AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 jeg kan nærmest kjenne og se kroppen lager en baby er kjempetrøtt idag, så har lyst til å sove, men kroppen er så full av blod og puls at jeg klarer ikke. ser pulsen i halsen, føler den i hele magen og i armene. om jeg ligger på siden føles det som om det er steder som ikke får nok blod. blir litt gal!!!Anonymous poster hash: 7bdc7...e47
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg syns selv hard puls var det mest ubehagelige av alle mine små plager. Kjentes som om jeg skulle dø på det verste... Men det gjorde jeg jo ikke :-) Anonymous poster hash: a0493...c4f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 helt enig jeg tar gjerne kvalme mot dette! har egentlig ikke andre plager nå... jeg gjorde følgende: klarte ikke ligge, det var så ubehagelig. stod opp, ryddet litt og gjorde noen styrkeøvelser på matte + yogaøvelser. godt å få litt sirkulasjon, men kjenner jeg er ekstra sliten i dag. Anonymous poster hash: b2ae9...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå