AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Ja, har snoket litt.. Venninna har han kjent i 20 år,hu er penere enn meg, hu ble singel, de poket frem og tilbake da i et par uker, han sendte hu også en mld en gang om at han var sår på pikken fordi han hadde runket så mye.. Hva tenker man som hans samboer om slikt?Anonymous poster hash: 48809...7d4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Problemet med oss kvinner er at vi tenker for mye. Bare ikke tenk noe om dette, de er gode venner og det er ikke et problem. Anonymous poster hash: c6ceb...144
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Først hadde jeg blitt sur. MEN, i og med at de er så gode venner, så kan det jo godt hende at han ikke mente det på en måten man vanligvis tar det på da? Og da bare driter du i det. Hvordan er ditt forhold til venninnen? Anonymous poster hash: 8d901...f2e
Biloba Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 At de har en litt vel intim tone, men det er sannsynlig ikke tilfeldig at de ikke har blitt et par i løpet av de 20 årene.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Først hadde jeg blitt sur. MEN, i og med at de er så gode venner, så kan det jo godt hende at han ikke mente det på en måten man vanligvis tar det på da? Og da bare driter du i det. Hvordan er ditt forhold til venninnen? Anonymous poster hash: 8d901...f2e Jeg har aldri truffet hu..Anonymous poster hash: 48809...7d4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Problemet med oss kvinner er at vi tenker for mye. Bare ikke tenk noe om dette, de er gode venner og det er ikke et problem.Anonymous poster hash: c6ceb...144 Så ikke FOR gode venner mener du? Jeg finner det ubehageligAnonymous poster hash: 48809...7d4
Gjest blasé Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Jeg har aldri truffet hu..Anonymous poster hash: 48809...7d4 venner i 20 år & du har aldri truffet henne? hvor lenge har dere vært sammen da?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 venner i 20 år & du har aldri truffet henne? hvor lenge har dere vært sammen da? 2 år. Er vel en grunn til at han ikke lar meg treffe dama...Anonymous poster hash: 48809...7d4
Gjest blasé Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 2 år. Er vel en grunn til at han ikke lar meg treffe dama...Anonymous poster hash: 48809...7d4 hadde nok stusset over det OM han er mye med henne, eller prater en del med henne da. nå skal jeg ikke si at det jeg tenker er rett, men personlig så hadde jeg nok reagert på det. det er en god venninne, og det er greit nok, men jeg hadde nok stusset litt over hva han mente. jeg er egentlig for å ta opp ting som plager en i en ikke-anklagende tone, men da må du jo tilstå at du snoket da. er det noe du kan gjøre, uten at det blir en krangel ?
Inwe Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Om det var et sjekketriks tror jeg virkelig ikke han får napp uansett! De er venner og har vært det lenge, skulle det skjedd noe så hadde det antagelig skjedd for lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Om det var et sjekketriks tror jeg virkelig ikke han får napp uansett! De er venner og har vært det lenge, skulle det skjedd noe så hadde det antagelig skjedd for lenge siden. Forsåvidt greit at det er et dårlig sjekketriks, og at de antagelig hadde vært et par om begge ville..men har man da også tillatelse til å si og gjøre som man vil med venner av motsatt kjønn? Anonymous poster hash: 48809...7d4
Inwe Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Forsåvidt greit at det er et dårlig sjekketriks, og at de antagelig hadde vært et par om begge ville..men har man da også tillatelse til å si og gjøre som man vil med venner av motsatt kjønn? Anonymous poster hash: 48809...7d4 Jeg hadde sett på akkurat den kommentaren som uskyldig. Om du ikke føler det kan du ta det opp med han, men du kan ikke nekte en voksen mann noe som helst. Du kan selvsagt gå fra han om han ikke respekterer ditt ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå