 24/7 slik som noen jeg kjenner gjør.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Eh.. det står at du er en kommende mor , så da antok jeg at du hadde baby i magen..eller leste jeg helt feil? Nå har jeg lest HI sikkert ti ganger, men jeg ser ingenting om at hun er gravid...Anonymous poster hash: 7e70c...b25
Gjest celine Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Nå har jeg lest HI sikkert ti ganger, men jeg ser ingenting om at hun er gravid...Anonymous poster hash: 7e70c...b25 Her: De fleste har opprettet nye venninne gjenger, og det går mye i fyll og byturer, mens jeg som kommende mor har ikke den muligheten eller lysten lengre. Anonymous poster hash: 9c0c4...8e5 Det er lov å se seg blind 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #17 Skrevet 27. september 2013 Eh.. det står at du er en kommende mor , så da antok jeg at du hadde baby i magen..eller leste jeg helt feil? Det var da virkelig ikke jeg som skrev kommentaren som du siterte deg til her heller. ts Anonymous poster hash: 9c0c4...8e5
kulu-kulu Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Det var da virkelig ikke jeg som skrev kommentaren som du siterte deg til her heller. ts Anonymous poster hash: 9c0c4...8e5 Ups unnskyld ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå