AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hei. Jeg sitter å tenker på dette med permisjonen, og valget har falt på 52 uker med 80% lønn. Dvs at permisjonen min er over etter 38 uker, for da skal far ha de resterende 14? Kan jeg ha ulønnet permisjon når jeg er ferdig med mine 38 uker samtidig som pappa har permisjon? Pappa jobber på plattform og ønsker å ha permisjon de 4 ukene han er hjemme slik at han får ekstra betalt, og fortsatt jobber de 2 ukene han skal. Dette vil da vare i 22 uker. Hvis jeg har ulønnet permisjon samtidig vil barnet være 15 mnd ved barnehagestart. Går dette ann? Anonymous poster hash: 6fe6b...1d7
Hattifnatten Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Om du velger 80% dekningsgrad har dere 59 uker permisjon!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Om du velger 80% dekningsgrad har dere 59 uker permisjon! Enda bedre. Men kan vi gjøre det slik jeg skrev? TS Anonymous poster hash: 6fe6b...1d7
Hattifnatten Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Enda bedre. Men kan vi gjøre det slik jeg skrev? TS Anonymous poster hash: 6fe6b...1d7 Om faren kan stykke opp permisjonen sin i så små deler er jeg ikke sikker på dessverre, så det får noen andre svare på. Men du kan ta ulønnet permisjon, så lenge det er greit for jobben din
Serafina. Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Hvis du velger 80% lønn vil far også få 80% lønn utbetalt når han har sin permisjon, 80% av 6G medmindre arbeidsgiver betaler differansen mellom lønn og 6G. Om begge eller en av dere tjener mer enn 6G. Dere bør regne på om det lønner seg med 100% dekning og ulønnet permisjon opp til 59 uker eller 80% som du skisserer her. Jeg vet at far kan dele opp sin permisjon slik at han ikke trenger å ta alle ukene samlet, men om det er begrensninger kan jo sjekkes med Nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå