AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Heisann. Jeg er en jente på 13 år her som har en mor som stadig klager på at jeg må komme meg ut mer. Jeg skulle gjerne gjort det, men hver gang jeg og vennene mine møtes ute, ender vi bare opp med å snakke om HVA vi skal finne på, og vips så er klokka ni og jeg må hjem. Noen tips? Anonymous poster hash: bbd1a...ee8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 bump Anonymous poster hash: bbd1a...ee8
Gjest Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Gå tur, trene, bade om sommeren/ski eller ake om vinteren, kino, kafé, samle en stor gjeng til boksen går/døball, fotball på løkka, begynne å samle på noe som kan byttes med hverandre, frivillig arbeid, shopping, spille brettspill, dra på diskotek, ordne hverandres hår, bygge hytte, lage mat, se film... Noe for ute og noe for inne.
bobler Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 (endret) takk for forslag! flere? Edit; shit avslørt Endret 25. september 2013 av bobler
Gjest blasé Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 dra hjem til hverandre, se på film, lage middag/lunsj, snakke gossip (tar timesvis ) se på serier, fiks neglene, shopping, kino, lage ting (?), dra på panduro kjøp ting dere kan style deres gamle med, ring noen gutter og ta en filmkveld, fotball, jogging, paintball, bowling. hva liker 13-åringer å gjøre egentlig? hva er interessene deres?
Hattifnatten Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 (endret) . hva liker 13-åringer å gjøre egentlig? hva er interessene deres?Jeg lekte med barbier , men har skjønt at det er litt for barnslig i år 2013 Endret 25. september 2013 av Hattifnatten 1
bobler Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 dra hjem til hverandre, se på film, lage middag/lunsj, snakke gossip (tar timesvis ) se på serier, fiks neglene, shopping, kino, lage ting (?), dra på panduro kjøp ting dere kan style deres gamle med, ring noen gutter og ta en filmkveld, fotball, jogging, paintball, bowling. hva liker 13-åringer å gjøre egentlig? hva er interessene deres? eh vi liker data, xbox, internett og katter? eheh (dagens generasjon altså)
Emelia Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Snakke om gutter? Fortelle sladder? Se på filmer? Møte noen andre? Gå på shopping? Gjøre lekser sammen?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Jeg lekte med barbier , men har skjønt at det er litt for barnslig i år 2013 ja, jeg også! vi bygde hus til dem og brukte flere timer på det ellers så var vi ekstremt mye ute, lekte gjemsel, snakket, var på lekeplassen å husket, imens vi pratet. rart hvordan ting har forandret seg .. eh vi liker data, xbox, internett og katter? eheh (dagens generasjon altså) hva vet vel jeg om, hva 13 åringer bedriver med? spils sims, det er jo alltids gøy. heng på internett, google katter Anonymous poster hash: d06be...018 1
Gjest Belle âme Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Gå fjellturer, spill prikken(fotballspill) Jogg, spis is, snakk om alt mellom himmel og jord, bare sitt i ein ballbinge og hør på musikk. Det pleier vi å gjer i alle fall Regler for prikken: Ein i mål, alle andre er bak ein strek. Dei skal prøve å få mål, alle har ti prikker. For hvert mål du slepper inn så mister du 1 prikk. Bare lov å være Ani ballen 1 gang. Viss du er Ani den to ganger uten at noken andre har vært ani den så må du stå i mål. Skyter du i veggen så må du stå.
Anoia Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 (endret) Jeg og venninnene mine pleide å bake masse i den alderen. Det gikk en del i data av og til. Vi var mye på kino, og ofte hang vi hjemme hos hverandre uten å gjøre noe mer enn å lese tegneserier. Og selvsagt gikk det veldig mye i musikk, vi byttelånte cd'er, og satt i timesvis og bare hørte på og snakket om musikken/artistene og sang med så høyt vi kunne Vi var også veldig mye ute i naturen. (Syklet omkring, badet, gikk på oppdagelsesferd, osv.) Forøvrig så sørget vi så godt det lot seg gjøre for å havne på samme gruppe når vi hadde prosjekter på skolen, og så gjøre noe veldig kreativt. Vi lagde bl.a filmer og tegneserier og hørespill, og hadde det ufattelig morsomt i prosessen! Endret 25. september 2013 av Anoia
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Haha, dere jenter høres så kjedelige utAnonymous poster hash: d308f...ebf
bobler Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Haha, dere jenter høres så kjedelige utAnonymous poster hash: d308f...ebf EGENTLIG har vi det veldig morsomt og vi har laget utallige tegneserier og animasjoner osv, er mye ute til vanlig (i barnehagen og husker), men vi leter etter flere ting å gjøre ute
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Haha, dere jenter høres så kjedelige utAnonymous poster hash: d308f...ebf Lolzomgrofl lzm :3 Anonymous poster hash: 0f81b...90f
fruBeist Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Dra i svømmehallen. Bak kaker, muffins, brød. Spill brettspill. Start med geocaching, http://www.geocaching.com/ Er det et eldrehjem i nærheten? Da kan det hende det er noen som ønsker leseombud. Det går rett og slett ut på å lese bøker, aviser og annet for mennesker som ikke lenger klarer å lese selv. (ikke så mye frisk luft-aktiviteter, men det er da noen ut fra hjemmetaktiviteter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå