Gå til innhold

Fant brukt kondom i min mann sin bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle være snill med min mann i helgen,blien hans var skitten så den trengte en vask,i det jeg skulle ta ut matta oppdaget j jeg et brukt kondom den hadde ikke ligget der lenge sæden var ikke tørket inn.Rasende og gråtene løper jeg inn vekker han som trengte en hvil etter en hard arbeidsuke i Oslo.Tydligvis brydd kommer han med en forklaring om at han har lånt bilen sin bort til en kolega jeg selvfølgelig ikke kjenner, Jeg sliter med å tro han å er glad vi ikke har barn sammen da ville sviket vært enda større å vondere nå har jeg et valg, å må tenke meg godt om hva jeg vil.Jeg har alltid sett veldig ned på utro mennesker, Noen andre som veit hva de ville gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dna-test, det er verd det

Anonymous poster hash: 69a11...ca5
  • Liker 3
Skrevet

dna-test, det er verd det

Hvordan kan jeg få gjort det? Er det virkelig mulig ville med glede betalt mye for en slik test.

Skrevet

Hvorfor får ts bare tøysesvar?

Høres litt mistenkelig ut ja Ts. Litt merkelig hvis en kollega har lånt bilen og legger igjen et brukt kondom der :P

• Liker 14
Skrevet

Han lyver garantert. Har du tidligere tatt han i løgner? Mistillit?

Skrevet

Ts ja rart at han låner bort bilen til en kolega.Jeg får ikke låne den. Bilen er mye mer enn en bil for han.Er det noe jeg føler meg sikker på er det at han ikke ville knullet i bilen hans.

Skrevet

Han lyver garantert. Har du tidligere tatt han i løgner? Mistillit?

Ts Nei da hadde han ikke vært min mann.

Skrevet

Det kan jo hende han runker med kondom? mindre gris..

Anonymous poster hash: 70101...91b
  • Liker 9
Skrevet

Jeg ville ikke latt han slippe med et så enkelt svar. Kan han bevise at en kamerat har lånt bilen? Det burde ikke være vanskelig hvis han ikke lyver. Hvis ikke tror jeg nok dessverre han har vært utro, og da må du jo bare føle på om det er noe du kan leve med eller ikke...

• Liker 6
Skrevet

Vær så snill, ikke la han komme unna med det svaret. Forlang bevis, dette er suspekt.

• Liker 11
Skrevet

Det kan jo hende han runker med kondom? mindre gris..

Anonymous poster hash: 70101...91b

Hvorfor lyve med å si at en kompis har hatt bilen da?

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare forlange nummeret til denne kollegaen da? Send en melding eller ring å spør om han har etterlatt en brukt kondom i bilen til mannen din.. ?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Få mannen din til og ringe denne kompisen for og fortelle han at det ikke er greit og legge fra seg en brukt kondom i bilen din. Dette burde ikke være noe problem, siden han er så glad i bilen?

Og du må selvsagt høre samtalen.

Endret av amylee
  • Liker 12
Skrevet

Kan du ikke bare forlange nummeret til denne kollegaen da? Send en melding eller ring å spør om han har etterlatt en brukt kondom i bilen til mannen din.. ?

Er jo for seint det nå, er noe du må gjøre med en gang det oppdages isåfall.

Han har jo sikkert snakka med en kompis om hva han skal si nå.

Anonymous poster hash: a7c91...d04

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er jo for seint det nå, er noe du må gjøre med en gang det oppdages isåfall. Han har jo sikkert snakka med en kompis om hva han skal si nå. Anonymous poster hash: a7c91...d04

Nei så absolutt ikke. Jeg tror ikke han har avtalt noe som helst. Og jeg kan love deg at om han ringer med høyttaler, og du hører på samtalen, hører du det dersom han faker.

Endret av amylee
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er jo for seint det nå, er noe du må gjøre med en gang det oppdages isåfall. Han har jo sikkert snakka med en kompis om hva han skal si nå. Anonymous poster hash: a7c91...d04

Spørs hvor lett det er å få en kollega til å stille opp. Det funker jo ikke med en god venn, TS vil selvsagt sjekke tlf nr at det går til en han jobber med.

Endret av Hulderen
Skrevet

Spørs hvor lett det er å få en kollega til å stille opp. Det funker jo ikke med en god venn, TS vil selvsagt sjekke tlf nr at det går til en han jobber med.

Kanskje han finner en, kanskje ikke. Problemet er at hun aldri vil vite for sikkert og alltid være usikker rundt det..

Skrevet

Nei så absolutt ikke. Jeg tror ikke han har avtalt noe som helst. Og jeg kan love deg at om han ringer med høyttaler, og du hører på samtalen, hører du det dersom han faker.

Det er altfor godtroende å tru du kan vite om folk faker, noen av oss er veldig flinke til å fortelle en overbevisene løgn :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...