AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 helt elendig av meg å sende melding til eks og høre hvordan det går med han? når jeg faktisk lurer på hvordan hans liv er? synes det er merkelig å ha null kontakt slik det har vært nå i laaang tid, nå sendte jeg en melding og får litt vondt i magen av at jeg gjorde det. har vel forsatt ikke kommet helt over han.. føler nesten det er dårig gjort av meg å kontakte han. hva synes dere. her er det ikke snakk om å prøve på noe, jeg lurer faktsk bare på hvordan han har det. Anonymous poster hash: db089...324
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 hvordan ville dere reagert om eks hadde tatt kontakt en sjelden gangfor å høre hvordan livet er? Anonymous poster hash: db089...324
Gjest Riba Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Spørs jo på mye: - Hvordan var bruddet - Hvem ville gå - Hvor lenge siden er bruddet - Har han ny dame/ har du ny type Osv. Hvis bruddet var ok og det er en stund siden, så er det sikkert bare hyggelig med en sms.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Det kommer vel an på hvordan forholdet ble avsluttet og hvordan følelsene har vært i ettertid? Jeg hadde synes det var hyggelig med en og annen melding fra min ekssamboer. Vi har hatt litt kontakt etter bruddet, men kun som venner (vi vet det ikke funker å "bare" ha sex, og vi har absolutt ikke noe ønske om å finne sammen igjen. Vi er veldig ferdig med hverandre og har vært/er i nye og bedre forhold etter at det ble slutt). Nå er det lenge siden jeg har hørt noe eller tatt kontakt selv, men tenker det hadde vært fint med en kort oppdatering. Anonymous poster hash: e5097...523
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 bruddet var en liten katastrofe, med mye tull etterpå. men føler at jeg har kommet videre fra det, og at det begynner å komme litt avstand på hele hendelsen. vi har vel hele tiden hatt et ønske om å klare dette som venner, men begge har vel skjønt at det tryggeste er å holde avstand en stund, han skjønte vel det før meg. han ville gå jeg ville ikke. Anonymous poster hash: db089...324
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 vel skaden er skjedd og melding er sendt... han har svart da, det er vel positivt, hadde han hatet meg for å kontakte han hadde han vel ikke giddet å svare.. hufff, synes det er så vanskelig å forholde seg til å ha han som eks, og ikke ha NOEN kontakt, hadde han dødd i morgen f.eks. hadde jeg hatt vanskelig med å godta at jeg ikke sendte han en melding og hørte hvordan han hadde det. jeg er jo glad i han som person og bryr meg, vi har vært en stor del av hverandres liv. ikke at han skal dø eller noe, men bare for å lage et poeng ut av det... Anonymous poster hash: db089...324
Gjest anonym Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 vel skaden er skjedd og melding er sendt... han har svart da, det er vel positivt, hadde han hatet meg for å kontakte han hadde han vel ikke giddet å svare.. hufff, synes det er så vanskelig å forholde seg til å ha han som eks, og ikke ha NOEN kontakt, hadde han dødd i morgen f.eks. hadde jeg hatt vanskelig med å godta at jeg ikke sendte han en melding og hørte hvordan han hadde det. jeg er jo glad i han som person og bryr meg, vi har vært en stor del av hverandres liv. ikke at han skal dø eller noe, men bare for å lage et poeng ut av det... Anonymous poster hash: db089...324 Hva svarte han ? Er jo bra at han svarte! Kanskje du fortsatt har følelser for han, høres egentlig litt sånn ut...
Gjest blasé Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 det høres ut som om du fortsatt har følelser for han. det er jo alltid hyggelig å sende en sms og høre om hvordan ting går. men, om du virkelig vil bli ferdig med disse følelsene, så heller vent med å ta kontakt. det kan jo hende at du bare ødelegger for deg selv egentlig 1
Upadiela Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Hei, hvor lenge har det egentlig gått? Kjenner meg igjen, bare at jeg har motstått fristelsen til å skrive noe. Vet at jeg uansett bare hadde lest for mye i det han hadde svart ("Han brukte TO smilefjes! DET BETYR NOE!"), og det er ikke bra for meg. Jeg vet jeg ikke har kommet meg over han ennå, derfor holder jeg meg unna. Hvis du har lyst til å prate, så kan du godt sende meg en PM.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 det er litt over et år siden bruddet, men kanskje et halvt år siden vi hadde kontakt sist. jeg har nok noen følelser der forsatt, og vil jo komme meg videre (mener nå jeg er videre, men dere skjønner..) men samtidig vil jeg jo egentlig aller aller lengst inne ha han. det skjønner jeg blir vanskelig.. han svarer stiller mye spm, og vi har sendt meldinger frem og tilbake siden jeg startet tråden, han stiller mange spm og lurer på hvordan det går, hva jeg driver med fortiden, jeg prøver å holde meg litt bakpå, men er hyggelig og imøtekommende. hva betyr det at han blir litt ivrig nå? tenkte egentlig å bare høre hvordan det gikk og få et kort svar tilbake, men nå skriver han mye, og spør endel om hvordan jeg har hatt det psykisk (jeg ahdde en deprejson på et tidspunkt i slutten av forholdet). Merker jo jeg blir veldig glad av det, men med litt bismak, vil ikke vekke noen forventniger, for jeg vet jo at han har besluttet at han ikke vil mer, og det vil jeg jo til syvend og sist respektere. Anonymous poster hash: db089...324
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde syntes det var merkelig om en av mine ekser hadde sendt meg melding for å høre hvordan det gikk med mindre de hadde en agenda. Mulig jeg er merkelig her? 1
Gjest Jumo Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 (endret) Eksen min og jeg hadde et litt fælt brudd. Nå var det jeg som gikk fra han, og han gjorde veldig mye slemt for å gjøre livet mitt til et lite helvete i tida etterpå.. Vi gikk lenge uten å ha noe kontakt, fordi jeg ikke ville bruke tid på å bry meg om han når han gjorde det han gjorde i ettertid. Nå for en liten stund siden snakket jeg til han på facebook. Spurte litt hvordan det går osv. Han svarte, og spurte tilbake. Fortalte han at jeg ikke vil ha masse dårlig stemning hengene over oss om vi skulle møtes (en del felles venner osv). Han var enig. En annen eks, for noen år tilbake (haha mye å holde styr på, ja...) tok kontakt med meg etter over et år uten NOE som helst form for kontakt. (Var han som gikk fra meg) Jeg hadde bevisst unngått han når jeg så han ute, fordi jeg rett og slett var redd han. Han merket jo dette, og synes det var dumt at vi ikke kunne møtes og hilse når vi først dulta borti hverandre på kjøpesenteret. Han pratet mye til meg etter det, og jeg synes det var litt ubehagelig (igjen, har noe med hvordan ting ble avsluttet på), men i bunn og grunn synes jeg det var litt greit og få det ut av verden. Slippe å bekymre meg over å plutselig møte han osv. Det gikk litt langt da han sa han savnet meg, og at nye dama hans ikke var som meg... Da sluttet jeg å svare. Så ja. Finnes en grense. Endret 25. september 2013 av Jumo
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 jeg ønsker vel innerst inne at det skulle bli en mulighet for at jeg og eks finner tilbaketil hverandre. ikke nødvendigvis NÅ, men en eller annen gang i fremtiden når tiden passer. Kanskje derfor jeg vil beholde kontakten litt, så det ikke går 4-5 år uten null kontakt, og vi mister hverandre 100 % ut av livene. huff synes dette er fryktelig vanskelig. selvom jeg har kommet videre og dater andre, så vil liksom han alltid ha en spesiell plass. bruddet var fælt men ingen sviktet hverandre (utroskap etc.) vi var for umodne begge to, og forholdet ble vanskelig (kjørte oss litt inn på et spor og klarte ikke helt å snu det). Da vi er unge og "rastløse" var vel ikke helt (hans) lyst der til å bruke mye energi på å reparere forholdet igjen etter noen feilskjær, han ville heller ut og være ung, jeg var mer villig til å forsette. hadde dette vært et ekteskap hadde vi nok fått det tl å fungerer igjen om vi hadde jobbet litt med det. snakket med han igår, og han spurte o gravde mye om hvordan jeg hadde det. jeg skal flytte og han lurte på om vi kunne møtes før jeg dro for å si hade, han sa også at han kom til å tenke på meg mye mer enn jeg kommer itl å tenke på han etter at jeg flytter (dette uten at jeg hadde sagt noe om dette) hva mener han med å si slike ting? han skrev også (igjen uten at jeg hadde sagt noe om temaet) at vårt forhold var noe av det mest intense oog følelsesladede han hadde vært med på, på godt og vondt. og a han hadde fått mye ut av det. Hvordan skal alt dette tolkes? Alt dette kommer frem etter at jeg spør " hei, hvordan går det?". -ts Anonymous poster hash: db089...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå