Gjest Houdini Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Har nå funnet ut etter en kortvarig "romanse" at fyren ikke bryr seg om meg i det hele tatt. Sitter igjen med verdens ekleste og gufne følelse. Hele stemningen inni meg er urolig, og det blir overført til omgivelsene. Feks alt føles tomt og grått. Jeg var ikke alvorlig forelsket i ham, men betatt. Vil det gå over? :-( Tar det lang tid? Bare håper på at det forsvinner snart ... For dette er vondt å føle på. Håper ikke det tar så lang tid.
Gjest anonym Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Har nå funnet ut etter en kortvarig "romanse" at fyren ikke bryr seg om meg i det hele tatt. Sitter igjen med verdens ekleste og gufne følelse. Hele stemningen inni meg er urolig, og det blir overført til omgivelsene. Feks alt føles tomt og grått. Jeg var ikke alvorlig forelsket i ham, men betatt. Vil det gå over? :-( Tar det lang tid? Bare håper på at det forsvinner snart ... For dette er vondt å føle på. Håper ikke det tar så lang tid. Hvor lenge så dere hverandre? Var det bare sex? Følte du at han først var ordentlig interessert i deg, men forandret seg etter at dere hadde sex? Var det han som avsluttet kontakten og hvordan, eller har dere kanskje fortsatt kontakt? Føler med deg!
Gjest Houdini Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Han hadde av mobilen i noen dager, og jeg begynte å lure på om det hadde skjedd noe alvorlig. Vi hadde også en avtale i løpet av den tiden, han verken kom eller beklaget seg over at han aldri kom. Da jeg traff ham igjen skjønte han ikke at jeg hadde vært redd for ham, og at jeg tok i vei for "ingenting". Vi har normalt sett hatt kontakt hver dag eller annenhver dag på mobil eller. Hvorfor mobilen var av fikk jeg ikke noen forklaring på. Trodde kanskje han var blitt innlagt på sykehust av noe greier. Når jeg da konfronterte ham med at jeg ikke fikk fatt i ham tok han i overkant lett på det, som om det var normalt. Ville egentlig bare vite at han levde i det minste. Sjekket avisene på nettet for å se om det ikke hadde hendt noen ulykker han kunne vært involvert i. Feks bilulykker, o.l. Han skjønner ikke problematikken i det hele tatt, og jeg står igjen som freaken som er unormal. Har nå kuttet ham ut, men det gir meg en intens følelse av at jeg blitt dretet i totalt. Og den er veldig ekkel ... Grunnen til at jeg tar opp temaet er at jeg lurer på hvor lenge slike følelser pleier å sitte i kroppen.
Gjest anonym Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Han hadde av mobilen i noen dager, og jeg begynte å lure på om det hadde skjedd noe alvorlig. Vi hadde også en avtale i løpet av den tiden, han verken kom eller beklaget seg over at han aldri kom. Da jeg traff ham igjen skjønte han ikke at jeg hadde vært redd for ham, og at jeg tok i vei for "ingenting". Vi har normalt sett hatt kontakt hver dag eller annenhver dag på mobil eller. Hvorfor mobilen var av fikk jeg ikke noen forklaring på. Trodde kanskje han var blitt innlagt på sykehust av noe greier. Når jeg da konfronterte ham med at jeg ikke fikk fatt i ham tok han i overkant lett på det, som om det var normalt. Ville egentlig bare vite at han levde i det minste. Sjekket avisene på nettet for å se om det ikke hadde hendt noen ulykker han kunne vært involvert i. Feks bilulykker, o.l. Han skjønner ikke problematikken i det hele tatt, og jeg står igjen som freaken som er unormal. Har nå kuttet ham ut, men det gir meg en intens følelse av at jeg blitt dretet i totalt. Og den er veldig ekkel ... Grunnen til at jeg tar opp temaet er at jeg lurer på hvor lenge slike følelser pleier å sitte i kroppen. Men du har ikke svart på når han begynte å vise som om han ikke bryr seg...? Var dette etter sex, var det tydeligvis bare det han var ute etter.
Gjest Houdini Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 (endret) Men du har ikke svart på når han begynte å vise som om han ikke bryr seg...? Var dette etter sex, var det tydeligvis bare det han var ute etter. Tja, kanskje forrige uke? Jeg vet ikke. Tror han er litt ustabil. Vi har ikke hatt sex, og han ville at vi skulle bli kjærester. Alt i alt tror jeg han sliter med noe psykiske greier han ikke vil fortelle meg, eller som han ikke er bevisst på. Han fortalte meg at han hadde sterke følelser for meg, men ... Vi har hatt sex på den måten at vi har hatt oralsex, men thats it. Synes hele greien er så utrolig merkelig. Endret 25. september 2013 av Houdini
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde uro i kroppen i over et halvt år etter en romanse. Jeg var riktignok veldig interessert men ble avvist. Følte meg dum, naiv og stygg i flere måneder. Det verste var at jeg ble stressa i kroppen, sov dårlig, hadde en klump i magen og gråt masse. Har aldri reagert slik over en mann før. Nå nærmer det seg et år siden jeg ble avvist og jeg er faktisk ennå lei meg. Men det sikker altså ikke i kroppen lengre, dersom det var det du lurte på. Klem til deg, ts. Vet hvordan du har det og det er ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 6512c...776
Gjest Houdini Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Det gikk over i dag, tok ikke lange tiden akkurat. o.O
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Det gikk over i dag, tok ikke lange tiden akkurat. o.O Fikk ikke med meg hvor lenge dere har "vært sammen" siden du kaller det en fling, men det er faktisk normalt at det går over en dag og dukker opp igjen ...kanskje til uka. Men syntes du ble i overkant bekymret og virket hysterisk fordi en fling ikke ga lyd fra seg, eller tar jeg feil. En av grunnene til din bekymring kan ha noe med noen du kanskje har mistet tidligere, i en ulykke eller annet. Anonymous poster hash: 882dc...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå