Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Vi har vært samboere i 4,5 år hvor jeg har flyttet inn i leiligheten hans. Jeg er 31 og han 37. Jeg vil gifte meg. Han også, men ikke før han er HELT trygg på oss to. Vi har hatt mye diskusjoner rundt dette og jeg synes det er sårt at han aldri blir klar. Han synes at jeg ikke forstår han godt nok, men at han vil jobbe for at forholdet skal bli bedre. Problemet er bare at vi alltid befinner oss på samme sted. Han er trofast og ville aldri vært utro, men jeg synes likevel han kikker endel på andre jenter. Dette er mulig i mitt hode... Men hva synes dere? Skal jec vente på at han blir klar eller sier erfaringer at sånne gutter blir aldri klar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4,5 år er lenge når dere er så voksne. Hvor lenge mener han dere skal vente? Og hva venter han på? Jeg ville sagt at enten går vi videre eller så får du kaste bort tiden til noen andre.

Ikke sikkert jeg hadde klart det i din situasjon selv, men sett utenfra ser jeg det sånn. Og det var vel et objektivt synspunt du ville ha?

Anonymous poster hash: 21b92...b11

Gjest navnelapp
Skrevet

Kva legg han i å vere heilt trygg då? Eller er det du som ikkje er heilt trygg? Eg forstår ikkje dette heilt. At han ser på andre jenter trur eg du enten må lære deg å ignorere, eller så må du pakke sakene dine og flytte ut.

Skrevet

Du blir ikke mer sikker på et forhold enn det du er etter 4,5 år. Tviler han nå, er det fordi han ikke vet om han vil fortsette å være sammen med deg. Kanskje han tviler på følelsene sine, kanskje han og du er ganske forskjellige og at dere ønsker ulike ting i livet?

Siden dere er såpass voksne, ville jeg satt meg ned og tatt den alvorlige samtalen om forholdet og fremtiden. Han kan ikke holde deg på gress for evig. Du ønsker kanskje barn i livet ditt og da må du få tid til evt å finne en ny mann, etablere deg og så få barn etterhvert. Og dette har du god tid til, men om 5 år har du dårlig tid...

Be om et møte en kveld, sett dere ned med avslåtte mobiler og snakk alvorlig og seriøst gjennom ønsker for fremtiden. Og kanskje du ikke skal gå og vente på at han går ned på kne og frir til deg? Du kan si til han at du ønsker å gifte deg og om han har lyst til det samme. Man MÅ ikke vente på et romantisk frieri for å bli gift i 2013 :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...