AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Noen som har noen gode ideer om, gjerne bilder, klær man kan bruke hjemme som ikke er typiske hjemmekoseklær? Ikke noe som ligner på joggebukser og fomløse pyjamaslignende ting. Noe lekket, men komfortabelt? kanskje noen har noen tips på lur? mannen er nemlig ikke fan av koseklær-looken, og ikke jeg heller for å være ærlig, Anonymous poster hash: d88c4...53f
Emelia Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 tights/shorts og en myk oversized kosegenser/strikkegenser? Eller bare truse.. også gjerne en behagelig kjole 3
Katniss Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor ikke bare ha på seg det samme hjemme som man har på seg ellers av tiden? 2
Emelia Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor ikke bare ha på seg det samme hjemme som man har på seg ellers av tiden? Det første jeg gjør når jeg kommer hjem, er nå å komme ut av jeansen. De er jo ikke behagelig å ha på lenge 10
Athene Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Jeg går med sorte stømpebukser (50-80 denier), en lang strikkegenser eller en sort singlett + lang jakke. Er det varmere går jeg gjerne med lange bomullskjoler, type de som har vært så populære i sommer i grått. Av joggebukser eier jeg kun trangere varianter fra Teezenis. Gjerne kombinert med ull-singletter og tynne ull-gensere med bomullskant øverst. Det å gå med det samme som ellers er uaktuelt. Kleskoden på jobb er business. Og også privat er jeg glad i dyre materialer som ull og silke, fine bluser og dyre blazere. Jeg eier ikke en dongeribukse. Så det å sitte hjemme med middagen i fanget og to katter tråkkende over meg i disse klærne er uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Personlig går jeg nesten alltid i kjole og strømpebukse. Gjerne kjoler fra indiska som er myke og gode, men som fortsatt har fasong: http://indiska.com/se/Mode/Kl%C3%A4nningar/c/dress Anonymous poster hash: 9915b...1a9
fruBeist Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor ikke bare ha på seg det samme hjemme som man har på seg ellers av tiden? Jeg jobber i barnehage og er ofte full av sand når jeg kommer hjem fra jobb. Prim, snørr og plastalina er heller ikke uvanlig. Dessuten kan jeg finne på å svette en del på vei hjem (bratt oppoverbakke å gå) Det er altså lite fristende å ha på meg klærne jeg har gått med på jobb hjemme i sofaen. Jeg har og tre katter hjemme, med all pelsen det medfører. Dette resulterer i at jeg har noe klær til jobbruk, noe til hjemmebruk og noe som brukes ute av huset når det er noe annet enn jobb. Thights er et behagelig alternativ til den uformelige kosebuksa.
Wonders Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 (endret) Jeg lærte fra jeg var barn å bytte fra skole/jobbklær til hjemmeklær så fort jeg kom hjem. Og vaske meg på hendene med en gang. Det er av hygenisk, og litt av praktiske grunner. Slik sliter jeg ikke klærne så mye. Mulig det er gammel tankegang, men jeg liker å tro det er smart i lengden. jeg ser ofte etter pene pyjamaser, for joggeklær er ikke helt min greie. Undertøysbutikker har en del pent. Endret 26. september 2013 av Wonders 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Enig angående det hygieniske perspektivet. Man kommer borti mye rart i løpet av en dag. Spesielt hvis man er avhengig av kollektivtransport. Å skifte klær når jeg kommer hjem, er like naturlig for meg som å vaske meg på hendene. Det er ren rutine, og både hygienisk og mer behagelig. Anonymous poster hash: 9f827...013 7
Wonders Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Jeg lærte fra jeg var barn å bytte fra skole/jobbklær til hjemmeklær så fort jeg kom hjem. Og vaske meg på hendene med en gang. Det er av hygenisk, og litt av praktiske grunner. Slik sliter jeg ikke klærne så mye. Mulig det er gammel tankegang, men jeg liker å tro det er smart i lengden.
Wonders Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Enig angående det hygieniske perspektivet. Man kommer borti mye rart i løpet av en dag. Spesielt hvis man er avhengig av kollektivtransport. Å skifte klær når jeg kommer hjem, er like naturlig for meg som å vaske meg på hendene. Det er ren rutine, og både hygienisk og mer behagelig. Anonymous poster hash: 9f827...013 1
Gjest Tirkes Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 I min hjemmemoteverden er kjoler + singlet med spagettistropper et must. Jeg går barbeint og med bare skuldre så mye som mulig og er blant dem som har det litt varmere enn fornuften og strømregninga trenger. Jeg er glad i skjørt, og har flere korte og gjerne a-formede skjørt, skater-snitt, tilsvarende i kjoler og også sommerkjoler. Gjerne helt enkle kjoler i jerseystoff. Behagelig! Har også noen svært søte nattkjoler som gjerne brukes etter dusjen når jeg har vært på jobb og trening. Sammen med raggsokker og håndkleturban er det ingenting som slår en kort blonde-babydoll. Jeg bruker det jo aldri når jeg sover, så why not! Av behagelige bukser så liker jeg enkle, svarte jazzbukser. Behagelig som tightsen, med litt sleng/bootcut. Har et par som er matte i stoffet og som ikke gir meg treningstøy-følelse og som kun brukes som kosebukser hjemme. Men foretrekker skjørt.
Severus Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Når jeg har vært på jobb, så orker jeg ikke kle av meg arbeidsklærne. Så om jeg skal bare være inne resten av kvelden, så tar jeg de ikke av før jeg legger meg. Dere som bytter flere ganger om dagen, hvorfor er det mer hygienisk? 2
Stormborn Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Hails til dere som orker å "pynte" dere hjemme... Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte til pysj 5
Rosenrød Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Jeg liker skjørtet, kjolene og buksen/toppene fra Woolland!
Wonders Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Jeg liker skjørtet, kjolene og buksen/toppene fra Woolland! ja det må jeg si; veldig pent ullundertøy. Smart a gitt... 1
Miss-Grey Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 (endret) Jeg kjører som oftest silkepysj eller nattkjole/ morgenkåpe på kveldstid og silkebukser og en behagelig topp på dagtid. Favorittene er en grå silkepysj fra Change eller lyserosa silkebukser fra Sonia Rykiel kombinert med en genser i pima cotton. For meg betyr materialer mye når det kommer til slike plagg. Silkebukser er forøvrig ofte på salg, så det trenger ikke bli så dyrt. Jeg har tre stykker, og de kostet rundt en tusenlapp til sammen. Disse er i bruk nesten hver dag etter jobb. Hvis jeg skal ha besøk blir det en kjole som ikke strammer og varme strømpebukser. For min del er tights kun til trening, ikke til sofabruk. Kan tenke meg at det er ok med en lang topp over, og veldig pent på de av oss som har slanke bein Endret 26. september 2013 av Miss-Grey
Binta Ba Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Maxikjoler i jerseystoff Eventuelt bootypants og singlet. 1
Bodhisativa Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 Jeg lærte fra jeg var barn å bytte fra skole/jobbklær til hjemmeklær så fort jeg kom hjem. Og vaske meg på hendene med en gang. Det er av hygenisk, og litt av praktiske grunner. Slik sliter jeg ikke klærne så mye. Mulig det er gammel tankegang, men jeg liker å tro det er smart i lengden. jeg ser ofte etter pene pyjamaser, for joggeklær er ikke helt min greie. Undertøysbutikker har en del pent. Hvor er den pysjbuksen fra? Den var lekker! Alle må gjerne komme med linker til hvor man får kjøpt fine hjemme-plagg, jeg trenger litt inspirasjon
Wonders Skrevet 26. september 2013 #20 Skrevet 26. september 2013 Hvor er den pysjbuksen fra? Den var lekker! Alle må gjerne komme med linker til hvor man får kjøpt fine hjemme-plagg, jeg trenger litt inspirasjon den er fra mitt album på pinterest http://www.pinterest.com/lakrisheks/corset-cuties-and-other-goodies/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå